BMW Motorrad Srbija

F 800 R

Moderan i svestran.

F 800 R je poznati igrač u BMW Motorrad roadster segmentu. On kombinuje agilnost, svakodnevnu praktičnost i dinamičnu zabavu u vožnji u integrisanom sportskom paketu. Prerađeni F 800 R pomera čitavu stvar korak dalje.

Dizajn u kojem možete uživati.

F 800 je pravi motocikl ako želite samo da krenete i da se zabavite – a upravo tako i izgleda. Precizne linije i minimalistički ukrasni elementi mu daju osećaj lagane agilnosti, dok nova viljuška okrenuta naopako, ukazuje na aerodinamički pokret ka napred čak i kada miruje. Simetrični prednji farovi daju novom F 800 R-u novi prepoznatljiv izgled.

Krećite se bezbedno.

F 800 R nudi jednostavno zadovoljstvo u vožnji – osiguran od strane moćnog ali ekonomičnog agregata sa 90 ks – ali takođe usmeren ka bezbednosti: ABS kao standard, stabilnost, izbalansirano ogibljenje i sigurnosni paket koji ide uz to (ASC, ESA, RDC) garantuju vrhunski odgovor pri vožnji i apsolutnu kontrolu na putu.

Bezbroj mogućnosti.

Turing i svestrana mogućnost F 800 R-a se ogledaju ne samo u širokom rasponu visine sedišta i dodatnom prostoru za prtljag, već i u različitim vrstama boja.

F 800 R pruža maksimalno zadovoljstvo u vožnji, kao nijedan drugi roadster. BMW Motorrad je sada dodatno unapredio ovaj uspešan koncept sa modelom iz 2015-te godine.

Agregat
Tip Dvocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 82 mm x 75.6 mm
Kubikaža 798 cc
Nominalna snaga 66 kW (90ks) na 8000 rpm
(mogućnost smanjenja: 35 kW (48 ks) na 6750 rpm)
Maksimalni obrtni moment 86 Nm na 5800 rpm
(mogućnost smanjenja: 69 Nm na 3500 rpm)
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina Preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 90 km/h 3.6 l
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 120 km/h 4.8 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa minimum 95 oktana
Električni sistem
Alternator alternator permanentnih magneta – 400 W
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač integrisan u karter
Pogon Neprekidni O-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most
Pozicija prednjeg točka / vešanje Viljuška naopako
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm / 125 mm
Međuosovinsko rastojanje 1526 mm
Nagnutost upravljača 100 mm
Ugao upravljanja 64°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 5.50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake discs, 4-piston brake calipers radial mounted
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2145 mm
Širina (uključujući retrovizore) 860 mm
Visina (bez retrovizora) 1235 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 790 mm (Niže sedište kao dodatna oprema: 770 mm, Više sedište kao dodatna oprema: 820 mm)
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1780 mm (Niže sedište kao dodatna oprema: 1740 mm, Više sedište kao dodatna oprema: 1835 mm)
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 202 kg
Masa motocikla bez tečnosti 2) n.s.
Dozvoljena ukupna masa 405 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 203 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 15 l
Rezerva prosečno 3 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara
2) Masa motocikla bez svih tečnosti

Konfigurator motocikla