BMW Motorrad Srbija

F 850 GS

F 850 GS: Avantura u krvi.

Živite za izazov. Tamo gde se drugi okreću nazad, vi vozite dalje. Prevazilazite granice. Prepreke se pretvaraju u mogućnosti. Avantura teče kroz vaše vene. Sedeći na F 850 GS, lako ćete ovladati terenskom stazom zahvaljujući prednjoj gumi od 21 inča. Važno je to da vas stav i radoznalost gone dalje – bez obzira na to koliko daleko želite da otputujete na F 850 GS. I bez obzira na to hoćete li ga provesti kroz blato: Sa opcijom Connectivity ugrađenom u fabrici, imate pristup navigaciji, telefonu, medijima i podacima relevantnim za vozilo u svakom trenutku. Jasno i koncizno na TFT ekranu dijagonale 6,5 inča – bez ičeg što bi ometalo pažnju. To vam daje više vremena za ono što je važno. I dopušta vam da otkrijete šta se nalazi preko horizonta.

Još više GS.

Snažan izgled: vi i vaš F 850 GS sa karakterističnom konturom u pokretu. Kad je reč o dizajnu, smisao za avanturu može se osetiti na svakoj površini, u svakom uglu i liniji motocikla. Od zadnjeg kraja, preko prednjeg rezervoara sve do LED farova, čija svetla za dnevnu vožnju podsećaju na nakrenutu zvučnu viljušku i dostupna su kao opcionalna oprema, elementi dizajna svedeni su za terenske potrebe, dok ste prilagođeni jedinstvenim putovanjima od glave do pete. Galvanizovana maska hladnjaka za stilove Reli i Ekskluziv daje ležeran izgleda kako na putu, tako i van njega.

Unutrašnji pogon.

Radoznalost i žeđ za otkrićima jesu ono što vas pokreće. Dvocilindarski redni motor sa svojih 70 kW (95 KS), podržava vas u svakom pregnuću – njegove snage su visoki obrtni moment i hitri karakter. Snažan zvuk motora impresionira dok radi ekonomično i u svakom trenutku pruža impresivne performanse. Otkrijte nepoznato sa modelom F 850 GS!

U svom elementu.

Glava vam je slobodna, pogled vam je fokusiran na put pred vama. Gotovo instinktivno upravljate, menjate brzinu i kočite F 850 GS – to je upravljanje bez premca: u svom ste elementu, potpuno fokusirani na svoju avanturu. I zahvaljujući ergonomičnosti tipičnoj za GS, vozite uspravno i samopouzdano, što znači da uvek želite dalje.

Ekskluzivni stil.

Da li ste jak karakter? U tom slučaju vaš F 850 GS svakako treba da ima nezaboravne elemente. Ekskluzivni stil, pored metalizirane mat boje Pollux, nudi zlatno anodizovanu suspenzionu viljušku i galvanizovanu ukrasnu lajsnu hladnjaka. Oboje naglašava visoki kvaliter motocikla. Štitnici za ruke i crno-siva klupa sedišta vešto dopunjuju stil.

Reli stil.

Da li volite sportski izgled i smelu terensku vožnju? Reli stil vam daje još više dinamizma kada sednete na svoj F 850 GS, zato što postavlja upadljive akcente zlatno anodizovanim felnama, crno-crvenom klupom za sedenje, štitnicima za ruke i galvanizovanom ukrasnom lajsnom hladnjaka – ovo takođe obuhvata ekskluzivne boje, od Lightwhite Uni, preko Racing Red Uni do Lupin Blue metaliziranih boja.

Motor
Tip Četvorotaktni vodom hlađeni redni dvocilindarski motor, četiri ventila po cilindru, dve osovine u glavi cilindra, podmazivanje suvog kartera
Promer x hod 84 mm x 77 mm
Zapremina 853 cc
Nazivna izlazna snaga 70 kW (95 ks) pri 8.250 obrtaja u minutu
OE redukcija izlazne snage 35 kW (48 ks) pri 6.500 obrtaja u minutu
OE RON91 bezolovno regularno gorivo: 66 kW (90 ks) pri 8.000 obrtaja u minutu
Max. obrtni moment 92 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu
OE redukcija izlazne snage: 63 Nm pri 4.500 obrtaja u minutu
OE RON91 bezolovno regularno gorivo: 86 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu
Odnos kompresije 12,7 : 1
Kontrola mešavine / upravljanje motorom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor u zatvorenoj petlji, standard emisije EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 4,1 l
Tip goriva Bezolovni super, minimalni oktanski broj 95 (RON)
OE bezolovno regularno gorivo, minimalni oktanski broj 91 (RON)
Električni sistem
Alternator Permanentni magnetni alternator 416 W (nominalna snaga)
Akumulator 12 V / 10 Ah, bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Mokro kvačilo sa više diskova proklizavajuće, mehaničko
Menjač Šestobrtinski menjač sa konstantnom mrežom integrisan u kućište radilice
Pogon Beskrajni lanac od O-alki sa amortizovanjem udara u glavčini zadnjeg točka
Šasija / kočnice
Ram Ram tipa most, konstrukcija čelične školjke
Lokacija prednjeg točka / vešanje Naopaka teleskopska viljuška fork, Ø 43 mm
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Dvojna viljuška od livenog aluminijuma, centralna WAD opružna noga, prethodno opterećenje opruge hidraulički podesivo, amortizovanje odskoka podesivo
Pomeranje vešanja napred / nazad 204 mm / 219 mm (OE: komplet za spuštanje vešanja 184 mm / 199 mm)
Osovinski razmak 1.593 mm
Zatur 126 mm
Ugao glave upravljača 62°
Točkovi Točkovi s ukrštenim kracima
Felna, napred 2,15 x 21″
Felna, nazad 4,25 x 17″
Guma, prednja 90/90 21
Guma, zadnja 150/70 R17
Kočnica, prednja Kočnica sa dva diska, pokretni kočioni diskovi, Ø 305 mm, dvoklipne pokretne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica s jednim diskom, Ø 265 mm, jednoklipne pokretne kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad ABS (odvojiv)
Dimenzije/ težina
Visina sedišta 860 mm (OE komplet za spuštanje vešanja: 815 mm, OE nisko sedište: 835 mm, OE komforno sedište: 875 mm, OA reli sedište: 890 mm)
Unutrašnja kriva noge 1.910 mm (OE komplet za spuštanje vešanja: 1.830 mm, OE nisko sedište: 1.870 mm, OE komforno sedište: 1.950 mm, OA reli sedište: 1.980 mm)
Korisna zapremina rezervoara 15 l
Rezerva oko 3,5 l
Unutrašnja kriva noge, bez težinskog opterećenja 1.810 mm
Dužina 2.305 mm
Visina (isklj. ogledala) 1.356 mm
Širina (uklj. ogledala) 922 mm
Neopterećena težina, spreman za put, pun rezervoar 1) 229 kg
Dozvoljena ukupna težina 445 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 216 kg

Tehnički podaci odnose se na neopterećenu težinu (DIN)
1) U skladu sa smernicom 93/93/EWG sa svim tečnostima, gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara

DELOVI ZA PERFORMANSE.

HP sportski prigušivač

  • Prigušivač na namicanje za grleni zvuk i sportski izgled
  • Prigušivač je potpuno od titanijuma (školjka, spojna cev i interne)
  • Završna kapa i toplotni štit od karbona
  • Težina manja nego težina prigušivača iz široke proizvodnje
  • Povećani obrtni moment od niskog do srednjeg raspona broja obrtaja, snaga na nivou standardne konfiguracije

PRTLJAG.

Vario kutija

  • Crna plastična kutija
  • Zapremina kutije može se podesiti pomeranjem šipke
  • Zapremina: oko 20-29 l (desna), oko. 30-39 l (leva)
  • Inovativni mehanizam za kačenje na vozilo
  • Opcionalno: umeci

 

Bisaga za rezervoar

  • Bisaga za rezervoar sa nepromočivim otvorom za kabl
  • Spoljni džepovi koji odbijaju vodu sa patent-zatvaračem
  • Integrisana kišna kabanica sa prorezom
  • Stabilizaciona šipka koja se pruža celim obimom omogućava kačenje džepa za mape ili dodatnog prtljaga

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Oslonci za noge Enduro

  • Bolje prianjanje i poboljšana kontrola vozila pri vožnji van puta i vožnji u stajaćem položaju
  • Materijal i oblik pedale sprečava stopalo da ne sklizne
  • Dužina pedale: 90 mm
  • Precizno liveni visoko legirani nerđajući čelik
  • Nesmetani rad menjača i poluga nožne kočnice (bez promene visine oslonca za noge)

Vetrobran, mali, providan

  • Sportski izgled sa dobrom zaštitom od vetra i vremenskih uslova
  • Niži (za otprilike 105 mm) od standardnog vetrobrana modela F 850 GS, ali iste širine
  • Identičan sa standardnim vetrobranom na modelu F 750 GS
  • Premaz otporan na grebanje za nesmetanu dugoročnu providnost
  • Generalna dozvola za primenu

Reli motociklističko sedište

  • Povećana čvrstina sedišta za terensku vožnju
  • Manja širina sedišta nego kod standardnog
  • Uska i vitka silueta naglašava Enduro izgled
  • Odobreno za 2 osobe (redukovani komfor putnika)
  • Boja: Crno/siva

NAVIGACIJA.

