BMW Motorrad Srbija

K 1600 GTL

Kada je luksuz oslobođen od svih opterećenja, prelazi na novi nivo. Na samom vrhu ove evolucije je K 1600 GTL turing motor visoke klase, kao nijedan pre njega. Sa najkompaktnijim i najefikasnijim 6 – cilindričnim motorom, ikada ugrađenim u proizvodnoj seriji motocikla.

Ergonomija K 1600 GTL je dizajnirana za duga putovanja i ne ostavlja nista za čim bi vozač ili suvozač žudeli, kada je u pitanju komfor. Dizajn u prostoru sedišta vozača i činjenica da ručke upravljača dosežu daleko unazad, omogućavaju opuštenu poziciju za sedenje satima i stotinama kilometara. Suvozač uživa u prilično prostranom mestu za sedenje i udobnom naslonu.

Adaptivni farovi (Dodatna oprema) – revolucija koja odgovara vizionarskom prednjem delu K 1600 GTL-a  i pruža visok nivo aktivne zaštite.

GTL čini luksuz tako laganim. Zato što njegova jedinstvena šasija obezbeđuje odlično upravljanje. Sa potpuno neposrednim osećajem pri vožnji, zahvaljujući inovativnom Duolever prednjem ogibljenju. U zadnjem delu, tu je Paralever koji oslikava snagu agregata na put, opciona ESA II (Elektronsko podešavanje ogibljenja) koja pritiskom na dugme osigurava da GTL uvek kliza potpuno glatko, jer sistem omogućava amortizerima i obigljenju da se prilagode u skladu sa situacijom i prioritetima.

Svaki detalj je dizajniran za maksimalno zadovoljstvo u vožnji. Motocikl za one koji traže neku vrstu nadmoći.

K 1600 GTL. NEZAUSTAVLJIVO PUTOVANJE.

Agregat
Tip Četvorotaktni redni šestocilindrični motor sa uljnim i vodenim hlađenjem, dve bregaste osovine, četiri ventila po cilindru
Prečnik x cilindar 72 mm x 67,5 mm
Kubikaža 1649 cc
Nominalna snaga 118 kW (160 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 175 Nm na 5250 rpm
Odnos kompresije 12,2 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Katalitički konvertor trostruke zatvorene petlje, standard za emisije EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 5.7 l
Vrsta goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON)
Električni sistem
Alternator 700 W
Akumulator 12 V / 19 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Kvačilo sa više diskova i uljem
Menjač Helikoidna kutija šestobrzinskog menjača
Pogon Poluosovinski pogon
Šasija / Kočnice
Ram Ram u obliku mosta, liveni alumnijumski motor sa ležajevima
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Duolever; centralna greda za opruge
Pozicija zadnjeg točka / vešanje BMW Motorrad Paralever
Prenos vešanja prednji / zadnji 115 mm /135 mm
Međuosovinsko rastojanje 1618 mm
Nagnutost upravljača 106.4 mm
Ugao upravljanja 62.2°
Točkovi Liveni aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dva diska, prečnik 320 mm, četvoroklipne fiksne čeljusti
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnik 320 mm, dvoklipna čeljust kočnice
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integrisan)
Dimenzije / težina
Dužina 2.489mm
Širina (uključujući retrovizore) 1.000 mm
Visina (bez retrovizora) 1.465 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 750 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.720 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 350 kg
Dozvoljena ukupna masa 560 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 210 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 26,5 l
Rezerva 4,0 l
Oprema (u delovima)
Standardna oprema ABS Pro, DTC (Dynamic Traction Control), ksenonski far, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), grejanje sedišta, tempomat, multi-controller, audio sistem, HSC Pro
Opciona oprema (OE) Asistencija za rikverc, shift assistant Pro, adaptivni far sa LED svetlom za dnevnu vožnju, audio sistem, Keyless Ride, centralno zaključavanje, RDC (kontrola pristika u pneumaticima), dodatna LED svetla
Opcioni aksesoari (OA) svetlo za kočnicu, LED pomoćni far, razna sedišta, osvetljavanje tla, BMW Motorrad Navigator

Tehnički podaci se odnose na neopterećenu masu (DIN)
1)Prema uputstvu VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i napunjen gorivom do najmanje 90% iskoristivog kapaciteta

Konfigurator motocikla