S 1000 RR
Dobrodošli na novu planetu moći.
S 1000 RR je napravio revoluciju u super sportskoj klasi, kada se prvi put pojavio 2009. godine. Danas – šest godina kasnije – kreće u isti izazov. S 1000 RR model 2015. godine je potpuno izmenjen: BMW inženjeri su potpuno izmenili tehnologiju agregata, dizajn i oblik. Rezultat: svojim poreklom pravi Double R, na putu nova super sportska mašina.
Šminkanje nije dovoljno.
RR je oličenje super motocikla – što se, takođe, odnosi na njegov dizajn, Sada, u njegovoj trećoj generaciji, možete jasno videti njegovu povećanu snagu. Linije su oštre i izuzetno jasne, konture i oblici su savršeno uravnoteženi. Od zadnjeg do prednjeg dela, svaka komponenta je redizajnirana uključujući i elemente farova, gde je veći naglasak na simetriji.
Povećana snaga, smanjena težina.
Novi S 1000 RR ima snagu od 199 KS (146kV) – 6 ks više od svog prethodnika. Ali nije samo njegova veća snaga ono što čini Double R bržim i okretnijim. Sa težinom od 204 kg, ABS sistemom i sistemom kontrole proklizavanja, 4 kilograma je lakši od prethodne verzije. Pored toga, ima redizajnirani izduvni sistem bez prednjeg prigušivača buke, kao i novi agregat za povećan obrtni momenat, poboljšane obline i mnoge druge optimizovane detalje.
Dosledno izmenjen do poslednjeg detalja.
Pored velikih promena u dizajnu i performansama, prvenstveno su tehnički detalji ti koju dozvoljavaju S 1000 RR-u tako veliki iskorak. Elektronske komponente ogibljenja: DDC i DTC su dobile novo okruženje, kao i celo ogibljenje. Ovo osigurava znatno poboljšanu vuču, kao i bolji odziv kada vozač da gas. Unapređeni pogon je dostupan kroz funkcije kao što su Shift Assistant Pro (menjanje brzine bez kvačila) i elektronski gas, za precizniju i direktniju kontrolu. Vozač upravlja ovim funkcijama preko redizajnirane instrument table, koja se može prilagođavati određenom načinu korišćenja.
Sve u svemu: novi S 1000 RR.
Pomerajući S 1000 RR korak dalje, sa modelom 2015, apsolutno svaka komponenta je preispitana. Rezultat je super motocikl, koji će ponovo postaviti standard u svojoj klasi, drugim rečima, pravi Double R.
Agregat | |
---|---|
Tip | Četvorotaktni motor sa četiri cilindra u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri titanijumska ventila po cilindru, dve bregaste osovine |
Prečnik x cilindar | 80 mm x 49.7 mm |
Kubikaža | 999 ccm |
Nominalna snaga | 146 kW (198 ks) na 13500 rpm |
Maksimalni obrtni moment | 113 Nm na 10500 rpm |
Odnos kompresije | 13.0:1 |
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom | Elektronsko ubrizgavanje |
Kontrola emisije izduvnih gasova | Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, EU-3 norma sa elektronskom kontrolom mešanja smeše |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | preko 200 km/h |
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h | 5.7 l |
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h | 5.9 l |
Vrsta goriva | Super (premijum) bezolovni, sa 95 – 98 oktana |
Električni sistem | |
Alternator | 350 W |
Akumulator | 12 V / 7 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje (hidraulično), kontrola protiv poskakivanja kvačila, mehaničko |
Menjač | Šestostepeni menjač sa ravnim zupčanicima |
Pogon | Lanac 17/45 |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Aluminijumski ram postavljen kao most, delimično samonoseći agregat |
Pozicija prednjeg točka / vešanje | Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm, podesiva kompresija i poskakivanje |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, podesiva kompresija i poskakivanje |
Prenos vešanja prednji / zadnji | 120 mm / 120 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 1438 mm |
Nagnutost upravljača | 96.5 mm |
Ugao upravljanja | 66.5° |
Točkovi | Aluminijumski točkovi |
Ram, napred | 3.50 x 17″ |
Ram, pozadi | 6.00 x 17″ |
Guma, napred | 120/70 ZR 17 |
Guma, pozadi | 190/55 ZR 17 |
Prednja kočnica | Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake calipers, 4-piston fixed caliper |
Zadnja kočnica | Kočnica sa jednim diskom, prečnika 220 mm, single piston floating caliper |
ABS | BMW Motorrad Race ABS (delimično integralni), razdvojeni, različiti režimi za podešavanje |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2050 mm |
Širina (uključujući retrovizore) | 826 mm |
Visina (bez retrovizora) | 1140 mm |
Visina sedišta, bez težine tereta | 815 mm |
Dužina prostora za noge, bez težine tereta | 1.805 mm |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 204 kg |
Masa motocikla bez tečnosti 2) | 175,5 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 407 kg |
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) | 203 kg |
Iskoristiva zapremina rezervoara | 17,5 l |
Rezerva | cca. 4 l |
Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara
2) Masa motocikla bez svih tečnosti