BMW Motorrad Srbija

F 800 GT

Krenite na put i avantura počinje. Dinamički osmišljen F 800 GT nudi impresivne performanse na svakom putovanju – bilo da je reč o idiličnim avenijama, krivudavim Alpskim putevima ili beskrajnom autoputu.

Dodavanjem gasa i 90 konjskih snaga osiguravaju da zaista možete ostaviti svakodnevnu rutinu iza sebe. Dvocilindrični agregat sa kapacitetom od 798cc pruža izvanredne dinamičke performanse na svakom putovanju, a sve to postiže uz pomoć zupčastog remenog pogona. Duža zadnja viljuška slobodnog pokreta i zategnutije ogibljenje osiguravaju visok nivo stabilnosti u vožnji, garantujući izvanredan doživljaj. Bez ikakvih neravnina.

Ovakva zabava u vožnji nudi savršenu kontrolu i udobnost. Na F 800 GT, to je rešeno ogibljenjem i sa tri različite visine sedišta, što pruža odgovarajuću ergonomiju za svakog vozača. Šta više, opciono dostupna ESA (Elektronsko podešavanje ogibljenja) kojom se upravlja pritiskom na dugme, koristi se za podešavanje zadnjeg ogibljenja i prilagođavanje uslovima na putu.

Sigurnost je najbolji saputnik. Iz tog razloga, GT poseduje ABS. Za one koji tragaju za još višim nivoom bezbednosti, pomoć pruža opciono dostupan ASC.

Sada je samo pitanje kada ćete da ustanete i krenete! Ne postoji ništa što vas zaustavlja da se otisnete na nezaboravno putovanje.

Tipični GT. Nezaustavljivo putovanje.

Agregat
Tip Dvocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 82 mm x 75.6 mm
Kubikaža 798 cc
Nominalna snaga 66 kW (90 ks) na 8000 rpm
(mogućnost smanjenja na 35 kW (48 ks) na 6750 rpm)
Maksimalni obrtni moment 86 Nm na 5800 rpm
(mogućnost smanjenja: 69 Nm na 3500 rpm)
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina Preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 3.4 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 4.3 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa najmanje 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (400 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač integrisan u karter
Pogon Pogonski kaiš sa funkcijom amortizovanja potresa
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška, Ø 43 mm
Rear wheel location / suspension Jednostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta sa podešavanjem ekscentričnosti za zadnju osovinu, centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm / 125 mm
Međuosovinsko rastojanje 1510 mm
Nagnutost upravljača 115.7 mm
Ugao upravljanja 64.2°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 5,50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake discs, 4-piston fixed calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2156 mm
Širina (uključujući retrovizore) 905 mm
Visina (bez retrovizora) 1248 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 800 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1835 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 213 kg
Dozvoljena ukupna masa 420 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 207 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 15 l
Rezerva prosečno  3 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla