BMW Motorrad Srbija

R 1250 GS

Sa još više pogona za avanturu.

Novi BMW R 1250 GS: koncentrisane performanse u susretu sa impresivnom efikasnošću. Sa novim BMW R 1250 GS doživećete još direktnije novi bokser. Povećanje zapremine motora donosi vam još više performansi – 136 ks i 1250 ccm. Sistem varijabilne kontrole bregaste osovine BMW ShiftCam obezbeđuje superiornu isporuku snage – u visokim i niskim opsezima brzine motora. Bilo u gradu, na autoputu ili, naravno, na terenu: svaki metar pruža vam više slobode i povećava zadovoljstvo u vožnji. Novi stilovi i boje, brojni tehnički detalji i uzbudljive opcije individualizuju karakter novog modela BMW R 1250 GS.

Performanse, efikasnost, kontrola.

Dvocilindarski bokser motor novog modela R 1250 GS fascinira u svojoj raznolikosti već od prvog trenutka. Njegov karakter je nepogrešiv – u svakom brzinskom opsegu motora. On vam nudi istovremeno poboljšane performanse i nesmetani rad pri niskim brzinama. BMW ShiftCam varijabilna kontrola bregaste osovine obezbeđuje snažniju krivu obrtnog momenta u celom brzinskom rasponu motora u svakoj voznoj situaciji. Daje vam snagu kad god vam ona zatreba. Više zapremine, više snage – sa većom efikasnošću. Snažne performanse sa manje promena stepena prenosa daju vam suverenost. Ukratko: Još direktnije osećate energiju boksera.

Konektivnost sa kolornim ekranom kao standard.

TFT kolorni ekran dijagonale 6,5 inča prikazuje informacije kao što su brzina i broj obrtaja u minutu, navigacija, telefonija, mediji i dodatne informacije o vozilu. Kada padne mrak ili kada vozite kroz tunele, osvetljenje i intenzitet boja na ekranu automatski se prilagođavaju. Čak i na jakom sunčevom svetlu, sve informacije je veoma lako pročitati.

Kontrola starta uzbrdo HSC kao standard.

Standardna kontrola starta uzbrdo HSC olakšava polazak na kosinama. Uz pomoć ručice ručne kočnice, zadnja kočnica se može lako primeniti. Pri polasku, kočnica se automatski otpušta.

BMW Motorrad Spezial.

BMW Motorrad Spezial nudi pakete koji posebno definišu dizajn za model R 1250 GS. HP paketi šipki naglašavaju sportski karakter mašine aluminijumskim komponentama. Klasični paket iz ekskluzivne Opcije 719 naglašava stil visokokvalitetnim komponentama u srebrnoj boji. A paket Storm iz Opcije 719 daje mašini jedinstveni grubi izgled u srebrnosivoj boji.

Potpuno LED farovi kao standard.

I u srednjim i u dugim svetlima, osvetljenje je šire i homogenije nego sa konvencionalnim lampama. Pored toga, svetlost je belja, jasnije ocrtava kontrure i značajno pojačava pasivnu bezbednost.

Dinamična kontrola kočnica (DBC).

DBC vas podržava pri hitnom kočenju suprotstavljajući se često neželjenom dodavanju gasa u tako ekstremnoj situaciji. Intervencija u kontroli motora smanjuje obrtni moment. Istovremeno, snaga kočenja se pojačava na zadnjem točku. Rezultat: veća bezbednost kroz najbolju moguću upotrebu sposobnosti za kočenje kako biste stabilizovali svoj motocikl i skratili daljinu zaustavljanja.

Motor
Tip Četvorotaktni redni dvocilindarski motor sa vazdušno/tečnim hlađenjem, dvostrukom osovinom u glavi cilindra, jednom balansnom osovinom i sistemom varijabilnog tajminga motora BMW ShiftCam.
Promer x hod 102,5 mm x 76 mm
Zapremina 1.254 ccm
Nazivna izlazna snaga 100 kW (136 PS) pri 7.750 U/min
Max. obrtni moment 143 Nm pri 6.250 U/min
Odnos kompresije 12,5 : 1
Kontrola mešavine / upravljanje motorom Elektronsko usisno ubrizgavanje u cev
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard emisija EU-4
Standard emisije 110 g/km
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 4,75 l
Tip goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON), regulativa o adapivnom kvalitetu goriva (91 do 98 RON)
Električni sistem
Alternator trofazni alternator 510 W (nominalna snaga)
Akumulator 12 V / 11,8 Ah bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Kvačilo sa uljnim podmazivanjem, hidraulično
Menjač Šestobrzinski menjač sa konstantnom mrežom i vijčanim zupcima zupčanika
Pogon Osovinski pogon
Šasija / kočnice
Ram Dvodelni ram, prednji zašrafljen za zadnji ram, nosi težinu motora
Lokacija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; podupirač prečnika 37 mm, centralna opružna noga
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Jednostrana viljuška od livenog aluminijuma sa BMW Motorrad Paraleverom; WAD prečka (amortizovanje u vezi s vožnjom), hidraulički podesivo prethodno opterećenje opruge (kontinuelno varijabilno) na volanu, amortizovanje odskoka podesivo na volanu
Pomeranje vešanja napred / nazad 190 mm / 200 mm
Osovinski razmak 1.525 mm
Zatur 99,6 mm
Ugao glave upravljača 64,5°
Točkovi Točkovi od livenog aluminijuma
Felna, prednja 3,00 x 19″
Felna, zadnja 4,50 x 17″
Guma, prednja 120/70 R 19
Guma, zadnja 170/60 R 17
Kočnica, prednja Kočnica sa dva diska, pokretni kočioni diskovi, prečnik 305 mm, 4-klipne radijalne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, dvoklipne pokretne kočione ćeljusti
ABS BMW Motorrad Integral ABS (deo-integral), odvojiv
Dimenzije / težina
Visina sedišta 850 / 870 mm (spušteno vešanje* 800 / 820 mm) *OE
Unutrašnja krivina noge 1.870 / 1.910 mm (niža visina sedišta* 1.750 / 1.790 mm) *OE
Korisna zapremina rezervoara 20 l
Rezerva oko 4 l
Dužina 2.207 mm
Visina (isklj. ogledala) 1.430 mm
Širina (uklj. ogledala) 952,5 mm
Neopterećena težina, spreman za put, pun rezervoar 1) 249 kg
Dozvoljena ukupna težina 465 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 216 kg

Tehnički podaci u odnosu na neopterećenu težinu (DIN)
1) U skladu sa smernicom VO (EU) 168/2013 sa svim fluidima, sa standardnom opremom i gorivom najmanje 90% korisne zapremine rezervoara.

HP DELOVI.

HP sportski prigušivač

Najsavremenije savršenstvo: visokokvalitetni prigušivač za namicanje od titanijuma, sa završnom kapom od karbona, obezbeđuje robustan zvuk i sportski izgled. Pored toga, sportski prigušivač proizvođača Akrapovica lakši je od standardnog prigušivača.

PRTLJAG.

Crna aluminijumska kutija

Robusne aluminijumske kutije, sada dostupne i u crnoj boji, nude kombinovanu zapreminu od 80 l.Svaka se može zaključati pomoću dve brave i sve imaju proreze za privezivanje dodatnog prtljaga. Moguće je centralno zaključavanje sa motociklom.

  • Terenska, robusna aluminijumska kutija
  • Zapremina: oko 36 l (desna), oko 44 l (leva)
  • Otporna na vodu, prašinu, ekstremno visokog kvaliteta
  • Opcionalno: umeci, drške za nošenje

Atacama bočni džepovi

Svestrani sistem mekog prtljaga sa različitim elementima. Specijalno napravljen za svetske putnike koji se ne ustežu grubog terena. Izrađen od materijala ekstremno otpornog na cepanje i sa nepromočivim umecima kojiu se mogu ukloniti. Sistem brzog oslobađanja omogućava da se bočni džepovi brzo prikače za nosač prtljaga na motociklu, i ponovo uklone. Umotana vreća za prtljag sa funkcijom ranca.

  • Atacama bočni džepovi, 25 l + 35 l
  • Atacama vreća za prtljag 40 l

Velika bisaga za rezervoar

Zapremina velike bisage za rezervoar sa nepromočivim glavnim odeljkom može varirati od 11 do 15 litara. U spoljni džep otporan na vodu bezbedno može da stane polietilenska boca od 0,5 litara. Džep za mape takođe je otporan na vodu.

  • Nepromočivi glavni odeljak
  • Vodootporni odeljak za mape, sa unutrašnjim poliuretanskim premazom
  • Ručica za nošenje i remen za rame koji se može otkačiti
  • Opcionalno: Vario uložak za torbu za rezervoar za fleksibilnu podelu unutrašnjosti

DIZAJN.

