BMW Motorrad Srbija

F 800 GS Adventure

Avantura: bezgranična.

Bez obzira gde vas put navede i koji teren prelazite: sa F 800 Adventure preživećete svaku avanturu. Ovaj enduro motor je prilagodjen za putnike kojima nijedna destinacija nije daleka – za one koji planiraju da osvoje svet van utabanih puteva. F 800 GS Adventure: pouzdan i izdržljiv pratilac na svakoj avanturi.

Performanse: beskompromisne.

Pokreće ga dinamični paralelni twin motor sa snagom od 63kW (85KS), F 800 GS Adventure motor nema nikakvih problema da ostavi civilizaciju daleko iza sebe. Sa obrtnim momentom od 83Nm, ovaj enduro motor ima dovoljno snage da pređe bilo koju prepreku – bilo gde da se nalazite. Elektronski Ride-by-Wire sistem omogućava vozaču da kontroliše ubrzanja preciznije. Sa zapreminom rezervoara od 24 litra i potrošnjom od 4.3l/100km, uspešno prelazi razdaljine koje drugi ne bi uspeli.

Kontrola: bezuslovna.

Preko peščanih dina, planinskih venaca i rečnih prelaza, F 800 GS Adventure savladava svaki zadatak pred kojim se nađe na svojim putovanjima. Njegova osnova je torzionalno cevast ram napravljen od čelika sa amortizerima od 230mm napred i 215mm pozadi. Vozaču je omogućena elektronska podrška u Enduro modu, koja optimizuje oslanjanje kod klizajućih površina (zemljani put sa pneumaticima namenjenim za asfalt). Dva standardna moda vožnje, Rain i Road su dostupna pritiskom na dugme. Enduro i Enduro Pro modovi vožnje su dostupni u dodatnoj opremi. ABS ulazi u standardnu opremu, naravno.

Karakter: bez premca.

F 800 GS Adventure svakim svojim delom predstavlja motor za duga putovanja – od velikog vetrobranskog stakla do kombinovanih pregrada za držanje sitnica. Uprkos upečatljivom izgledu sa strane i većim rezervoarom za gorivo, karakteristična linija motora F 800 GS Adventure vidljiva je na prvi pogled. Detalji, kao što su GS logo na rezervoaru u novom formatu ili GS natpis na vetrobranu daju mu uzvišen izgled. Bilo da li je u standardnoj nemetalik Catalano sivoj boji ili u ”Rallye” stilu, ovaj enduro vam daje do znanja da je tu da osvoji svet.

Agregat
Tip Dvocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 82 mm x 75.6 mm
Kubikaža 798 cc
Nominalna snaga 63 kW (85 KS) na 7500 rpm
mogućnost smanjenja: 35 kW (48 ks) na 7000 rpm
Maksimalni obrtni moment 83 Nm na 5,750 rpm
mogućnost smanjenja: 63 Nm na 4000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 193 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.3 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana; opciono dostupno sa 91 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (400 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 14 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač integrisan u karter
Pogon Neprekidni O-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka
Šasija / Kočnice
Ram Čelični ram cevastog oblika, noseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako, Ø 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 230 mm / 215 mm
Međuosovinsko rastojanje 1573 mm
Nagnutost upravljača 117 mm
Ugao upravljanja 64°
Točkovi Točkovi sa žičanim felnama
Ram, napred 2.15 x 21″
Ram, pozadi 4.25 x 17″
Guma, napred 90/90 – 21 54V
Guma, pozadi 150/70 – 17 69V
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 300 mm, double-piston floating calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS (razdvojeni)
Dimenzije / težina
Dužina 2305 mm
Širina (uključujući retrovizore) 925 mm
Visina (bez retrovizora) 1450 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 890 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1960 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 232 kg
Dozvoljena ukupna masa 454 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 222 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 24l
Rezerva prosečno 4,0 l

 

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla