BMW Motorrad Srbija

R 1250 R

Novi BMW R 1250 R.

Novi R 1250 R dizajniran je za dinamičniju pojavu. To je uglavnom zahvaljujući sasvim novom bokser motoru – sa maksimalnim obrtnim momentom od 143 Nm, tako da preuređeni motor isporučuje više snage nego ikada pre. Ovde, varijabilna kontrola bregaste osovine BMW ShiftCam inovativna je tehnologija koja vam nudi optimalne performanse u svakom brzinskom opsegu motora. Za vreme relaksirajućeg krstarenja ili sportske vožnje, doživljavate jedinstveno uzbuđenje putovanja i tipičnu snagu bokser motora u svakom trenutku.

Više bokser snage.

Od samog polaska, osećate superiorne kvalitete novog bokser motora: varijabilni sistem kontrole bregaste osovine BMW ShiftCam obezbeđuje odličnu i ravnomernu isporuku snage u svakom brzinskom rasponu motora. Sa povećanjem zapremine na 1254 ccm i maksimalnim obrtnim momentom od 143 Nm, novi motor nudi poboljšanje performansi dostupno u svakom trenutku, i sa kojim možete da se katapultirate čak i iz najoštrijih krivina sa još više pritiska.

Ovo je novo.

Headlight Pro.

LED svetlo za dnevnu vožnju aktivira se preko dana dkao zamena za glavni far bilo automatski preko svetlosnog senzora ili ručno pritiskom na dugme za svetlo za dnevnu vožnju. Kada padne mrak ili kada ulazite u tunel, sistem se automatski prebacuje na glavni far.

BMW Motorrad Connected.

Povežite svoj smartfon sa svojim motociklom preko Bluetooth uređaja. 6,5-inčni TFT ekran prikazuje vam sve u vezi sa vašim m otociklom i nudi vam zajedno sa aplikacijom smartfona dodatne elemente kao što su navigacija, muzika i telefonija.

BMW Motorrad Spezial.

Sada imate još više opcija da učinite BMW R 1250 R svojim motociklom: oba paketa Opcije 719 koji definišu dizajn, Klasik i HP paket vrlo su ekskluzivne i visokokvalitetne opcije individualizacije u fabrici. Pored toga, možete da adaptirate svoj motocikl novim točkovima Opcije 719, Klasik i Sport, tako da još bolje odgovara vašem ličnom ukusu, ili možete da ga doterate metaliziranom bojom Opcije 719 Stardust. Tamnosmeđe sedište Opcije 719 i HP Sports prigušivač takođe dodaju ukusni akcent.

Motor
Tip Četvorotaktni redni dvocilindarski motor sa vazdušno/tečnim hlađenjem, dvostrukom osovinom u glavi cilindra, jednom balansnom osovinom i sistemom varijabilnog tajminga motora BMW ShiftCam.
Promer x hod 102,5 mm x 76 mm
Zapremina 1.254 ccm
Nazivna izlazna snaga 100 kW pri 7.750 rpm
Max. obrtni moment 143 Nm pri 6.250 rpm
Odnos kompresije 12,5 :1
Kontrola mešavine Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard emisija EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina Preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 4,75 l/100km
Tip goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON), regulacija adaptivnog kvaliteta goriva (91 do 98 RON)
Električni sistem
Alternator Trofazni alternator 508 W (nominalna snaga)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Kvačilo podmazano uljem, hidraulično
Menjač Šestobrzinski menjač sa konstantnom mrežom i vijčanim zupcima zupčanika
Pogon Osovinski pogon
Šasija / kočnice
Ram Dvodelni ram, prednji zašrafljen za zadnji ram, nosi težinu motora
Lokacija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; podupirač prečnika 45 mm, centralna opružna noga
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Jednostrana viljuška od livenog aluminijuma sa BMW Motorrad Paraleverom; WAD prečka (amortizovanje u vezi s vožnjom), hidraulički podesivo prethodno opterećenje opruge (kontinuelno varijabilno) na volanu, amortizovanje odskoka podesivo na volanu
Pomeranje vešanja napred / nazad 140 mm / 140 mm
Osovinski razmak 1.515 mm
Zatur 125,6 mm
Ugao glave upravljača 62,3°
Točkovi Točkovi od livenog aluminijuma
Felna, prednja 3,50” x 17”
Felna, zadnja 5,50” x 17”
Guma, prednja 120/70 ZR 17
Guma, zadnja 180/55 ZR 17
Kočnica, prednja Kočnica sa dva diska, pokretni kočioni diskovi, prečnik 320 mm, 4-klipne radijalne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, dvoklipne pokretne kočione ćeljusti
ABS BMW Motorrad Integral ABS (deo-integral), odvojiv
Dimenzije / težiina
Visina sedišta 820 mm (OE nisko sedište: 760 mm; OE sportsko sedište: 840 mm)
Unutrašnja kriva noge 1.840 mm (OE nisko sedište: 1.720 mm; OE sportsko sedište: 1.875 mm)
Korisna zapremina rezervoara oko 18 l
Rezerva oko 4 l
Dužina 2.165 mm
Visina (preko vetrobrana) 1.300 mm
Širina (uklj. ogledala) 880 mm
Neopterećena težina, spreman za put, pun rezervoar 1) 239 kg
Dozvoljena ukupna težina 460 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 221 kg

Tehnički podaci u odnosu na neopterećenu težinu (DIN)
1) U skladu sa smernicom VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara.

HP DELOVI.

HP Sportski prigušivač

Najsavremenije savršenstvo: visokokvalitetni prigušivač za namicanje od titanijuma, sa završnom kapom od karbona, obezbeđuje robustan zvuk i sportski izgled. Pored toga, sportski prigušivač proizvođača Akrapoviča lakši je od standardnog prigušivača.

PRTLJAG.

Kutija za putovanje i gornje spremište

  • Visokokvalitetna, tvrda kutija za putovanje sa zapreminama od 32 litra i 31 litra daje više nego dovoljno mesta za prtljag i kacigu.
  • Nepromočive kutije mogu se zaključati i savršeni su saputnici na kratkim ili dugim putovanjima.
  • Poklopci se mogu otvoriti širom i olakšati smeštaj prtljaga. Sa nosivošću do 10 kg, otporne tvrde kutije imaju dosta prostora.
  • Preporučena maksimalna brzina sa postavljenim kutijama iznosi 180 km/h.
  • Praktične opcije su nepromočive oplate koje savršeno odgovaraju kutiji za putovanje.
  • Nepromočivo gornje spremište zapremine 30 litar daje dovoljno prostora za kacigu.
  • Poklopac, koji je opcionalno dostupan u mat asfalt sivoj boji, Black Storm metaliziranoj ili Light White Uni boji, i šarke za meko zatvaranje koje omogućavaju blago spuštanje poklopca, naglašavaju utisak visokog kvaliteta.
  • Maksimalna nosivost je 5 kg.

Umetak za kutiju za putovanje i gornje spremište

  • Odgovarajući umeci za kutiju za putovanje i gornje spremište omogućavaju uredan smeštaj prtljaga i olakšavaju njegovo stavljanje i vađenje.
  • Zahvaljujući ručici za nošenje i remenu za rame, bisaga se može brzo i lako nositi u ruci.
  • Praktične pojedinosti uključuju trostrani patent-zatvarač i mrežasti odeljak u poklopcu.

Bisaga za rezervoar, 5-9 l

  • Mala bisaga za rezervoar od izdržljive poliuretanom presvučene tkanine od poliestera idealan je saputnik za kratka putovanja.
  • Nepromočivi glavni odeljak sa unutrašnjom torbom, spoljnim džepom, zapreminom koja se može proširiti sa 5 na 9 litara, ručica za nošenje i remen za rame koji se može skinuti funkcionalni su elementi koji ispunjavaju sve vaše svakodnevne potrebe.

DIZAJN.

Opcija 719, oslonci za noge vozača, podesivi

  • Aluminijumski oslonci za noge vozača podesivi su u tri položaja i ne samo što nude ergonomske kvalitete, već i maksimalni komfor.
  • Visokokvalitetni paketi iz ekskluzivne Opcije 719 mogu se adaptirati za sportski stil vožnje ili različite visine vozača, obezbeđujući tako još bolju kontrolu, na primer, u nagnutom položaju.

