BMW Motorrad Srbija

F 850 GS Adventure

BMW F 850 GS Adventure.

Nepoznato je upravo ono što vas mami da ustanete, izađete i krenete. Daleko, što dalje! I to ne samo po asfaltiranim putevima. Sa modelom BMW F 850 GS Adventure, osvojićete novi teren, biti spremni na nove avanture i spremni da vozite – kud god da krenete. Ovaj „travel enduro“ je stvoren za prave istraživače. Za ljude koji misle da nijedno odredište nije predaleko i nijedna udaljenost previše zabačena. Doživite svet sa saputnikom koji je toliko pouzdan, robustan i moćan da može da prati čak i vašu radoznalost. Predstavljamo novi F 850 GS Adventure.

Dizajn modela F 850 GS Adventure.

On nosi s ponosom GS gen, koji je lako primetan u konturama tipičnim za tu porodicu. Centralni položaj rezervoara između sedišta i upravljača obezbeđuje da se opterećenje točkova savršeno distribuira kao i da ima lep, vitki rep. Karakterističan, zreo i upadljiv – i jednako jedinstven kao što ste to vi. Pokažite svoj lični stil sopstvenim modelom F 850 GS Adventure!

„Globalni igrač“ među svetskim putnicima.

Sa njim, čeznete za beskrajnim putem i izazovom: F 850 GS Adventure je kod kuće u celom svetu i to je upravo ono što možete da primetite. Sa njim, prkosite vetru i vremenu, spremni ste za svaki teren i doživljavate svetske avanture s najvećim mogućim komforom. Između ostalog, ovo je obezbeđeno velikim, po visini podesivim vetrobranom za putovanja, standardnim komfornim sedištem vozača i velikim 23-litarskim prednjim rezervoarom. Za opuštenu vožnju po divljem terenu, vaš F 850 GS Adventure dolazi sa trajnim dodacima: pored šipke za zaštitu motora u seriji ili praktičnog nosača za prtljag od nerđajućeg čelika u pripremi za aluminijumsku gornju kutiju, bočni ukrasni panel takođe je veoma robustan. Sve stvoreno za vašu turneju po svetu sa ovim „globalnim igračem“.

Njegov pogon: volja za otkrivanje.

On želi da izađe u svet: moćni, novorazvijeni paralelni dvocilindarski motor sa 70 kW (95 ks) daje pravi pogon vama i vašoj žeđi za otkrićima. Novi koncept motora impresionira snažnim zvukom, jačim performansama sa 70 KW (95 ks) pri 8.250 obrtaja u minutu i nesmetanim radom – uz umerenu potrošnju od 4,1 l na 100 km (prema WMTC). Sa obrtnim momentom od 92 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu, ovaj Enduro ima dovoljno snage za svaki terenski izazov – kud god želeli da ga povezete.

Motor
Tip Četvorotaktni, vodom hlađeni redni dvocilindarski motor, četiri ventila po cilindru, dve osovine u glavi cilindra, podmazivanje suvog kartera
Promer x hod 84 mm x 77 mm
Zapremina 853 cc
Nazivna izlazna snaga 70 kW (95 ks) pri 8.250 obrtaja u minutu
OE redukcija izlazne snage 35 kW (48 ks) pri 6.500 obrtaja u minutu
OE RON91 bezolovno regularno gorivo: 66 kW (90 ks) pri 8.000 obrtaja u minutu
Max. obrtni moment 92 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu
OE redukcija izlazne snage: 63 Nm pri 4.500 obrtaja u minutu
OE RON91 bezolovno regularno gorivo: 86 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu
Odnos kompresije 12,7 : 1
Kontrola mešavine / upravljanje motorom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard emisije EU-4
Standard emisije 98 g/km
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 197 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 4,1 l
Tip goriva Bezolovni super, minimalni oktanski broj 95 (RON)
OE bezolovno regularno gorivo, minimalni oktanski broj 91 (RON)
Električni sistem
Alternator Permanentni magnetni alternator 416 W (nominalna snaga)
Akumulator 12 V / 10 Ah, bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Mokro kvačilo sa više diskova proklizavajuće, mehaničko
Menjač Šestobrzinski menjač sa konstantnom mrežom integrisan u kućište radilice
Pogon Beskrajni lanac sa O-alkama i amortizovanjem udara u glavčini zadnjeg točka
Šasija / kočnice
Ram Ram tipa most, konstrukcija čelične školjke
Lokacija prednjeg točka / vešanje Naopaka teleskopska viljuška, Ø 43 mm
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Dvojna viljuška od livenog aluminijuma, centralna WAD opružna noga, hidraulički podesivo prethodno opterećenje opruge, podrsivo amortizovanje odskoka
Pomeranje vešanja napred / nazad 230 mm / 215 mm (OE: komplet za spuštanje vešanja 210 mm / 195 mm)
Osovinski razmak 1.593 mm
Zatur 124,6 mm
Ugao glave upravljača 62°
Točkovi Točkovi sa ukrštenim kracima
Felna, prednja 2,15 x 21″
Felna, zadnja 4,25 x 17″
Guma, prednja 90/90 21
Guma, zadnja 150/70 R17
Kočnica, prednja Kočnica sa dvojnim diskom, pokretni kočioni diskovi, Ø 305 mm, dvoklipne pokretne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica sa jednim diskom, Ø 265 mm, jednoklipne pokretne kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad ABS (odvojivi)
Dimenzije / težina
Visina sedišta, bez težinskog opterećenja 875mm (OE komplet za spuštanje vešanja: 815 mm, OE nisko sedište: 835 mm, OE dvostruko sedište: 860 mm, OA reli sedište: 890 mm)
Unutrašnja kriva noge, bez težinskog opterećenja 1.950 mm (OE komplet za spuštanje vešanja: 1.830 mm, OE nisko sedište: 1.870 mm, OE dvostruko sedište: 1.910 mm, OA reli sedište: 1.980 mm)
Korisna zapremina rezervoara 23 l
Rezerva oko 3,5 l
Dužina 2.300 mm
Visina (isklj. ogledala) 1.437 mm
Širina (uklj. ogledala) 939 mm
Neopterećena težina, spreman za put, pun rezervoar 1) 244 kg
Dozvoljena ukupna težina 455 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 211 kg

Tehnički podaci odnose se na neopterećenu težinu (DIN).
1) U skladu sa smernicom 93/93/EWG sa svim tečnostima, i gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara.

PRTLJAG.

Aluminijumska gornja kutija

  • Nepromočiva gornja kutija sa zaključavanjem i velikom zapreminom za prtljag.
  • Savršeno rešenje za ljubitelje putovanja koji najviše toga zahtevaju od sebe i svog materijala sa zapreminom od oko 30 litara, aluminijumska gornja kutija ima dovoljno prostora za BMW Motorrad kacigu.
  • Izdržljiva kutija je otporna na prašinu i vodu, što su praktični detalji koji su efikasni čak i pod ekstremnim uslovima.

Atacama sistem mekog prtljaga

  • Svestrani, nepromočivi i na abraziju veoma otporan sistem prtljaga sa različitim elementima posebno smišljen za svetske putnike.
  • Atacama umotana vreća izrađena od robusne mešavine materijala ubedljiva je zahvaljujući pametnim detaljima i zapreminnu prtljaga od 40 litara. Pored nepromočivog umetka, raznovrsni odeljci za odlaganje nude dodatni prostor. Svestrani koncept pričvršćivanja, tri ručice za nošenje i funkcija ranca obezbeđuju sigurno uklapanje i ekstremno praktično rukovanje
  • Robusne Atacama bisage impresivne su sa pametnim detaljima i skladišnom zapreminom od 60 litara. Pored nepromočivih umetaka, različiti odeljci za odlaganje nude dodatni prostor. Pričvršćivači za brzo otkačinjanje i lako montiranje na motocikl kao i izdržljive ručice za nošenje obezbeđuju sigurno držanje i ekstremno praktično rukovanje.