BMW Motorrad Navigator VI

Pustite da vas Navigator VI povede na neka od najboljih putovanja vašeg života. Veliki tačskrin dijagonale 5 inča pokazaće vam put do neograničenog uživanja u vožnji. Ekran sadrži filter za cirkularnu polarizaciju (CPOL) koji minimalikuje refleksije dok pojačava kontrast i garantuje optimalnu čitljivost čak i pod direktnim sunčevim svetlom. Doživite nove rute i destinacije primenom opcije planiranja „Curvy Roads“ (krivudavi putevi), „Avoid larger main roads“ element (izbegni veće magistralne puteve), i „Round trip“ funkciju za vožnju do cilja i natrag po vremenu, udaljenosti ili međuodredištu. Da bi vam pomogao da uživate u najboljim prizorima kraj puta, „Natural Guidance” vam daje precizni opis okolne oblasti. Podesite zvučnu pratnju za svoje putovanje: pomoću Bluetooth tehnologije i novog elementa „Music Streaming“ možete slušati pesme sačuvane u vašem smartfonu. Budite režiser i kontrolišite kompatibilne „Action Cams“ (akcione kamere) direktno iz navigatora. 
Opcionalna „Smartphone Link“ aplikacija ostaviće vas u toku sa informacijama o saobraćaju u stvarnom vremenu i vremenskim prognozama. „4-Button Mount“ olakšava korišćenje svih relevantnih funkcija tokom putovanja. Takođe ćete dobijati doživotno ažurirane podatke za prethodno instalirane mape.
Još jedna stvar: sa opcionalnim kompletom za instalaciju u kolima, Navigator VI je ujedno i idealni saputnik u vašim kolima.

BMW Motorrad Navigator V

Navigator V sa velikim TFT kolornim ekranom od 5 inča savršen je elektronski izvidnik za posvećene motoriste. Softver BaseCamp dopušta vam da planirate omiljene rute do poslednjeg detalja. Izaberite najbržu ili najkraću rutu, ili se opredelite za „vijugave puteve“ ako više volite ono najuzbudljivije. Aplikacija za link smartfona za informacije o saobraćaju u stvarnom vremenu i vremensku prognozu govori vam tačno ono što treba da znate u pravom trenutku. TTS navigacione objave sa detaljnim opisima vaše okoline informisaće vas o svemu oko vas na odabranoj ruti. Bluetooth tehnologija i opcionalni BMW Motorrad komunikacioni sistem prenose instrukcije za rute pravo u vašu kacigu bežičnim linkom, i možete koristiti „handsfree“ funkciju za telefonske pozive. 
Podaci sa mapa prethodno su instalirani, i imate doživotno besplatno ažuriranje.

BMW Motorrad postolje za smartfon

  • Tvrdo postolje za smartfon otporno na prašinu i vodu, sa prozorom i portom za punjenje
  • Smartfon se može dopuniti preko mikro-USB ili bežične veze primenom Qi standarda²
  • Postolje se može okrenuti za 90° kako bi se gledalo u formatu pejzaža ili portreta
  • Pogodno za ekrane do 5″, visine do 13,8 cm, širine do 7,3 cm, debljine do 1,1 cm
  • Odgovara nosačima specifičnim za vozilo za BMW Motorrad Navigator³
    ² Samo za Qi-kompatibilne smartfone (Qi je standard za prenos bežične energije elektromagnetnom indukcijom na malim udaljenostima)
    ³ Nije obuhvaćeno osnovnom ponudom

BEZBEDNOST.

Aluminijumski enduro štitnik motora

  • Robusni štitnik od aluminijuma, debljine 2 mm, anodizovani
  • Štiti dno motora od letećeg kamenja i kontakta sa tlom i preprekama
  • Znatno duži i širi od standardnog štitnika motora
  • Pojačava terenski karakter mašine
  • Nosač je sačinjen od specijalnog čelika

 

Štitnik fara

  • Štiti far od letećeg kamenja kada se motocikl koristi van puta
  • Jednostavna i brza instalacija i uklanjanje štitnika za far sa spojkama koje se zaključavaju hvatanjem. Spojke za hvatanje fiksirane su za motocikl.
  • Samo za terensku vožnju
  • Samo za LED farove

Dodatni LED far

  • Moćni pomoćni LED far u kućištu od livenog aluminijuma
  • Više bezbednosti na putu: bolji vidik i bolja vidljivost
  • LED svetla su toliko dugotrajna da su praktično lišena habanja, tako da je korišćenje bez greške baš kao i bez održavanja
  • Prečnik otprilike 70 mm, dužina oko 110 mm

 

ODRŽAVANJE I TEHNIČKI DETALJI.

Automatski sistem podmazivanja lanca

  • Trajno podmazivanje pogonskog lanca
  • Redukcija trajanja i troškova održavanja
  • Produženi servisni život lanca
Konfigurator motocikla