Opcija 719, nožna poluga, podesiva

  • Ekskluzivne nožne poluge Ocije 719 Klasik brušene su, od anodizovanog aluminijuma i individualno podesive.
  • Sa odgovarajućom postavkom, nožne poluge mogu se takođe koristiti bolje i sa više osetljivosti pri vožnji u stojećem položaju i terenskoj upotrebi.
  • Visokokvalitetni delovi paketa šipki sa brendom Opcije 719 dodaju vrednost motociklu.

Opcija 719, klasični poklopci glave cilindra

  • Poklopci glave cilindra iz ekskluzivne Opcije 719 dodaju elemente dizajna sa njihovim izgledom u boji srebra.
  • Visokokvalitetni poklopac od anodizovanog aluminijuma iznose bokser motor na svetlost pozornice.
  • Ekskluzivni specijalni delovi nose natpis „Option 719“ i naglašavaju visokokvalitetni karakter motocikla.

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Sedišta vozača

  • Sedište vozača visoko, crno: za 30 mm više crno sedište vozača posebno je pogodno za visoke vozače. Udoban ugao kolena pruža vozaču primetno povećanje komfora sedenja i time još više bezbrižnih kilometara, pogotovo na dugim putovanjima.
  • Sedište vozača nisko, crno: sedište vozača crne boje, za 30 mm niže, olakšava sedanje na vaš motocikl i poboljšava spuštanje na tle. To olakšava manevrisanje i kontrolu motocikla.
  • Sedište vozača sportsko, crno: sedište vozača sportsko u crnoj boji više je i uže od standardnog sedišta i podržava sportski stil vožnje zahvaljujući aktivnom podešavanju. Sa visinom sedišta od 840 mm i dužinom vozačevog koraka od 1.875 mm, ono je posebno dobro prilagođeno visokim vozačima.

Komforno sedište suvozača

Zahvaljujući širem sedalnom delu i dodatnom punjenju, komforno sedište suvozača pruža primetno veću udobnost sedenja i još više bezbrižnih kilometara za suvozača. Posebno udobno sedište suvozača može se kombinovati sa svim varijantama sedišta vozača.

Zatamnjeni vetrobran

Zatamnjeni vetrobran sa premazom otpornim na grebanje primetno oslobađa gornji deo motora pritiska vetra i daje sportski akcent. Klasični izgled roudstera ostaje netaknut, ali može se takođe upotrebiti za brze deonice autoputem ili duža putovanja sa još više relaksiranosti.

NAVIGACIJA I KOMUNIKACIJA.

BMW Navigator VI

  • Sa multifunkcionalnim Navigatorom VI planiranje rute je dečja igra.
  • Sistem sa fleš memorijom od 16 GB i tačskrinom dijagonale pet inča uvek vam je pouzdani vodič.
  • Zahvaljujući cirkularnom polarizujućem filteru (CPOL), nepromočivi ekran može se lako čitati čak i pod direktnim svetlom sunca. Ekran visoke rezolucije u kućištu nalik na smartfon pruža sve najvažnije informacije i neophodni pregled u svakoj situaciji.
  • Brojne dodatne funkcije čine planiranje i putovanje uzbudljivim iskustvom. To omogućava stvaranje ruta u skladu sa ličnim sklonostima kako bi se uživalo u vožnji krivudavim sporednim putevima sa malo saobraćaja. Na nepoznatom terenu, opcija „tamo i nazad“ posebno je korisna, jer ćete uvek pouzdano završiti na mestu polaska.
  • Bluetooth veza sa komunikacionim sistemomBMW Motorrad i opcionalna aplikacija Smartphone Link omogućavaju multimedijalnu zabavu u vožnji: navigacione objave, telefonske pozive i strimovanje muzike, kao i dobijanje vremenske prognoze ili informacija o saobraćajnoj gužvi bez ikakvih problema.
  • Zajedno sa pripremom navigacije, dodatne funkcije kao što je „My Motorcycle“ takođe su dostupne, i mogu se kontrolisati takođe korišćenjem multikontrolera na ručici upravljača.
  • Ako se vozač odluči za prethodno ugrađene mape, ostaje uvek u toku zahvaljujući doživotnom ažuriranju mapa.

BEZBEDNOST.

Šipke za zaštitu motora

Robusne šipke za zaštitu motora izrađene od uglačanog nerđajućeg čelika pouzdano štite oblast oko cilindra od štete bez ograničavanja ugla nagnutosti. Otporna cevasta konstrukcija može da izdrži čak i grube udare i može da spreči velike padove na asfalt.