K 1600 GTL
Kada je luksuz oslobođen od svih opterećenja, prelazi na novi nivo. Na samom vrhu ove evolucije je K 1600 GTL turing motor visoke klase, kao nijedan pre njega. Sa najkompaktnijim i najefikasnijim 6 – cilindričnim motorom, ikada ugrađenim u proizvodnoj seriji motocikla.
Ergonomija K 1600 GTL je dizajnirana za duga putovanja i ne ostavlja nista za čim bi vozač ili suvozač žudeli, kada je u pitanju komfor. Dizajn u prostoru sedišta vozača i činjenica da ručke upravljača dosežu daleko unazad, omogućavaju opuštenu poziciju za sedenje satima i stotinama kilometara. Suvozač uživa u prilično prostranom mestu za sedenje i udobnom naslonu.
Adaptivni farovi (Dodatna oprema) – revolucija koja odgovara vizionarskom prednjem delu K 1600 GTL-a i pruža visok nivo aktivne zaštite.
GTL čini luksuz tako laganim. Zato što njegova jedinstvena šasija obezbeđuje odlično upravljanje. Sa potpuno neposrednim osećajem pri vožnji, zahvaljujući inovativnom Duolever prednjem ogibljenju. U zadnjem delu, tu je Paralever koji oslikava snagu agregata na put, opciona ESA II (Elektronsko podešavanje ogibljenja) koja pritiskom na dugme osigurava da GTL uvek kliza potpuno glatko, jer sistem omogućava amortizerima i obigljenju da se prilagode u skladu sa situacijom i prioritetima.
Svaki detalj je dizajniran za maksimalno zadovoljstvo u vožnji. Motocikl za one koji traže neku vrstu nadmoći.
K 1600 GTL. NEZAUSTAVLJIVO PUTOVANJE.
Agregat | |
---|---|
Tip | Četvorotaktni redni šestocilindrični motor sa uljnim i vodenim hlađenjem, dve bregaste osovine, četiri ventila po cilindru |
Prečnik x cilindar | 72 mm x 67,5 mm |
Kubikaža | 1649 cc |
Nominalna snaga | 118 kW (160 ks) na 7750 rpm |
Maksimalni obrtni moment | 175 Nm na 5250 rpm |
Odnos kompresije | 12,2 : 1 |
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom | Elektronsko ubrizgavanje |
Kontrola emisije izduvnih gasova | Katalitički konvertor trostruke zatvorene petlje, standard za emisije EU-4 |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | preko 200 km/h |
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC | 5.7 l |
Vrsta goriva | Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON) |
Električni sistem | |
Alternator | 700 W |
Akumulator | 12 V / 19 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Kvačilo sa više diskova i uljem |
Menjač | Helikoidna kutija šestobrzinskog menjača |
Pogon | Poluosovinski pogon |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Ram u obliku mosta, liveni alumnijumski motor sa ležajevima |
Pozicija prednjeg točka / vešanje | BMW Motorrad Duolever; centralna greda za opruge |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | BMW Motorrad Paralever |
Prenos vešanja prednji / zadnji | 115 mm /135 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 1618 mm |
Nagnutost upravljača | 106.4 mm |
Ugao upravljanja | 62.2° |
Točkovi | Liveni aluminijumski točkovi |
Ram, napred | 3,50 x 17″ |
Ram, pozadi | 6.00 x 17″ |
Guma, napred | 120/70 ZR 17 |
Guma, pozadi | 190/55 ZR 17 |
Prednja kočnica | Kočnica sa dva diska, prečnik 320 mm, četvoroklipne fiksne čeljusti |
Zadnja kočnica | Kočnica sa jednim diskom, prečnik 320 mm, dvoklipna čeljust kočnice |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (delimično integrisan) |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2.489mm |
Širina (uključujući retrovizore) | 1.000 mm |
Visina (bez retrovizora) | 1.465 mm |
Visina sedišta, bez težine tereta | 750 mm |
Dužina prostora za noge, bez težine tereta | 1.720 mm |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 350 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 560 kg |
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) | 210 kg |
Iskoristiva zapremina rezervoara | 26,5 l |
Rezerva | 4,0 l |
Oprema (u delovima) | |
Standardna oprema | ABS Pro, DTC (Dynamic Traction Control), ksenonski far, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), grejanje sedišta, tempomat, multi-controller, audio sistem, HSC Pro |
Opciona oprema (OE) | Asistencija za rikverc, shift assistant Pro, adaptivni far sa LED svetlom za dnevnu vožnju, audio sistem, Keyless Ride, centralno zaključavanje, RDC (kontrola pristika u pneumaticima), dodatna LED svetla |
Opcioni aksesoari (OA) | svetlo za kočnicu, LED pomoćni far, razna sedišta, osvetljavanje tla, BMW Motorrad Navigator |
Tehnički podaci se odnose na neopterećenu masu (DIN)
1)Prema uputstvu VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i napunjen gorivom do najmanje 90% iskoristivog kapaciteta