BMW Motorrad Srbija

R 1250 GS Adventure

Novi BMW R 1250 GS Adventure.

Novi BMW R 1250 GS Adventure stvoren je za vaše izazove. Neprohodne rute, loši uslovi i najzabačenije destinacije nisu nikakav problem za kralja dualno-sportskih motocikala. Sa povećanjem zapremine na 1254 cc i 100kW (136 ks), imate još više snage za divljinu, pustinju ili seoski put. Pored poboljšanih performansi, motor radi efikasnije i daje vam izdržljivost potrebnu da dođete do cilja sledeće faze. Varijabilna kontrola bregaste osovine BMW ShiftCam sasvim je nov element – daje vam suverenost u svim brzinskim opsezima motora i bez premca kultiviše motor sa cilindrima na suprotnim stranama bregaste osovine. Kakva god da vas avantura nosi, BMW R 1250 GS Adventure će prevaliti sa vama svaku udaljenost.

Vaše putovanje je destinacija.

Otkrijte nove kulture.

BMW Motorrad zalazi na novu teritoriju sa varijabilnim sistemom kontrole bregaste osovine BMW ShiftCam. Šta to vama znači? To znali nesmetaniji rad u nižim brzinskim opsezima i visoki obrtni moment u svakom brzinskom opsegu. Ovo za rezultat ima balansirani rad motora koji vam daje još više pouzdanja kada vozite svoj R 1250 GS Adventure. Zapremina motora je sada 1254 ccm. To poboljšanje performansi jasno je primetno na svakom terenu sa 100kW (136 ks) i 143 Nm max. obrtnim momentom pri 6.250 rpm. Visoka kriva obrtnog momenta, elastičnost sa impresivnim kvalitetima sprinta i suverenim ubrzanjem dopuštaju vam da svoje avanture doživite još snažnije. Revizija motora sa sistemom BMW Shiftcam obezbeđuje optimalni proces sagorevanja te tako i sveukupno povećanje energetske efikasnosti.

Ovo je novo.

Ostanite verni liniji.

Dizajn modela BMW R 1250 GS Adventure prenosi čistu robusnost. Sa novom galvanizovanom maskom hladnjaka i novim poklopcem sistema za usis ulja, prednji kraj je još trajniji. I redizajnirana šipka za zaštitu motora i šipka za zaštitu rezervoara zaokružuju impresivnu pojavu.

Konektivnost sa kolornim ekranom visoke rezolucije kao standard.

Povežite svoj smartfon sa svojim motociklom preko Bluetooth uređaja. 6,5-inčni TFT ekran prikazuje vam sve o vašem motociklu i nudi vam zajedno sa aplikacijom na smartfonu dodatne elemente kao što su navigacija, muzika i telefonija.

Standardni modovi vožnje.

Idealan za avanturu u planinama: BMW R 1250 GS je standardno opremljen kontrolom za start uzbrdo (HSC), tako da možete lakše polaziti na kosinama.

Motor
Tip Četvorotaktni redni dvocilindarski motor sa vazdušno/tečnim hlađenjem, dvostrukom osovinom u glavi cilindra, jednom balansnom osovinom i sistemom varijabilnog tajminga motora BMW ShiftCam.
Promer x hod 102,5 mm x 76 mm
Zapremina 1.254 ccm
Nazivna izlazna snaga 100 kW (136 PS) pri 7.750 U/min
Max. obrtni moment 143 Nm pri 6.250 U/min
Odnos kompresije 12,5 : 1
Kontrola mešavine Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard emisija EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina Preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 4,75 l
Emisije CO2 zasnovane na WMTC 110 g/km
Tip goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON), regulacija adaptivnog kvaliteta goriva (91 do 98 RON)
Električni sistem
Alternator Trofazni alternator (510 vati nominalne snage)
Akumulator 12 V / 11,8 Ah, bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Kvačilo podmazano uljem, hidraulično
Menjač Šestobrzinski menjač sa konstantnom mrežom i vijčanim zupcima zupčanika
Pogon Osovinski pogon
Šasija / kočnice
Ram Dvodelni ram, prednji zašrafljen za zadnji ram, nosi težinu motora
Lokacija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; podupirač prečnika 37 mm, centralna opružna noga
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Jednostrana viljuška od livenog aluminijuma sa BMW Motorrad Paraleverom; WAD prečka (amortizovanje u vezi s vožnjom), hidraulički podesivo prethodno opterećenje opruge (kontinuelno varijabilno) na volanu, amortizovanje odskoka podesivo na volanu
Pomeranje vešanja napred / nazad 210 mm / 220 mm
Osovinski razmak 1.504 mm
Zatur 95,4 mm
Ugao glave upravljača 65,1°
Točkovi Točkovi sa ukrštenim kracima
Felna, prednja 3,00 x 19“
Felna, zadnja 4,50 x 17″
Guma, prednja 120/70 R 19
Guma, zadnja 170/60 R 17
Kočnica, prednja Kočnica sa dva diska, pokretni kočioni diskovi, prečnik 305 mm, 4-klipne radijalne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, dvoklipne pokretne kočione ćeljusti
ABS BMW Motorrad Integral ABS (deo-integral), odvojiv
Dimenzije / težina
Visina sedišta 890 / 910 mm
Unutrašnja kriva noge 1.950 / 1.990 mm
Korisna zapremina rezervoara 30 l
Rezerva oko 4 l
Dužina (preko štitnika za blato) 2.270 mm
Visina (preko vetrobrana) 1.460 mm
Širina (uklj. ogledala) 980 mm
Neopterećena težina, spreman za put, pun rezrevoar 1) 268 kg
Dozvoljena ukupna težina 485 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 217 kg

Tehnički podaci u odnosu na neopterećenu težinu (DIN)
1)U skladu sa smernicom VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara.

