BMW Motorrad Srbija

F 900 XR

VIŠE, BRŽE, DALJE.

XR predstavlja beskompromisnu kombinaciju atletskog duha i performansi na duge staze: adrenalin koji traje danima, krivina za krivinom. Na novom F 900 XR-u, lovićete svaku krivinu bez zaustavljanja – kilometar za kilometrom. Čak i njegov zastrašujući izgled obećava sjajan performans. Dok uspravna opuštajuća sedeća pozicija i vetrobran Vas podržavaju u vožnji – samo jedna osoba odlučuje kada je vožnja gotova – Vi.

Zahvaljujući širokom izboru opreme, podjednako dobro ste opremljeni za sportsku i turing vožnju, kao i za vožnju gradom. BMW F 900 XR je motocikl koji prati Vas i Vaš sportski pristup. #NeverStopChallenging (#NikadNePrestajSaIzazovima).

Jasan govor tela – nepogrešivi XR.

Motivacija F 900 XR-a  vidi se na prvi pogled. Udarna LED svetla u sklopu novorazvijenog prednjeg fara naglašava komandujuću prirodu  F 900 XR-a  –  osećaj koji Vi najbolje poznajete. Oklop gradi dalje ovo dinamično uzbuđenje. Precizne ivice definišu njegov agresivan izgled. Lagan i vizuelno kratak zadnji deo odslikava atletsku energiju ovog igrača na duge staze.

XR od početka:  A2 varijanta F 900 XR.

Da li ste blizu? Nema nikakvog razloga da odustanete od intuitivnog upravljanja i dugačkih tura: A2 dozvoljena varijanta od 95ks F 900 XR-a može biti redukovana na 48ks tako da možete voziti sa A2 vozačkom dozvolom.

Vidimo F 900 XR sa vozačem i suvozačem na krivudavom putu na obali.

Uspravni i opušteni.

Na kraju dana, prevezli ste pravi broj kilometara na odometru i sasvim dovoljno za Vaše kosti: to je ergonomija F 900 XR-a. U potpunosti je dizajniran za sportske duge ture. Savladajte krivinu za krivinom iza njegovog zaštitnog oklopa. Maksimalna prilagodljivost je ovde pravilo, sa visinom sedišta podesivom od 775 do 870mm, zajedno sa podesivim ručicama i fleksibilnim zaštitnim vetrobranom na dva nivoa. Optimalna pozicija nogu i sedišta omogućava Vašem suvozaču da se pridruži oduševljenju za svaki kilometar.

Vaš puls kad se odmarate: 92 Nm.

Trkačka linija ispred Vaših očiju i pogled u daljinu… savlađujete svaku krivinu hladno i sa pouzdanjem. Jednu za drugom, ponovo i ponovo. Tako tipično za  #NeverStopChallenging (#NikadNePrestajSaIzazovima). Ako je ova neugasiva želja za svaki pravac, sa motivacijom za korak dalje, sretnite pravog partnera: visoki obrtni momenat mašine sa dva linijska cilindra razvija između 4,500 i 8,500 obrtaja u minuti za 87Nm. Opcioni dinamični ESA pruža optimalni komfor i vrlo stabilno upravljanje.

Oni koji guraju napred na ovaj način ostavljaju druge iza sebe.

Vidimo dva F 900 XR-a kako voze jedan iza drugog na obalskom putu.

Sistemska sigurnost.

Brojne druge inovacije obezbeđuju udobnu i opuštenu vožnju. Dinamična kontrola kočnica (DBC) i kontrola motornog kočenja (EBC) pružaju veću sigurnost za iznenadno kočenje, kao i za naglo otpuštanje gasa ili prebacivanja u niži stepen prenosa.

Vidimo F 900 XR sa upaljenim svetlima u vožnji kroz krivinu.

Vizionar-bukvalno.

F 900 XR postavlja nova pravila kada je svetlo u pitanju. Poseduje prilagodljivo svetlo za krivine – prvi put dostupno u ovom opsegu srednjeg segmenta. Smešteno u novorazvijenom LED prednjem faru, daje perfektno osvetljenje za krivine pod uglom od 7°, što predstavlja veliku prednost kada se vozi noću ili pod uslovima slabe vidljivosti.

F 900 XR predstavlja beskompromisnu kombinaciju atletskog duha i performansi na duge staze. Njegov zastrašujući izgled pokazuje koliko zabave će vozači imati u svakoj krivini. Zahvaljujući širokom asortimanu opreme, isto tako ćete uživati u jedinstvenom iskustvu u vožnji svakog dana. Saznajte sve o tehničkim karakteristikama i standardnoj opremi u nastavku.

Agregat
Tip Vodeno hladjeni četvorotaktni dvocilindrični linijski agregat, četiri ventila po cilindru, dva bregasta vratila, suvo podmazivanje
Prečnik x cilindar 86 mm x 77 mm
Kubikaža 895 cc
Maksimalna snaga 77 kW (105 ks) na 8,500 rpm
Maksimalna snaga (A2) 70 kW (95 ks) na 8,000 rpm
Opcionalna oprema – redukcija snage 35 kW (48 ks) na 6,500 rpm
Maksimalni obrtni moment 92 Nm na 6500 rpm
Maksimalni obrtni moment (A2) 88 Nm na 6750 rpm
Opcionalna oprema – redukcija snage 66 Nm na 4,500 rpm
Odnos kompresije 13.1 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Regulisana trostrukim katalizatorom, standard emisije EU-5
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Maksimalna brzina (A2) preko 200 km/h
Opcionalna oprema za motocikl sa redukcijom snage 170 km/h
Potrošnja goriva na 100 km bazirana po WMTC 4.2 l/100km
CO2 emisija bazirana po WMTC 99 g/km
Tip goriva Premium bezolovni, minimum 95 oktana (RON)
Tip goriva (A2) Premium bezolovni, minimum 91 oktana (RON)
Električni sistem
Alternator Konstantni magnetni alternator 416 W (definisana snaga)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Transmisija
Kvačilo Višestruki disk sa podmazivanjem (bez trzaja), mehaničko
Menjač Konstantna mreža šestostepenog menjača integrisanog sa karterom
Pogon Beskrajni O – ring lanac sa ublaživačem udara u zadnjem točku
Šasija / Kočnice
Ram „Bridge-type“ ram, konstrukcija čelične školjke
Pozicija prednjeg točka / vešanje Oobrnuta teleskopska viljuška, prečnika 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Aluminijumska dvostrana oscilujuća viljuška, centralna opruga, hidraulično podešavanje opterećenja, podesivo odskakivanje
Prenos vešanja prednji / zadnji 170 mm / 172 mm
(Opcionalna oprema – mogućnost spuštenog vešanja: 150 mm / 152 mm)
Međuosovinsko rastojanje 1521 mm
Nagnutost upravljača 105.2 mm
Ugao upravljanja 60.5°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Felna, napred 3.50 x 17″
Felna, pozadi 5.50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Dvostruki kočioni disk, plutajući diskovi Ø 320 mm, radialne četvoroklipne fiksne kočione čeljusti
Zadnja kočnica Jedan kočioni disk 265mm, jednoklipne plutajuće kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2160 mm
Širina (bez retrovizora) 860 mm
Visina (bez retrovizora) 1320 – 1420 mm
Visina sedišta 825 mm (najniža visina sedišta: 775 mm, visina niskog sedišta: 795 mm,visoko sedište: 840 mm,komforno sedište: 845 mm, ekstra visoko sedište: 870 mm)
Zakrivljenost noge 1840 mm (najniža visina sedišta: 1765 mm, visina niskog sedišta: 1795 mm, visoko sedište: 1870 mm, komforno sedište: 1880 mm, ekstra visoko sedište: 1900 mm)
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 219 kg
Dozvoljena ukupna masa 438 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 219 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 15.5 l
Rezerva prosečno 3.5 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) Prema smernicama VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, sa standardnom opremom i rezervoarom napunjenim minimum 90 %

Standardna oprema

TFT ekran u boji sa BMW Mottorad konekcijom

LED svetlo (kratko/dugo)

LED migavci

ASC modovi vožnje za kišne uslove i za put

Podešavanje prednje ručne kočnice i ručice kvačila

Utičnica 12V

Podešavanje vetrobrana

 

Opcionalna oprema

Far PRO (prilagodjavajuće svetlo za krivine)

Pro modovi vožnje uključujući DTC (dinamička kontrola trakcije), MSR (kontrola kočenja motorom), DBC (dinamička kontrola kočnica)

Dynamic ESA (Dinamičko elektronsko podešavanje vešanja)

Nosači kofera

Centralni štender

Sistem paljenja bezkontaktnim ključem

Pametni poziv u slučaju nezgode

Mogućnost spuštenog vešanja

 

Opcionalni dodaci

Mekani bočni koferi i turing koferi

Nosač zadnjeg kofera

Zadnji kofer

LED svetla za maglu

Štitnici za ruke

Spoiler agregata

Sportski vetrobran

Dodatni izbor sedišta