BMW Motorrad Srbija

S 1000 RR

Dobrodošli na novu planetu moći.

S 1000 RR je napravio revoluciju u super sportskoj klasi, kada se prvi put pojavio 2009. godine. Danas – šest godina kasnije – kreće u isti izazov. S 1000 RR model 2015. godine je potpuno izmenjen: BMW inženjeri su potpuno izmenili tehnologiju agregata, dizajn i oblik. Rezultat: svojim poreklom pravi Double R, na putu nova super sportska mašina.

Šminkanje nije dovoljno.

RR je oličenje super motocikla – što se, takođe, odnosi na njegov dizajn, Sada, u njegovoj trećoj generaciji, možete jasno videti njegovu povećanu snagu. Linije su oštre i izuzetno jasne, konture i oblici su savršeno uravnoteženi. Od zadnjeg do prednjeg dela, svaka komponenta je redizajnirana uključujući i elemente farova, gde je veći naglasak na simetriji.

Povećana snaga, smanjena težina.

Novi S 1000 RR ima snagu od 199 KS (146kV) – 6 ks više od svog prethodnika. Ali nije samo njegova veća snaga ono što čini Double R bržim i okretnijim. Sa težinom od 204 kg, ABS sistemom i sistemom kontrole proklizavanja, 4 kilograma je lakši od prethodne verzije. Pored toga, ima redizajnirani izduvni sistem bez prednjeg prigušivača buke, kao i novi agregat za povećan obrtni momenat, poboljšane obline i mnoge druge optimizovane detalje.

Dosledno izmenjen do poslednjeg detalja.

Pored velikih promena u dizajnu i performansama, prvenstveno su tehnički detalji ti koju dozvoljavaju S 1000 RR-u tako veliki iskorak. Elektronske komponente ogibljenja: DDC i DTC su dobile novo okruženje, kao i celo ogibljenje. Ovo osigurava znatno poboljšanu vuču, kao i bolji odziv kada vozač da gas. Unapređeni pogon je dostupan kroz funkcije kao što su Shift Assistant Pro (menjanje brzine bez kvačila) i elektronski gas, za precizniju i direktniju kontrolu. Vozač upravlja ovim funkcijama preko redizajnirane instrument table, koja se može prilagođavati određenom načinu korišćenja.

Sve u svemu: novi S 1000 RR.

Pomerajući S 1000 RR korak dalje, sa modelom 2015, apsolutno svaka komponenta je preispitana. Rezultat je super motocikl, koji će ponovo postaviti standard u svojoj klasi, drugim rečima, pravi Double R.

Agregat
Tip Četvorotaktni motor sa četiri cilindra u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri titanijumska ventila po cilindru, dve bregaste osovine
Prečnik x cilindar 80 mm x 49.7 mm
Kubikaža 999 ccm
Nominalna snaga 146 kW (198 ks) na 13500 rpm
Maksimalni obrtni moment 113 Nm na 10500 rpm
Odnos kompresije 13.0:1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, EU-3 norma sa elektronskom kontrolom mešanja smeše
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 5.7 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 5.9 l
Vrsta goriva Super (premijum) bezolovni, sa 95 – 98 oktana
Električni sistem
Alternator 350 W
Akumulator 12 V / 7 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje (hidraulično), kontrola protiv poskakivanja kvačila, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač sa ravnim zupčanicima
Pogon Lanac 17/45
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, delimično samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm, podesiva kompresija i poskakivanje
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, podesiva kompresija i poskakivanje
Prenos vešanja prednji / zadnji 120 mm / 120 mm
Međuosovinsko rastojanje 1438 mm
Nagnutost upravljača 96.5 mm
Ugao upravljanja 66.5°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake calipers, 4-piston fixed caliper
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 220 mm, single piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Race ABS (delimično integralni), razdvojeni, različiti režimi za podešavanje
Dimenzije / težina
Dužina 2050 mm
Širina (uključujući retrovizore) 826 mm
Visina (bez retrovizora) 1140 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 815 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.805 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 204 kg
Masa motocikla bez tečnosti 2) 175,5 kg
Dozvoljena ukupna masa 407 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 203 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17,5 l
Rezerva cca. 4 l


Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara
2) Masa motocikla bez svih tečnosti

Konfigurator motocikla