BMW Motorrad Srbija

F 800 GS

F 800 GS: Vožnje na putu i van njega nikad nisu bile bliže.

Izazovi? Da! Kompromisi? Ne!
Ovo je moto F 800 GS – najsportskijeg člana velike GS porodice. Ovaj motor nastavlja svoju dugu priču o uspehu i impresionira sa svojom spremnošću kako za vožnju na putu, tako i za vožnju van puta. Jednostavno, neverovatan enduro motor za svaku podlogu sa sportskim korenima.

Dizajn visokog kvaliteta.

Pored sportskog karatkera, visok kvalitet izrade je ono što vam prvo pada u oči. Nova obloga hladnjaka je galvanizovana i daje F 800 GS poseban kvalitet i moćnu pojavu. Detalji poput GS natpis  u novom formatu ukazuju na konekciju sa  R 1200 GS motorom. Svoj F 800 GS možete još više personalizovati u Exclusive stilu.

Vožnja je zabava za sve.

Opcija spuštenog nivoa sedišta je takođe dostupna na F 800 GS. U kombinaciji sa niskim sedištem, visina sedišta je smeštena na 820mm – savršena za niže vozače.

Više tehnologije za više bezbednosti.

Elektronski sistem kontrole gasa Ride-by-Wire daje vozačima znatno finiji osećaj kontole gasa. Rain i Road modovi vožnje su dostupni u standardnoj ponudi. Dodatni Enduro i Enduro Pro modovi vožnje čine GS još funkcionalnijim. Sa ABS-om kao standardnom opremom, ESA (Elektronski prilagođeno oslanjanje) i ASC (Automatska kontrola stabilnosti) kao opcije, vaša vožnja će biti bezbednija i komotnija.

Agregat
Tip Dvocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 82 mm x 75.6 mm
Kubikaža 798 cc
Nominalna snaga 63 kW (85 ks) na 7500 rpm
mogućnost smanjenja: 35 kW (48 ks) na 7000 rpm
Maksimalni obrtni moment 83 Nm na 5750 rpm
mogućnost smanjenja: 63 Nm na 4000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina Preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.3 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana; opciono dostupno sa 91 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (400 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač integrisan u karter
Pogon Neprekidni O-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka
Šasija / Kočnice
Ram Čelični ram cevastog oblika, samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako, Ø 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 230 mm / 215 mm (Paket sa nižim ogbljenjem 192 mm / 192 mm)
Međuosovinsko rastojanje 1573 mm (Paket sa nižim ogbljenjem 1575 mm)
Nagnutost upravljača 117 mm
Ugao upravljanja 64°
Točkovi Točkovi sa žičanim felnama
Ram, napred 2.15 x 21″
Ram, pozadi 4.25 x 17″
Guma, napred 90/90 – 21 54V
Guma, pozadi 150/70 – 17 69V
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 300 mm, double-piston floating calipers, ABS
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, single-piston floating caliper, ABS
ABS BMW Motorrad ABS (razdvojeni)
Dimenzije / težina
Dužina 2300 mm
Širina (uključujući retrovizore) 945 mm
Visina (bez retrovizora) 1345 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 880 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1930 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 217 kg
Dozvoljena ukupna masa 444 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 227 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 16 l
Rezerva prosečno 2.7 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Spreman za avanturu.

Bilo da ste van puta, na šljunku ili na kamenim stazama, F 800 GS kao specijalan model GS Trophy je robustan saputnik svake avanture. Svetlo bela boja sa trkačkim crvenim ramom i GS Trophy Tape obećava zabavu van glavnog puta. Sveobuhvatna oprema, kao što je aluminijumska obloga sa donje strane, zaštita motora i veliki štitnici šaka, osiguravaju bezbrižno enduro iskustvo. Osim toga, instrumenti sa novim pokazateljima su lakši za razumevanje.

Sa ovim motorom, prkosite svakom izazovu: F 800 GS nudi dva adaptivna načina vožnje: Rain i Road kao standardnu opremu. Za off-road avanture, možete dodati Enduro i Enduro Pro modove vožnje kao dodatnu opremu. Ride-by-Wire osigurava adekvatnu brzinu na zahtevnim terenima. Odgovor gasa se može kontrolisati na suptilniji i jednostavniji način.

Manevrisanje motora preko razbijenih mostova, prelaženje preko reka i menjanje preumatika na brzinu: Međunarodni GS Trophy je jedan enduro izazov kao ni jedan drugi. Zato GS Trophy ime obećava avanturu. Ovaj specijalni model je spreman za sve ove izazove i izvlači konačnu enduro zabavu iz F 800 GS. To je pravi motor za pravog avanturistu.

 

Konfigurator motocikla