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Podesivi oslonac za nogu vozača

  • Oprugom opremljeni oslonci za noge vozača sa plastičnim pločicama podesivi su u tri položaja i pružaju maksimum komfora i sigurnosti kako na putu, tako i van njega.
  • To podrazumeva dodatno prianjanje na terenu i još bolju kontrolu nad mašinom prilikom vožnje u stajaćem položaju.

Podesivi oslonac za nogu vozača u crnoj boji

  • Oprugom opremljeni oslonci za noge vozača sa plastičnim pločicama podesivi su u tri položaja i pružaju maksimum komfora i sigurnosti kako na putu, tako i van njega.
  • To podrazumeva dodatno prianjanje na terenu i još bolju kontrolu nad mašinom prilikom vožnje u stajaćem položaju.

NAVIGACIJA.

Navigator VI

  • Sa multifunkcionalnim Navigatorom VI planiranje rute je dečja igra.
  • Sistem sa fleš memorijom od 16 GB i tačskrinom dijagonale pet inča uvek vam je pouzdani vodič.
  • Zahvaljujući cirkularnom polarizujućem filteru (CPOL), nepromočivi ekran može se lako čitati čak i pod direktnim svetlom sunca. Ekran visoke rezolucije u kućištu nalik na smartfon pruža sve najvažnije informacije i neophodni pregled u svakoj situaciji.
  • Brojne dodatne funkcije čine planiranje i putovanje uzbudljivim iskustvom. To omogućava stvaranje ruta u skladu sa ličnim sklonostima kako bi se uživalo u vožnji krivudavim sporednim putevima sa malo saobraćaja.
  • Na nepoznatom terenu, opcija „tamo i nazad“ posebno je korisna, jer ćete uvek pouzdano završiti na mestu polaska.
  • Bluetooth veza sa komunikacionim sistemomBMW Motorrad i opcionalna aplikacija Smartphone Link omogućavaju multimedijalnu zabavu u vožnji: navigacione objave, telefonske pozive i strimovanje muzike, kao i dobijanje vremenske prognoze ili informacija o saobraćajnoj gužvi bez ikakvih problema.
  • Zajedno sa pripremom navigacije, dodatne funkcije kao što je „My Motorcycle“ takođe su dostupne, i mogu se kontrolisati takođe korišćenjem multikontrolera na ručici upravljača.
  • Svako ko se odluči za prethodno ugrađene mape ostaju uvek u toku zahvaljujući doživotnom ažuriranju mapa.

BEZBEDNOST.

Enduro aluminijumski donji štitnik motora

  • Izdržljivi aluminijumski enduro štitnik motora efikasno štiti dno motora od kamenih opiljaka i štete.
  • Aluminijumski štitnik, koji je dizajniran specijalno za upotrebu na terenu, debeo je 2 mm i značajno šiti i duži od standardnog štitnika motora.
  • Njegov specijalni oblik ojačava upečatljiv terenski izgled mašine.

Pomoćni LED farovi

Jaki pomoćni LED farovi pružaju neophodnu perspektivu u uslovima slabe vidljivosti zahvaljujući produženoj iluminaciji.

Štitnik fara

Štitnik fara, odobren za terensku upotrebu, jednostavno se namiče i efikasno štiti far od oštećenja u terenskim uslovima.

DIZAJN.

LED migavci

  • Elegantni, sa strane postavljeni migavci u LED tehnologiji
  • Privlačni LED migavci sa belim staklom podešeni su u skladu sa izgledom mašine i postavljaju nove standarde u smislu dizajna i funkcionalnosti.

HP brušena ručica kvačila

HP ručica kvačila od sivog anodizovanog aluminijuma naglašava sportski karakter motocikla i ergonomski je podesiva do širine šake u tri faze.

HP brušena ručica kočnice

HP ručica ručne kočnice od sivog anodizovanog aluminijuma naglašava sportski karakter motocikla i ergonomski je podesiva do širine šake u pet faza.

Veliki vetrobran

Veliki vetrobran, dostupan ili u zatamnjenoj ili providnoj varijanti, nudi povećanu zaštitu od vetra i vremenskih uslova za vozača i zadivljuje povećanikm komforom u putovanju.