BMW Motorrad Srbija

R 1200 R

Od koncepta dizajna do novog R 1200 R.

Novi R 1200 R označava status quo kada govorimo o estetskom izgledu, dinamičnim performansama i dizajnu. Kada su naši dizajneri izneli svoje vizije u BMW Concept Roadster-u, sam motocikl je bila njihova najveća inspiracija. I to nije nikakvo iznenađenje – naposletku, novi R 1200 R je snažan svestrani motocikl koji kombinuje komfort, atletski izgled i dizajn na potpuno jedinstven način.

Revolucionarni dizajn.

Kompaktan, čvrst, mišićav – novi dizajn motocikla ga nedvosmisleno distancira od svog prethodnika. Obrnuta teleskopska viljuška bazirana na osnovi S 1000 RR ne samo da daje ovom motoru upečatljiv izgled, već mu osigurava stabilnost i precizno upravljanje. Sa oštrim linijama duž linije rezervoara i jednostavne tranzicije preko sedišta do samog kraja, ovaj roadster ima izgled koji se savršeno uklapa u vaš način vožnje.

Individualni stil.

Dajući mogućnost našim vožačima da svojim individualnim preferencijama dobiju još bolji motocikl, novi R 1200 R je dostupan ne samo u osnovnoj Racing crvenoj boji, već i u dve dodatne varijante boja: sportska Light white / Cordoba blue i ekskluzivna Thunder grey metalik boja sa zlatnom viljuškom (dostupna samo sa opcionim Dynamic ESA paketom opreme).

Najnovija tehnologija.

R 1200 R je ispred svog vremena kada je u pitanju tehnologija. Ukupno 125ks pruža vrhunski pogon novom R 1200 R. Zajedno sa režimima vožnje koji se mogu odabrati dodirom na dugme, opciono dostupna kontrola proklizavanja (DTC), efektivno stavlja svu raspoloživu snagu na asfalt. Zahvaljujući redizajniranoj i povećanoj instrument tabli, vozač ima sve pod kontrolom. Instrument tabla je smeštena na mostu i napravljena je od najkvalitetnijeg aluminijuma.

Izuzetan pojedinačan talenat.

Raspon pripadajuće opreme za R 1200 R je specijalno impresivan: ranac za rezervoar, BMW Navigator V i četiri različite zaštite od vetra su perfektna priprema za dalek put, dok najsavremenija generacija opcionog Dynamic ESA povećava dinamiku vožnje kod R 1200 R. Inovativne karakteristike, kao što su pripremljen deo za navigacioni uređaj sa multitasterima, Shift Assistant Pro i Keyless Ride pretvaraju ovaj sportski roadster u pravi putni motocikl sposoban za sve terene. Tu se nalazi i niz sitnih detalja, kao što su obrađenje ručice i papučice za noge ili elektropolirana zaštita od udara od nerđajućeg čelika koji postižu savršeni balans između funkcionalnog ulepšavanja i vizuelnog kompromisa. Dodatni način vožnje Pro sadrži ABS Pro i Dynamic Brake Light (homologizacija u toku).

Roadster revolucija počinje.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin agregat sa važdušnim/vodenim hlađenjem, 2 gornje bregaste osovine, jedno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 92 kW (125 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 125 Nm na 6500 rpm
Odnos kompresije 12.5 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.96 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (508 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram iz dva dela, prednji deo je pričvršćen na zadnji, samonoseći motor
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako, Ø 45 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv uz pomoć ručnog točka
Prenos vešanja prednji / zadnji 140 mm / 140 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.515 mm
Nagnutost upravljača 125,6 mm
Ugao upravljanja 62.3°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 5,50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake discs, 4-piston radial calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2165 mm
Širina (uključujući retrovizore) 880 mm
Visina (bez retrovizora) 1.300 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 790 mm (niže vozačevo sedište*/više* 760 / 820 mm) *dodatna oprema
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1780 mm (niže vozačevo sedište*/više* 1720 / 1835 mm) *dodatna oprema
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 232 kg
Dozvoljena ukupna masa 450 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 218 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 18 l
Rezerva prosečno 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla