BMW Motorrad Srbija

R 1250 RS

Novi BMW R 1250 RS.

Svaku vožnju određuju dva faktora: vreme i udaljenost. Sa novim modelom BMW R 1250 RS možete u svakoj vožnji preći veći put. Bogati obrtni moment od 143 Nm i 100 kW (136 ks) novog bokser-motora ubrzavaju vas još hitrije do brzine krstarenja. Inovativna tehnologija BMW ShiftCam nudi vam veći obrtni moment i impresivnu elastičnost u čitavom opsegu brzina. Tako možete munjevito izvesti sprint na asfaltu u svakoj voznoj situaciji. Redizajnirani prednji kraj daje faru u punoj LED varijanti svež, sportski izgled i aerodinamično se okreće prema vetru. Na ovaj način možete u svakom trenutku da se vozite brzo i udobno. Jedno je sigurno – koliko god puteva da ostavite za sobom za određeno vreme: sa modelom R 1250 RS vaše zadovoljstvo u vožnji raste sa svakim prevaljenim metrom.

Sportski karakter u spoju s ergonomijom.

R 1250 RS kombinuje sportski karakter sa sposobnošću za prijatnu dugu vožnju. Potpuno revidirani prednji kraj uključujući i novi spojler motora naglašavajući sveukupan dinamični utisak modela Sport Tourer. Simetrični raspored dvostrukih farova daje motociklu R 1250 RS balansiran i moderan izgled. Geometrija upravljača obezbeđuje sportski položaj sedenja.

Dvocilindarski bokser motor.

Punom snagom napred.

BMW ShiftCam je naziv inovativne tehnologije koja vam omogućava da ubrzavate brže nego ikada. To se postiže sistemom varijabilne kontrole bregaste osovine. Povećanje na 100 kW (136 ks) daje vam više snage i, sa proširenjem zapremine na 1254 ccm, mogućnost za novi sprint u traci za preticanje. Povećanje obrtnog momenta (max. 143 Nm) primetno je u svakom opsegu obrtaja u minutu, tako da su garantovani tipična snaga boksera i čisto zadovoljstvo u vožnji.

Ovo je novo.

Farovi u potpunoj LED varijanti kao standard.

Kako srednje, tako i dugo svetlo, obasjava šire i homogenije od konvencionalnih farova, svetlo je belje, jasnije stvara konture i značajno uvećava pasivnu bezbednost.

Modernizacija – novi prednji kraj i izraženiji sportski izgled.

Redizajnirani prednji kraj, uključujući i novi spojler motora i far u potpunoj LED izvedbi, čine R 1250 RS još dinamičnijim u pojavi.

BMW Motorrad Spezial.

Sada imate još više opcija kako biste BMW R 1250 RS učinili sopstvenim motociklom: bilo da se odlučite za dizajnerski paket Opcija 719 Klasik ili HP paket, oba su krajnje ekskluzivne i visokokvalitetne opcije za individualizaciju u samoj fabrici. Neka vaš R 1250 RS bude još ekskluzivniji sa Spezial metaliziranom bojom Stardust, braon sedištem Opcija 719 i točkovima Opcija 719 u dve nijanse. HP prigušivač iznosi dodatni stav u smislu performansi.

TFT ekran sa konektivnošću.

Povežite svoj smartfon sa svojim motociklom preko Bluetooth veze. TFT ekran dijagonale 6,5“ prikazuje vam sve o vašem motociklu i nudi vam zajedno sa aplikacijom smartfona dodatne elemente kao što su navigacija, muzika i telefonija.

Motor
Tip Četvorotaktni redni dvocilindarski motor sa vazdušnim/tečnim hlađenjem, dvostrukom osovinom u glavi cilindra, jednom balansnom osovinom i varijabilnim sistemom tajminga motora BMW ShiftCam.
Promer x hod 102,5 mm x 76 mm
Zapremina 1.254 cc
Nazivna izlazna snaga 100 kW pri 7.750 obrtaja u minutu
Maksimalni obrtni moment 143 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu
Odnos kompresije 12,5 :1
Kontrola mešavine / upravljanje motorom Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard emisije EU-4
Standard emisije 110 g/km
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC 4,75 l
Tip goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON) regulacija adaptivnog kvaliteta goriva (91 do 98 RON)
Električni sistem
Alternator trofazni alternator 508 W (nominalna snaga)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Uljem podmazano kvačilko, hidraulično
Menjač 6-brzinski menjač sa konstantnom mrežom i vijčanim zupcima zupčanika
Sekundarni pogon Osovinski pogon
Šasija / kočnice
Ram Dvodelni ram, prednji kraj zašrafljen za zadnji, nošenje težine motora
Lokacija prednjeg točka / vešanje Teleskopska naopaka viljuška; prečnik stuba 45 mm
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Jednostrana viljuška od livenog aluminijuma sa BMW Motorrad Paralever sistemom; WAD podupirač (amortizovanje u vezi sa pomeranjem), hidraulički podesivo prethodno opterećenje (kontinuelno varijabilno) na volanu, amortizovanje podesivo na volanu
Pomeranje vešanja napred / nazad 140 mm / 140 mm
Osovinski razmak 1.530 mm
Zatur 110,9 mm
Ugao glave upravljača 62.3°
Točkovi Točkovi od livenog aluminijuma
Felna, prednja 3,50” x 17”
Felna, zadnja 5,50” x 17”
Guma, prednja 120/70 ZR 17
Guma, zadnja 180/55 ZR 17
Kočnica, prednja Kočnica sa dva diska, pokretni kočioni diskovi, prečnik 320 mm, 4-klipne radijalne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica s jednim diskom, prečnik 276 mm, dvoklipne pokretne kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delom integralni)
Dimenzije / težina
Visina sedišta, bez težinskog opterećenja 820 mm (OE nisko sedište: 760 mm; OE sportsko sedište: 840 mm)
Unutrašnja krivina noge, bez težinskog opterećenja 1.840 mm (OE nisko sedište: 1.720 mm; OE sportsko sedište: 1.875 mm)
Korisna zapremina rezervoara oko 18 l
Rezerva oko 4 l
Dužina 2.202 mm
Visina (isklj. ogledala) min. 1.255 mm; max. 1.340 mm
Širina (uklj. ogledala) 925 mm
Neopterećena težina, spreman za put, sa punim rezervoarom 1) 243 kg
Dozvoljena ukupna težina 460 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 217 kg

Tehnički podaci odnose se na neopterećenu težinu (DIN)
1) U skladu sa smernicom 93/93/EWG sa svim tečnostima, gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara.

HP DELOVI.

HP sportski prigušivač

Najsavremenije savršenstvo: visokokvalitetni prigušivač za namicanje od titanijuma, sa završnom kapom od karbona, obezbeđuje robustan zvuk i sportski izgled. Pored toga, sportski prigušivač proizvođača Akrapoviča lakši je od standardnog prigušivača.

PRTLJAŽNIK.

Kutija za putovanje i gornje spremište

  • Visokokvalitetna, tvrda kutija za putovanje sa zapreminama od 32 litra i 31 litra daje više nego dovoljno mesta za prtljag i kacigu.
  • Nepromočive kutije mogu se zaključati i savršeni su saputnici na kratkim ili dugim putovanjima. Poklopci se mogu otvoriti širom i olakšati smeštaj prtljaga.
  • Sa nosivošću do 10 kg, otporne tvrde kutije imaju dosta prostora. Preporučena maksimalna brzina sa postavljenim kutijama iznosi 180 km/h.
  • Praktične opcije su nepromočivi umeci koji savršeno odgovaraju kutiji za putovanje.
  • Nepromočivo gornje spremište zapremine 30 litar daje dovoljno prostora za kacigu.
  • Poklopac, koji je opcionalno dostupan u mat asfalt sivoj boji, Black Storm metaliziranoj ili Light White Uni boji, i šarke za meko zatvaranje koje omogućavaju blago spuštanje poklopca, naglašavaju utisak visokog kvaliteta.
  • Maksimalna nosivost je 5 kg.

Umetak za kutiju za putovanje i gornje spremište

  • Odgovarajući umeci za kutiju za putovanje i gornje spremište omogućavaju uredan smeštaj prtljaga i olakšavaju njegovo stavljanje i vađenje.
  • Zahvaljujući ručici za nošenje i remenu za rame, bisaga se može brzo i lako nositi u ruci.
  • Praktične pojedinosti uključuju trostrani patent-zatvarač i mrežasti odeljak u poklopcu.

Bisaga za rezervoar, 5-9 l

  • Mala torba za rezervoar od izdržljive poliuretanom presvučene tkanine od poliestera idealan je saputnik za kratka putovanja.
  • Nepromočivi glavni odeljak sa unutrašnjom torbom, spoljnim džepom, zapreminom koja se može proširiti sa 5 na 9 litara, ručica za nošenje i remen za rame koji se može skinuti funkcionalni su elementi koji ispunjavaju sve vaše svakodnevne potrebe.

Opcija 719 – oslonci za noge vozača, podesivi

Klasični aluminijumski oslonci za noge vozača sa plastičnom pločom za stopalo podesivi su u tri pozicije i pružaju maksimalnu udobnost i sigurnost na putu i van njega. Visokokvalitetno izrađeni delovi ekskluzivne Opcije 719 pružaju dodatnu stabilnost i još bolju kontrolu nad motociklom tokom vožnje u stajaćem položaju, posebno van puta.

Opcija 719 – nožna poluga, podesiva

Ekskluzivne nožne poluge Opcije 719 izrađene su od anodizovanog aluminijuma i pojedinačno su podesive. Sa odgovarajućom postavkom, nožne poluge mogu se bolje koristiti i osetljivije su prilikom vožnje u stajaćem položaju tokom terenske vožnje. Visokokvalitetni delovi paketa šipki sa oznakom Opcije 719 daju motociklu dodatnu vrednost.

Opcija 719 – klasični poklopci glave cilindra

Poklopci glave cilindra iz ekskluzivne Opcije 719 dodaju dizajnerske naglaske svojom srebrnom bojom. Poklopci visokokvalitetne izrade od anodizovanog aluminijuma ističu bokser motor. Ekskluzivni specijalni delovi nose natpis „Opcija 719“ i naglašavaju visokokvalitetni karakter motocikla.

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Komforni široki vetrobran

Viši i širi komforni vetrobran obezbeđuje maksimalni komfor putovanja u svim vremenskim uslovima. Ističe se zahvaljujući izuzetnoj aeroakustici i premazu koji ga čini otpornim na grebanje i obezbeđuje trajnu providnost.

Sedište vozača

  • Sedište vozača visoko, crno: za 30 mm više crno sedište vozača posebno je pogodno za visoke vozače. Udoban ugao kolena pruža vozaču primetno povećanje komfora sedenja i time još više bezbrižnih kilometara, pogotovo na dugim putovanjima.
  • Sedište vozača nisko, crno: sedište vozača crne boje, za 30 mm niže, olakšava sedanje na vaš motocikl i poboljšava spuštanje na tle. To olakšava manevrisanje i kontrolu motocikla.
  • Sedište vozača sportsko, crno: sedište vozača sportsko u crnoj boji više je i uže od standardnog sedišta i podržava sportski stil vožnje zahvaljujući aktivnom podešavanju. Sa visinom sedišta od 840 mm i dužinom vozačevog koraka od 1.875 mm, ono je posebno dobro prilagođeno visokim vozačima.

Zatamnjeni vetrobran

Zatamnjeni vetrobran naglašava sportski karakter mašine. Sa premazom otpornim na grebanje radi trajne providnosti, on ima dimenzije i oblik koji odgovara standardnom vetrobranu.

NAVIGACIJA I KOMUNIKACIJA.

BMW Navigator VI

  • Sa multifunkcionalnim Navigatorom VI planiranje rute je dečja igra.
  • Sistem sa fleš memorijom od 16 GB i tačskrinom dijagonale pet inča uvek vam je pouzdani vodič.
  • Zahvaljujući cirkularnom polarizujućem filteru (CPOL), nepromočivi ekran može se lako čitati čak i pod direktnim svetlom sunca. Ekran visoke rezolucije u kućištu nalik na smartfon pruža sve najvažnije informacije i neophodni pregled u svakoj situaciji.
  • Brojne dodatne funkcije čine planiranje i putovanje uzbudljivim iskustvom. To omogućava stvaranje ruta u skladu sa ličnim sklonostima kako bi se uživalo u vožnji krivudavim sporednim putevima sa malo saobraćaja. Na nepoznatom terenu, opcija „tamo i nazad“ posebno je korisna, jer ćete uvek pouzdano završiti na mestu polaska.
  • Bluetooth veza sa komunikacionim sistemomBMW Motorrad i opcionalna aplikacija Smartphone Link omogućavaju multimedijalnu zabavu u vožnji: navigacione objave, telefonske pozive i strimovanje muzike, kao i dobijanje vremenske prognoze ili informacija o saobraćajnoj gužvi bez ikakvih problema.
  • Zajedno sa pripremom navigacije, dodatne funkcije kao što je „My Motorcycle“ takođe su dostupne, i mogu se isto tako kontrolisati korišćenjem multikontrolera na ručici upravljača.
  • Svako ko se odluči za prethodno ugrađene mape ostaju uvek u toku zahvaljujući doživotnom ažuriranju mapa.

BEZBEDNOST.

Enduro aluminijumski štitnik motora

  • Robusni enduro aluminijumski štitnik motora praktično štiti donji deo motora od kamenih opiljaka i oštećenja.
  • Aluminijumski štitnik motora, specijalno dizajniran za terensku upotrebu, debeo je dva milimetra i značajno je širi i duži od standardnog štitnika motora.
  • Specijalni oblik takođe naglašava terenski izgled motocikla.