BMW Motorrad Srbija

K 1600 GTL

Kada je luksuz oslobođen od svih opterećenja, prelazi na novi nivo. Na samom vrhu ove evolucije je K 1600 GTL turing motor visoke klase, kao nijedan pre njega. Sa najkompaktnijim i najefikasnijim 6 – cilindričnim motorom, ikada ugrađenim u proizvodnoj seriji motocikla.

Ergonomija K 1600 GTL je dizajnirana za duga putovanja i ne ostavlja nista za čim bi vozač ili suvozač žudeli, kada je u pitanju komfor. Dizajn u prostoru sedišta vozača i činjenica da ručke upravljača dosežu daleko unazad, omogućavaju opuštenu poziciju za sedenje satima i stotinama kilometara. Suvozač uživa u prilično prostranom mestu za sedenje i udobnom naslonu.

Adaptivni farovi (Dodatna oprema) – revolucija koja odgovara vizionarskom prednjem delu K 1600 GTL-a  i pruža visok nivo aktivne zaštite.

GTL čini luksuz tako laganim. Zato što njegova jedinstvena šasija obezbeđuje odlično upravljanje. Sa potpuno neposrednim osećajem pri vožnji, zahvaljujući inovativnom Duolever prednjem ogibljenju. U zadnjem delu, tu je Paralever koji oslikava snagu agregata na put, opciona ESA II (Elektronsko podešavanje ogibljenja) koja pritiskom na dugme osigurava da GTL uvek kliza potpuno glatko, jer sistem omogućava amortizerima i obigljenju da se prilagode u skladu sa situacijom i prioritetima.

Svaki detalj je dizajniran za maksimalno zadovoljstvo u vožnji. Motocikl za one koji traže neku vrstu nadmoći.

K 1600 GTL. NEZAUSTAVLJIVO PUTOVANJE.

Agregat
Tip Četvorotaktni motor sa šest cilindara u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri entila po cilindru, dve bregaste osovine
Prečnik x cilindar 72 mm x 67,5 mm
Kubikaža 1649 cc
Nominalna snaga 118 kW (160 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 175 Nm na 5250 rpm
Odnos kompresije 12,2 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-3
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 4.6 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 5.9 l
Vrsta goriva Super (premijum) bezolovni, sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (580 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 19 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, samonoseći motor
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Duolever; centralni tunel sa oprugom
Pozicija zadnjeg točka / vešanje BMW Motorrad Paralever
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm /135 mm
Međuosovinsko rastojanje 1618 mm
Nagnutost upravljača 108.4 mm
Ugao upravljanja 62.2°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, 4-piston fixed calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 320 mm, double-piston caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni)
Dimenzije / težina
Dužina 2489mm
Širina (uključujući retrovizore) 1000 mm
Visina (bez retrovizora) 1465 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 750 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1720 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 348 kg
Masa motocikla bez tečnosti 2) 321 kg
Dozvoljena ukupna masa 560 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 212 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 26,5 l
Rezerva 4,0 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara, (GT bez korpi)
2) Masa motocikla bez svih tečnosti, (GT bez korpi)

Konfigurator motocikla