Hromirani zadnji prigušivač

Visokokvalitetni hromirani zadnji prigušivač u savršenom je skladu sa drugim hromiranim aplikacijama mašine.

Crne maske hladnjaka „Style“

Prahom prekrivene crne maske hladnjaka od nerđajućeg čelika vizuelno nadopunjuju ukrasni panel motocikla i zaokružuju sportski dizajn.

Crno ležište zadnjeg oslonca za nogu

Sa njima je sportski dizajn motocikla još naglašeniji: standardni zadnji oslonci za noge sada su dostupni i u crnoj boji.

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Visoko reli sedište sa pločom za prtljag

  • Jednodelno visoko reli sedište skrojeno je za terensku upotrebu u nudi visokim vozačima maksimalnu slobodu pokreta kada napuste put.
  • Tu je još više prostora za suvozača.
  • Elegantan, ergonomičan i višebojni dizajn doprinosi da zadnji kraj mašine izgleda posebno sportski.

Zatamnjeni reli vetrobran

Optimalan za terensku vožnju: dovoljno mali za jasno sagledavanje terena i neophodnu slobodu pokreta dok se vozi u stojećem položaju.

Crna podesiva ručica menjača

Podesiva ručica menjača pruža lakše korišćenje dok vozač stoji. Uz nju ide i podesivi deo za nožne prste.

NAVIGACIJA.

BMW Navigator VI

  • Sa multifunkcionalnim Navigatorom VI planiranje rute je dečja igra. Sistem sa fleš memorijom od 16 GB i tačskrinom dijagonale pet inča uvek vam je pouzdani vodič.
  • Zahvaljujući cirkularnom polarizujućem filteru (CPOL), nepromočivi ekran može se lako čitati čak i pod direktnim svetlom sunca. Ekran visoke rezolucije u kućištu nalik na smartfon pruža sve najvažnije informacije i neophodni pregled u svakoj situaciji.
  • Brojne dodatne funkcije čine planiranje i putovanje uzbudljivim iskustvom. To omogućava stvaranje ruta u skladu sa ličnim sklonostima kako bi se uživalo u vožnji krivudavim sporednim putevima sa malo saobraćaja.
  • Na nepoznatom terenu, opcija „tamo i nazad“ posebno je korisna, jer ćete uvek pouzdano završiti na mestu polaska.
  • Bluetooth veza sa komunikacionim sistemomBMW Motorrad i opcionalna aplikacija Smartphone Link omogućavaju multimedijalnu zabavu u vožnji: navigacione objave, telefonske pozive i strimovanje muzike, kao i dobijanje vremenske prognoze ili informacija o saobraćajnoj gužvi bez ikakvih problema.
  • Zajedno sa pripremom navigacije, dodatne funkcije kao što je „My Motorcycle“ takođe su dostupne, i mogu se kontrolisati takođe korišćenjem multikontrolera na ručici upravljača.
  • Svako ko se odluči za prethodno ugrađene mape ostaju uvek u toku zahvaljujući doživotnom ažuriranju mapa.
  • Još jedna stvar: sa opcionalnim kompletom za instalaciju u automobilu, Navigator VI je takođe idealni saputnik u vašim kolima.

BEZBEDNOST.

Enduro aluminijumski štitnik motora

  • Izdržljivi aluminijumski enduro štitnik motora efikasno štiti dno motora od kamenih opiljaka i štete.
  • Aluminijumski štitnik, koji je dizajniran specijalno za upotrebu na terenu, debeo je 2 mm i značajno šiti i duži od standardnog štitnika motora.
  • Njegov specijalni oblik ojačava upečatljiv terenski izgled mašine.

Šipka za zaštitu motora

  • Robusna zaštita motora od uglačanog nerđajućeg čelika pouzdano štiti oblast cilindra od oštećenja bez ograničavanja naginjanja.
  • Stabilna cevna konstrukcija može da odoli čak i grubim udarima i spreči velika oštećenja od pada na terenu i na asfaltu

Pomoćni LED farovi

  • Poznati provodnik od optičkog vlakna daje inovativnim standardnim LED farovima taj nepogrešivi izgled.
  • Integrisano svetlo za dnevnu vožnju takođe obezbeđuje bolju vidljivost i stoga pojačanu bezbednost na putu.