BMW Motorrad Srbija

HP4 Race

Suštinska svojstva dovedena do maksimuma.

HP4 RACE je više od zbira svojih delova. Ovaj motocikl je izraz čiste emocije. Od razvoja pa sve do trkačke staze, ovaj trkački motocikl čini prava strast. Inovativno vozilo dizajnirano tako da pomera granice.

HP je prvi motocikl na svetu koji nudi ram i točkove od čistog karbona. Sa 158 kW (215 KS) snage, težak je samo 146 kilograma (suva težina). Ručno izrađeni san ostvaren za 750 entuzijasta.

Čiste performanse umnožene 750 puta

HP4 RACE je remek-delo inženjerskog umeća. Svaku od 750 trkačkih mašina iz ove ograničene edicije ručno su izradili naši specijalisti i opremili je nalepnicom sa rednim brojem.

Koncentrisana strast koju proizvodimo samo za one koji je dele sa nama. Za one koji ne priznaju ograničenja i uvek streme dalje. Za one koji prelaze granice i čije potrebe HP4 RACE ne samo što ispunjava, već oni zbog njega te potrebe moraju da redefinišu. Veoma je malo ovakvih. Preciznije rečeno: sedam stotina i pedeset.

Novi reper za lake konstrukcije.

Ram modela HP4 RACE izrađen je od beskonačnog ugljeničnog vlakna i celovita je komponenta od glave upravljača do zadnje viljuške. U poređenju sa standardnim ramom, lakši je zbog toga četiri kilograma.
Što se tiče karbonske tehnologije modela BMW HP4 RACE, nije posredi njen izgled, već pre njene karakteristike. One olakšavaju prethodne proračune i sjedinjavanje funkcijski zavisnog obrtnog momenta i rigidnosti. Rigidan kao aluminijum, tvrd kao čelik. Sve prednosti materijala karbona u potpunosti su primenjene na točkovima. Oni ostaju posebno fleksibilni.

Savršenstvo do najsitnijeg detalja.

Razvijen za trkačku stazu od početka do kraja, model HP4 RACE ima samodržeći karbonski prednji deo koji praktično proždire čeoni vetar agresivnom podeljenom površinom sa ram-air sistemom pozadi. Vetrobran u obliku kupole nudi vozačima optimalnu zaštitu i zadržava ih u liniji strujanja vazduha. Savršena interakcija između farbe i karbonskog materijala dovodi do toga da HP4 RACE izgleda apsolutno neodoljivo dok stoji nepomično, kada posmatrač može da mu se divi. Sviće novo doba i što se boja tiče. Sa modelom HP4 RACE, predstavljamo nove HP trkačke boje Lightwhite uni / Racingblue metalik / Racingred uni.

Ručno izrađen. Konfigurisan za maksimalne performanse.

Ručno izrađen u Berlinu, motor HP4 RACE je dalji razvoj motora sa takmičenja WM i World SBK. Proizvodi 158 kW (215 KS), a maksimalna rotaciona brzina uvećana je na 14.500 obrtaja u minutu. Maksimalni obrtni moment od 120 Nm je pri 10.000 obrtaja u minutu.
Prvi servis, uključujući zamenu ulja, vrši se kada se motor razradi i naši specijalisti ga snimaju na podijumu za testiranje. Motor se proverava endoskopski, i podešavaju se kontrolno vreme i zazor ventila. To znači da je HP4 RACE spreman da dosegne svoj puni potencijal na trkačkoj stazi odmah po isporuci.

Najbrže savladavanje krugova zavisi od podešavanja.

Trkačka svrha modela HP4 RACE odražava se u svakoj njegovoj komponenti. Tu je 2D tabla s instrumentima u samodržećem karbonskom prednjem delu, koja sadrži sve važne informacije namenjene vozačima i inženjerima. 2D uređaj za snimanje podataka omogućava da se snimljeni podaci sačuvaji i očitaju. Dinamičkom kontrolom vuče (DTC) upravlja se preciznim tasterima i nudi optimalna vuča za svaku trkačku situaciju. Isporuka snage koja zavisi od stepena prenosa i mogućnost programiranja kočnice motora te kontrola odizanja prednjeg točka dodatne su elektronske funkcije koje, pored limitera za pit-stazu i kontrole polaska, garantuju trkačku vožnju bez problema. Elektroniku nadopunjuju minimalizovani splet kablova i litijum-jonske baterije ugrađene u rep samodržečeg karbonskog rama. Rep karbonskog rama, dodatni deo optimalne ergonomičnosti modela HP4 RACE, može se podesiti na tri nivoa.

Individualan, od visine sedišta do broja modela.

Druga podešavanja specifična za konkretnog vozača mogu se primeniti na konusnom obliku drški upravljača i sistemu za oslanjanje stopala. HP RACE asistent za promenu stopena prenosa Pro sa inverzijom smera promene stepena prenosa jasno reaguje na svaju promenu brzine. Šestotepeni, „close-ratio“ menjač ima faze stepena prenosa podešene po specifikacijama za Svetsko prvenstvo i može se dodatno podešavati dodatnim sekundarnim menjačima (koji se nalaze u obimu isporuke). Na nivou Svetskog prvenstva i sa 158 kW (215 KS) na raspolaganju, četvorocilindarski četvorotaktni motor sa uljnim i vodenim hlađenjem proizvod je našeg tima specijalista, proveren je na podijumu za testiranje i isporučuje se sa certifikatom o testiranju. Svaki pojedini motor postiže traženu krivu snage.

Dobro osmišljen za najveće izazove.

FGR 300 obrnuta viljuška i TTX 36 GP amortizer iz proizvodnje kompanije Öhlins poznati su sa World Superbike takmičenja. Brembo GP4 PR kočiona klešta, koja se koriste za MotoGP, dovode do superiornih performansi kočenja u kombinaciji sa 6,75 mm-debelim trkačkim čeličnim kočionim diskovima tipa 320-T. Felne modela HP4 RACE od isprepletanih ugljeničnih vlakana štede 1.540 grama u poređenju saa kovanim točkovima i primetno su agilnije zahvaljujući smanjenoj masi. Dosledno laka konstrukcija nastavlja se sa Volltitan izduvnim sistemom od Akrapoviča i ručno brušenim aluminijumskim rezervoarom. Najzad, to su sve detalji koji omogućavaju suvu težinu od 146 kilograma (171 kg / DIN prazan). Zavrtnji od titanijuma ugrađeni u veličinama 6, 8 i 10 ne samo što smanjuju težinu modela HP4 RACE, već i količinu neophodnog alata.

KONFIGURATOR MOTOCIKLA