BMW Motorrad Srbija

F 700 GS

F 700 GS: GS za svakoga.

Bezbrižna vožnja motora za svakoga sa F 700 GS. Njegovih 75KS i izuzetno jednostavno rukovanje predstavlja dečiju igru za bilo kog vozača – na bilo kom terenu. Zbog svoje male težine i mnogo različitih varijanti sedenja, vrlo je pogodan za žene vozače i za početnike kao idealna enduro mašina.

Više tehnologije za više bezbednosti.

Zahvaljujući Ride-by-Wire elektronskoj kontroli sistema ubrzavanja, vozač može da kontroliše ubrzavanje i usporavanje mnogo lakše i preciznije. Dodavanje i oduzimanje gasa postaje fizički manje zahtevno, zbog eliminacije mehaničke transmisije. Rain i Road načini vožnje su u sastavu standardne opreme. Dodatni Enduro mod dolazi kao dodatna opcija. Sa ABS-om kao standardnom opremom i ESA (Elektronski prilagođeno oslanjanje) i ASC (Automatska kontrola stabilnosti) kao opcije, vaša vožnja neće biti samo bezbednija, već i posebno udobnija.

Izaberite svoj stil.

Možete adaptirati F 700 GS da odgovara vašim individualnim preferencama, sa svojim dvema osnovnim bojama i posebnim stilom koji uključuje boje koje se slažu sa aksesoarima i dodacima.

Kao da je napravljen za vas.

Kao i obično, širok spektar opcija i specijalnih dodataka su dostupni za F 700 GS, što vam omogućava da prilagodite svoj BMW prema svojim individualnim željama. To znači da možete kreirati svoj individualni BMW.

Agregat
Tip Dvocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 82 mm x 75.6 mm
Kubikaža 798 cc
Nominalna snaga 55 kW (75 ks) na 7000 rpm
mogućnost smanjenja: 35 kW (48 ks) na 7000 rpm
Maksimalni obrtni moment 77 Nm na 5500 rpm
mogućnost smanjenja: 60 Nm na 5000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 192 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.3 l
Vrsta goriva Premijum gorivo, bezolovni minimum 95 (oktana)
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (400 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač integrisan u karter
Pogon Neprekidni O-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka
Šasija/Kočnice
Ram Čelični ram cevastog oblika, noseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška, Ø 41 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 170 mm / 170 mm (Paket sa smanjenim vešanjem 140 mm / 140 mm)
Međuosovinsko rastojanje 1,557 mm (Paket sa smanjenim vešanjem 1573 mm)
Nagnutost upravljača 95,3 mm (Paket sa smanjenim vešanjem 103 mm)
Ugao upravljanja 64°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 2.50-19 MTH2
Ram, pozadi 3.50-17 MTH2
Guma, napred 110/80-19
Guma, pozadi 140/80-17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 300 mm, double-piston floating caliper, ABS
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, single-piston floating caliper, ABS
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2280 mm
Širina (uključujući retrovizore) 880 mm
Visina (bez retrovizora) 1215 mm (Serijsko vetrobransko staklo)
Visina sedišta, bez težine tereta 820 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1810 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 212 kg
Dozvoljena ukupna masa 436 kg (sa nižim ogibljenjem 349 kg)
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 224 kg (sa nižim ogibljenjem 137 kg)
Iskoristiva zapremina rezervoara 16 l
Rezerva prosečno 2.7 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla