BMW Motorrad Srbija
Apr 06

Predstavljen BMW R18

BMW Motorrad predstavio je dugoočekivani motocikl  koji BMW uvodi u segment “kruzera” i sve bliže ostvarenju cilja – da bude broj 1 u premijum segmentu motocikala.

Dizajnom i izgledom nastavlja se na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji je proizvođen pre više od 80 godina. U nasledje je dobio i klasičan okrugli dizajn instrument table sa ugrađenim displejem.

Sam njegov naziv odnosi se na zapreminu od 1802 cc. Težak je 345kg, a maksimalnih 91 KS isporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu. Odlikuje ga takozvani “Big boxer” agregat koji ima najveći kapacitet dvocilindričnog bokser agregata ikada korišćenog u serijskoj proizvodnji. Poseduje kvačilo i menjač sa 6 brzina, a finalni prenos je preko kardana.

Ovaj motocikla maestralno prenosi stil ikona prošlih vremena i zadržava “čist” dizajn inspirisan klasicima. Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazdušno hladjenje.

Iako minimalistickog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, “Hill start control” sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom. Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima.

Prednji amortizeri su prečnika 49mm, sa hodom od 120mm, dok je hod zadnjih 90mm.

Ono što ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje “Rain”, “Roll” i “Rock”.

Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, što je odlika BMW modela.

Novi model će biti u ponudi kao First Edition, sa velikim brojem opcija individualizacije.