BMW Motorrad Srbija

R 1200 RS

Sport Turing dobija novo lice.

Dinamika u vožnji, zajedno sa turing pogodnostima na visokom nivou, to je R 1200 RS. Sa snažnim motorom i stablinim ogibljenjem, sportski turing motocikl nudi mnogo više od običnog zadovoljstva u vožnji. Zahvaljujući opuštenom, sportskom položaju sedišta i savršenoj zaštiti od vetra i vremenskih uslova, motocikl nudi potpuno novi osećaj u vožnji, kada putujete brzo ili se vozite van grada u sportskom stilu.

Performanse koje prate dizajn.

Moderan koncept dinamičkog spoja sportskog i turing motocikla je demonstriran i vizuelno, pomoću karakterističnih simetričnih farova preuzetih od dve generacije RR. Elegantno oblikovani upravljač sa prekrivenim aluminijumskim delovima, savršeno kombinuje funkciju i ergonomiju.

Elegantan i brz saputnik na putovanju.

Novi sportski motocikl dobija svoju vrhunsku moć sa izlaznom snagom od 92 kW (125 ks), koju proizvodi četvorotaktni 2-cilindrični agregat sa vazdušnim/vodenim hlađenjem, koji ima dve gornje bregaste osovine uz dvostrani prenos zupčanikom i protivtežnim vratilom.  Kako bi se osigurala stabilnost na svakom putu, veoma aktivno, elektronski regulisano ogibljenje ASC (Automatska kontrola stabilnosti) je predstavljeno kao standard, sa režimima Rain i Road, koji takođe predstavljaju standard, a tu su da obezbede vrhunsko iskustvo u vožnji.

Oprema i dodaci savršeno zaokružuju sve.

Širok izbor dodatne opreme od držača za putni kofer i prtljag, do tempomata i pogodnog ”Keyless Ride” dodatka. Novi sistem za montiranje i praktični putni kofer, potpuno zaokružuju sportski turing motocikl: savršeno usklađena ergonomija, integrisana u celokupan izgled motocikla, kao i uvek, nudi nivo udobnosti u vožnji koji ne biste očekivali od sportskog turinga. Režim vožnje PRO, koji je u ponudi kao dodatna oprema, sadrži ABS Pro i Dynamic Brake Light.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin agregat sa važdušnim/vodenim hlađenjem, 2 gornje bregaste osovine, jedno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1,170 cc
Nominalna snaga 92 kW (125 ks) na 7750 U/min
Maksimalni obrtni moment 125 Nm na 6500 rpm
Odnos kompresije 12.5 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.96 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (508 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje, hidraulično
Menjač Šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram iz dva dela, prednji deo je pričvršćen na zadnji, noseći motor
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako; prečnik podupirača 45 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv uz pomoć ručnog točka
Prenos vešanja prednji / zadnji 140 mm / 140 mm
Međuosovinsko rastojanje 1527 mm
Nagnutost upravljača 114,8 mm
Ugao upravljanja 62,3°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 5,50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320mm, floating brake discs, 4-piston radial calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2202 mm
Širina (uključujući retrovizore) 925 mm
Visina (bez retrovizora) 1250 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 820 mm (vozačko sedište niže*/više* 760 / 840 mm) *OE
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1840 mm (vozačko sedište niže*/više* 1720 / 1875 mm) *OE
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 236 kg
Dozvoljena ukupna masa 450 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 214 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 18 l
Rezerva prosečno 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla