BMW Motorrad Srbija

R 1200 RT

Beskrajno zadovoljstvo u vožnji.

Veći komfor za intenzivnije iskustvo. Motocikl koji je definisao segment klasičnih turing motora, sada stiže u sledeću fazu svoje evolucije: novi BMW R 1200 RT. Rukovanje svetlima R 1200 RT-a oslikava ono što je najvažnije prilikom vožnje: uživanje u novim predelima. Bilo da ste sami ili sa suvozačem: novi R 1200 RT osigurava komfor i udobnu voznju na svakom putovanju.

Više dinamičkih performansi. Više kontrole.

Novi RT pokreće novi BMW agregat sa funkcijom hlađenja vazduh/voda, koji pruža snažan potisak u napred sa povećanim obrtnim momentom i snagom od 125 KS. Zahvaljujući ASC – visoko aktivnoj elektronskoj kontroli ogibljenja – motocikl je uvek lako kontrolisati i nudi stabilnost na svim putevima. Šta više, standardni režimi Rain i Road se mogu aktivirati pritiskom na dugme, za savršeno prilagođavanje motocikla vremenskim uslovima i uslovima na putu. On-board Pro računar i poznate ručke upravljača koje se greju, kompletiraju niz osnovne opreme.

Više dodatne opreme. Više komfora.

Opciona dodatna oprema za novi RT omogućava još jednostavnije rukovanje, dok istovremeno obezbeđuju viši nivo komfora. Elektronsko ogibljenje BMW Dynamic ESA prilagođava se promenama uslova na putu u deliću sekunde. Režim Dynamic je dostupan kao dodatna oprema, garantujući maksimalno zadovoljstvo u vožnji, za sportske, dinamične vozače. Promena brzine uz assistant Pro omogućava vozaču da promeni brzinu na gore ili dole bez pritiskanja kvačila ili gasa. Smanjeno vreme za promenu brzine znači da zadnji točak zadržava čak i bolju stabilnost. Opciona dodatna oprema za vožnju Pro sadrži ABS Pro i stop svetla.

Keyless Ride nudi jos veći komfor: ovaj sistem znači da više nije potreban mehanički ključ i da su vam ruke slobodne u svakoj situaciji. Ostala dodatna oprema: centralni sistem zaključavanja koji zaključava i putne kofere pomoću daljinske kontrole, tempomat i još mnogo toga. I na kraju, ali ne manje važno: nova pomoć za vuču čini svaku vožnju uzbrdo laganom.

Više dizajna. Više upečatljivosti.

Vrhunski turing motor sa impresivnim dizajnom, upotreba transparentnih materijala ističe lakoću i pokretljivost.

Novi R 1200 RT – više utisaka na svakom kilometru.

Opciona dodatna oprema PRO sadrži ABS Pro i stop svetla (homologizacija u toku).

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin agregat sa važdušnim/vodenim hlađenjem, 2 gornje bregaste osovine, jedno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 92 kW (125 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 125 Nm na 6500 rpm
Odnos kompresije 12.5 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 4.96 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (540 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 16 Ah, bez održavanja
Power transmission
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram iz dva dela koji se sastoji od prednje i zadnje sekcije, samonoseći deo za motor-menjač
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; prečnik podupirača 37 mm, centralni tunel sa oprugom
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; WAD podupirač (amortizeri za duga putovanja), opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć ručnog točka, prigušivač poskakivanja podesiv uz pomoć ručnog točka
Prenos vešanja prednji / zadnji 120 mm / 136 mm
Međuosovinsko rastojanje 1485 mm
Nagnutost upravljača 116 mm
Ugao upravljanja 63.6°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 5,50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake discs, four-piston fixed calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika276 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni)
Dimenzije / težina
Dužina 2222 mm
Širina (uključujući retrovizore) 982.8 mm (uključujući korpe: 984.5 mm)
Visina (bez retrovizora) 1,415.6 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 805 / 825 mm (više sedište*: 830 / 850 mm; niže sedište*: 760 / 780 mm) *dodatna oprema
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.810 / 1.850 mm (više sedište*: 1875 / 1915 mm; niže sedište*: 1.740 / 1.780 mm) *dodatna oprema
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 276 kg
Dozvoljena ukupna masa 495 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 219 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 25 l
Rezerva prosečno 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla