BMW Motorrad Srbija

R 1200 GS Adventure

Krećete u dugu, ekstremnu turu po neravnom putu ili ste se uputili u bespuće? Bilo da je u pitanju asfaltni, zemljani, kameni ili peščani put: novi BMW R 1200 GS Adventure dostojan je svakog izazova sa svojim lakim i agilnim upravljanjem. Motocikl za sve koji žele da idu do krajnjih granica – i preko njih. Ukratko: motocikl za vozače koji se upuštaju u pravu avanturu i žele da iskažu svoju nadmoć na putu, kao i da uživaju u vožnji u isto vreme.

Savladajte svaku vrstu terena sa enduro motociklom čija oprema nikoga ne ostavlja nezadovoljnim. Dva standardna moda vožnje – Rain i Road – mogu biti izabrani pritiskom na dugme, nudeći dva kompletno različita, izuzetno lepo harmonisana odgovora tokom vožnje: dva motocikla u jednom, takoreći. Drugi modeli vožnje takođe su dostupni u dodatnoj opremi. Shift assistant Pro dozvoljava vozaču da promeni brzinu u viši ili niži nivo bez pritiskanja kvačila ili gasa. Smanjeno vreme promene brzine znači da zadnji točak ima bolje usmerenu stabilnost tokom vožnje.

Rezervoar zapremine 30 litara sa optimizovanom potrošnjom predstavlja sjajan dodatak tokom dugih vožnji – bez nepotrebnog stajanja. Standardni asortiman opreme je poboljšan i sada dolazi sa putnim računarom. Ovo omogućava savršenu navigaciju i daje vozaču korisne informacije kao što su nivo goriva, brzina i potrošnja.

Putovanje endurom je obogaćeno novim, integrisanim odeljcima iznad rezervoara gde možete ostaviti sitnice koje će vam biti na dohvat ruke. Keyless Ride nudi još veću udobnost tokom putovanja: uz ovaj sistem mehanički ključ vam više nije potreban, a ruke su vam slobodne u bilo kojoj situaciji.

Ipak, R 1200 GS Adventure ostaje vrlo dinamičan, sa svojim legendarnim bokser motorom i obrtnim momentom od 125 Nm i snagom od 125 KS koju isporučuje novi dvo-cilindrični četvorotaktni motor sa vodenim hlađenjem.

Druge veoma impresivne karakteristike R 1200 GS Adventure motocikla jesu njegov unikatan dizajn, dodatno poboljšana udobnost sedišta, kao i zaštita od vetra i vode i besprekoran izgled.

R 1200 GS Adventure. Ostavlja utisak. Gde god da ide.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin agregat sa važdušnim/vodenim hlađenjem, 2 gornje bregaste osovine, jedno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 92 kW (125 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 125 Nm na 6500 rpm
Odnos kompresije 12.5 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.96 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (510 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 11,8 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram iz dva dela, prednji deo je pričvršćen na zadnji, samonoseći motor
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; prečnik podupirača 37 mm, centralni tunel sa oprugom
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv uz pomoć ručnog točka
Prenos vešanja prednji / zadnji 210 mm / 220 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.510 mm
Nagnutost upravljača 92,7 mm
Ugao upravljanja 65,5°
Točkovi Cross spoke točkovi
Ram, napred 3,00 x 19″
Ram, pozadi 4,50 x 17″
Guma, napred 120/70 R 19
Guma, pozadi 170/60 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 305 mm, 4-piston radial calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2.255 mm
Širina (uključujući retrovizore) 980 mm
Visina (bez retrovizora) 1.450 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 890 / 910 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.950 / 1.990 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 263 kg
Dozvoljena ukupna masa 480 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 217 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 30 l
Rezerva prosečno 4 l

 

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Crno, i još crnog. Trostruko crno.

Sve dobre stvari se mogu posmatrati kroz broj tri: Crno, još crnog i još više crnog. Specijalni model R 1200 GS Adventure Triple Black je savršen za svakoga ko voli avanture i želi da ostavi trajan utisak. Tri nijanse crne daju jedinstven izgled motoru.

Poklopac rezervoara za gorivo i gornji prednji branik su obojeni Blackstorm metalik bojom, bočne strane rezervoara su obojene mat metalik bojom Dark slate. Zadnji ram pleni metalik bojom Achat grey. Motor, menjač, viljuška i lanac su u potpunosti crni. Novo sedište za suvozača sa ”GS” aplikacijom predstavlja savršen završni detalj.

Ekskluzivni dizajn čini R 1200 GS Adventure Triple Black najdopadljivijim među adventure modelima. Ne samo da izgleda dobro, već obećava najbolje perfomanse na bilo kom terenu. Šta čekate? Rezervišite test vožnju sada!

 

Konfigurator motocikla