BMW Motorrad Srbija

R 1200 GS

R 1200 GS.  Jedna misija: najbolji GS svih vremena.

BMW R 1200 GS – ikona među svim enduro motociklima. Od 1980. GS je definisao svoj segment i dokazao se kao veran saputnik na svakoj moto – avanturi. BMW Motorrad piše novo poglavlje u priči o uspehu daljim usavršavanjem ikone kao što je BMW R 1200 GS.

R 1200 GS. Jedan osećaj: snaga u svakoj situaciji.

Visoke perfomanse, tih rad i visoki obrtaji. BMW R 1200 GS pokreće novi dvo-cilindrični bokser motor koji ispostavlja 125 KS (92kw). Zasnovan na novom načinu hlađenja – kombinacija vazduha i vode – i vertikalnim protokom kroz cilindre, motor radi efikasno, pouzdano i sa velikom snagom vuče u svakom trenutku. Dalja poboljšanja, kao što su novo kvačilo sa funkcijom anti-hopping, elektromotorni gas i opcioni režimi vožnje čine bokser motor savršenom pogonskom jedinicom u srcu BMW R 1200 GS.

BMW R 1200 GS. Jedna emocija: vrhunska kontrola.

Novi R 1200 GS opremljen je za svaki teren. Razlog: pojačana rigidnost rama i poboljšana Paralever i Telelever čine vožnju BMW R 1200 GS još preciznijom. Opcioni Dynamic ESA konfiguriše suspenziju automatski tako da odgovara bilo kom terenu i teretu. GS nudi još više funkcija sa opcionim modelima vožnje – setom od 4 različite konfiguracije koje se mogu izabrati pritiskom na dugme. Shift assistant Pro dozvoljava vozaču da promeni brzinu u viši ili niži nivo bez pritiskanja kvačila ili gasa. Smanjeno vreme promene brzine znači da zadnji točak ima bolju usmerenu stabilnost tokom vožnje.

BMW R 1200 GS. Jedna impresija: upečatljiv individualni talenat.

Nova GS verzija je isto toliko originalna GS na prvi pogled, takođe: snažna, dinamična i puna karaktera. Prerađene površine i savršena završna obrada naglašavaju njegov uzvišen karakter. Novi koncept hlađenja integrisan je u prepoznatljivom dizajnu i vizuelni akcenat je pomeren na prednji deo, dajući novom BMW R 1200 GS utisak povećane ravnoteže  i moći. Širok opseg opcija kod BMW R 1200 GS čini ga, u medjuvremenu, apsolutno unikatnim. Sa inovativnim i unikatnim LED farom, žbičastim točkovima i tri verzije sa različitim opcijama, svako može da pretvori ovu mašinu u svoj personalni GS. Keyless Ride nudi još veću udobnost tokom putovanja: ovaj sistem podrazumeva da mehanički ključ više nije potreban i da su vam ruke slobodne u bilo kojoj situaciji.

Agregat
Tip Četvorotaktni twin agregat sa važdušnim/vodenim hlađenjem, 2 gornje bregaste osovine, jedno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 92 kW (125 hp) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 125 Nm na 6500 rpm
Odnos kompresije 12.5 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje / BMS-K+ digitalno upravljanje agregatom sa elektromotornim pogonom za gas
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.96 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator 580 W (nominalne snage)
Akumulator 12 V / 11,8 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram iz dva dela, prednji deo je pričvršćen na zadnji, noseći motor
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; prečnik podupirača 37 mm, centralni tunel sa oprugom
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv uz pomoć ručnog točka
Prenos vešanja prednji / zadnji 190 mm / 200 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.507 mm
Nagnutost upravljača 99.6 mm
Ugao upravljanja 64.5°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,00 x 19″
Ram, pozadi 4,50 x 17″
Guma, napred 120/70 R 19
Guma, pozadi 170/60 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 305 mm, 4-piston radial calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2.210 mm
Širina (uključujući retrovizore) 953 mm
Visina (bez retrovizora) 1.450 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 850 / 870 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1870 / 1910 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 244 kg
Dozvoljena ukupna masa 460 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 216 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 20 l
Rezerva prosečno 4 l

 

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Crn. Totalno crn. Trostruko crn.

Specijalni Triple Black model BMW R 1200 GS u potpunosti je crn. Pravi dragulj medju poznavaocima. Dostupan u metalic Black storm boji, crnoj i Agate sivoj boji, ima reputaciju retkog i modernog dual-sport motora. Crno-sivo sedište sa ušivenim ”GS” znakom i u potpunosti crnim pogonskim delom, uklapa se savršeno u tamnu paletu boja.

Šta više, izuzetni žbičasti točkovi sa sjajnim crnim felnama koje poznajemo sa modela BMW R 1200 GS dolaze kao standardna ponuda uz ovaj specijalni model.

Specijalni Triple Black model BMW R 1200 GS izaziva potpuno novi osećaj pažnje gde god da se pojavi. Stoga, nabavite svoj motocikl, odmah!

Konfigurator motocikla