PRTLJAG.

Aluminijumski sistem prtljaga

Savršeno rešenje za ljubitelje putovanja koji traže najviše za sebe i svoju opremu čak i pod ekstremnim uslovima: izdržljiv, nepromočiv i na prašinu otporan aluminijumski sistem prtljaga, koji se sastoji od:

  • Aluminijumske kutije za montažu sa desne strane
  • Skladišni prostor oko 36 litara
  • Aluminijumska kutija za montažu s leve strane
  • Skladišni prostor oko 44 litra
  • Aluminijumsko gornje spremište npr. za BMW Motorrad kacigu
  • Skladišni prostor oko 32 litra

Atacama sistem mekog prtljaga

  • Atacama umotana vreća izrađena od robusne mešavine materijala ubedljiva je zahvaljujući pametnim detaljima i velikoj skladišnoj zapremini.
  • Umotana vreća za prtljag ima zapreminu 40 litara, a bočni džepovi ukupno 60 litara.
  • Pored nepromočivog umetka, različiti skladišni odeljci nude dodatni prostor.
  • Otporne ručice za nošenje i pričvršćivači za brzo oslobađanje pogodni su za lako postavljanje na motocikl i obezbeđuju sigurno prianjanje i ekstremno praktično rukovanje.

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Podesivi oslonac za nogu vozača

Oprugom opremljeni oslonci za noge vozača sa plastičnim pločicama podesivi su u tri položaja i pružaju maksimum komfora i sigurnosti kako na putu, tako i van njega. To podrazumeva dodatno prianjanje na terenu i još bolju kontrolu nad mašinom prilikom vožnje u stajaćem položaju.

Crni podesivi oslonac za nogu vozača

Oprugom opremljeni oslonci za noge vozača sa plastičnim pločicama podesivi su u tri položaja i pružaju maksimum komfora i sigurnosti kako na putu, tako i van njega. To podrazumeva dodatno prianjanje na terenu i još bolju kontrolu nad mašinom prilikom vožnje u stajaćem položaju.

Reli sedište

  • Jednodelno visoko reli sedište skrojeno je za terensku upotrebu u nudi visokim vozačima maksimalnu slobodu pokreta kada napuste put.
  • Tu je još više prostora za suvozača.
  • Elegantan, ergonomičan i višebojni dizajn doprinosi da zadnji kraj mašine izgleda posebno sportski.

NAVIGACIJA I KOMUNIKACIJA.

BMW Motorrad Navigator VI

  • Sa multifunkcionalnim Navigatorom VI planiranje rute je dečja igra. Sistem sa fleš memorijom od 16 GB i tačskrinom dijagonale pet inča uvek vam je pouzdani vodič.
  • Zahvaljujući cirkularnom polarizujućem filteru (CPOL), nepromočivi ekran može se lako čitati čak i pod direktnim svetlom sunca. Ekran visoke rezolucije u kućištu nalik na smartfon pruža sve najvažnije informacije i neophodni pregled u svakoj situaciji.
  • Brojne dodatne funkcije čine planiranje i putovanje uzbudljivim iskustvom. To omogućava stvaranje ruta u skladu sa ličnim sklonostima kako bi se uživalo u vožnji krivudavim sporednim putevima sa malo saobraćaja.
  • Na nepoznatom terenu, opcija „tamo i nazad“ posebno je korisna, jer ćete uvek pouzdano završiti na mestu polaska.
  • Bluetooth veza sa komunikacionim sistemomBMW Motorrad i opcionalna aplikacija Smartphone Link omogućavaju multimedijalnu zabavu u vožnji: navigacione objave, telefonske pozive i strimovanje muzike, kao i dobijanje vremenske prognoze ili informacija o saobraćajnoj gužvi bez ikakvih problema.
  • Zajedno sa pripremom navigacije, dodatne funkcije kao što je „My Motorcycle“ takođe su dostupne, i mogu se kontrolisati takođe korišćenjem multikontrolera na ručici upravljača.
  • Svako ko se odluči za prethodno ugrađene mape ostaju uvek u toku zahvaljujući doživotnom ažuriranju mapa.
  • I još nešto: sa opcionalnim kompletom za ugradnju u automobil, Navigator VI je takođe idealni saputnik u vašim kolima.

BEZBEDNOST.

Enduro aluminijumski štitnik motora

  • Izdržljivi aluminijumski enduro štitnik motora efikasno štiti dno motora od kamenih opiljaka i štete.
  • Aluminijumski štitnik, koji je dizajniran specijalno za upotrebu na terenu, debeo je 2 mm i značajno šiti i duži od standardnog štitnika motora.
  • Njegov specijalni oblik ojačava upečatljiv terenski izgled mašine.

Crni enduro aluminijumski štitnik motora

  • Izdržljivi aluminijumski enduro štitnik motora efikasno štiti dno motora od kamenih opiljaka i štete.
  • Aluminijumski štitnik, koji je dizajniran specijalno za upotrebu na terenu, debeo je 2 mm i značajno šiti i duži od standardnog štitnika motora.
  • Njegov specijalni oblik ojačava upečatljiv terenski izgled mašine.

Pomoćni LED farovi

  • Veoma snažni pomoćni LED farovi u aluminijumskom kućištu garantuje da možete videti i budete viđeni bolje čak i po magli ili kiši, te je tako ponoljšana i vaša bezbednost.
  • Istovremeno, oni osiguravaju bolje osvetljenje puta svojom bojom nalik na dnevno svetlo.
  • LED tehnologija obezbeđuje rad gotovo sasvim lišen habanja.