BMW Motorrad Srbija

R 1250 RT

Radite to na svoj način.

Novi BMW R 1250 RT daje vam slobodu, više nego ikada pre. Varijabilna kontrola bregaste osovine u sistemu BMW ShiftCam obezbeđuje superiornu nesmetanost vožnje i komfor. Za brzo skretanje i ogromni obrtni moment na pravim deonicama. Novi dvocilindarski bokser motor i njegova snaga od 136 ks sa zapreminom od 1250 ccm pruža vam lako mogućnost da doživite seoske predele. A vaš RT je jedinstven zahvaljujući novim opcijama individualizacije: To je vaše putovanje, to je vaš motocikl.

Stvoren za putovanja.

Iščekivanje i uzbuđenje su najlepši saputnici na svakom putovanju. Kad startujete svoj R 1250 RT, možete osetiti superiorne osobine dvocilindarskog bokser motora. Njegove performanse i pojačani karakter vožnje opčinjavaju u svakom opsegu brzine motora: varijabilna kontrola bregaste osovine BMW ShiftCam obezbeđuje nesmetano oslobađanje snage u celom opsegu brzina motora i poboljšava vašu kontrolu. Zahvaljujući većoj zapremini i snazi sa više efikasnosti, vaše zadovoljstvo u vožnji intenzivira se iz kilometra u kilometar. Visoka kriva obrtnog momenta, elastičnost i neodoljiva snaga sa manje promena stepena prenosa brzo postaju saputnici bez kojih se ne može.

Ovo je novo.

BMW Motorrad Spezial.

Sada imate još više opcija kako biste BMW R 1250 RS učinili sopstvenim motociklom: bilo da se odlučite za jedan od dizajnerskih paketa Opcija 719 Classic i Storm ili HP paket, sva tri su krajnje ekskluzivne i visokokvalitetne opcije za individualizaciju u samoj fabrici. Pored toga, možete podesiti svoj motocikl novim Opcija 719 točkovima Classic i Sport kako biste ga još više prilagodili ličnom ukusu – takođe u fabrici.

Pomoć pri startu uzbrdo HSC kao standard.

Standardna pomoć pri startu uzbrdo HSC olakšava polazak na kosinama. Jer uz pomoć poluge ručne kočnice, zadnja kočnica se lako aktivira.

HP sportski prigušivač.

HP sportski prigušivač daje vašem modelu R 1250 RT robusni zvuk i sportski izgled. Prigušivač je u potpunosti izrađen od titanijuma.

Dinamična kontrola kočenja (DBC).

DBC vam pomaže pri hitnom kočenju u reakciji na često neželjenu primenu gasa u tako izuzetnoj situaciji: kontrolna intervencija smanjuje obrtni moment motora i istovremeno sistem povećava snagu kočenja na zadnjem točku. Ovo ima za rezultat povećanu bezbednost i optimalno korišćenje snage kočenja za stabilizovanje vašeg motocikla i skraćenje daljine kočenja. Za osećaj vrhunskog samopouzdanja na putovanju.

Motor
Tip Četvorotaktni redni dvocilindarski motor sa vazdušnim/tečnim hlađenjem, dve osovine u glavi cilindra, jednom balansnom osovinom i sistemom varijabilnog tajminga motora BMW ShiftCam.
Promer x hod 102,5 mm x 76 mm
Zapremina 1.254 cc
Nazivna izlazna snaga 100 kW pri 7.750 obrtaja u minutu
Max. obrtni moment 143 Nm pri 6.250 obrtaja u minutu
Odnos kompresije 12,5 :1
Kontrola mešavine / upravljanje motorom Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev
Kontrola emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard emisije EU-4
Standard emisije 110 g/km
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km na osnovu WMTC 4,75 l
Tip goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON) regulacija adaptivnog kvaliteta goriva (91 do 98 RON)
Električni sistem
Alternator trofazni alternator 508 W (nominalna snaga)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Transmisija snage
Kvačilo Uljem podmazano kvačilo, hidraulično
Menjač Šestobrzinski menjač sa konstantnom mrežom i vijčanim zupcima zupčanika
Sekundarni pogon Pogonska osovina
Šasija / kočnice
Ram Ram iz dva dela, prednji zašrafljen za zadnji, nosač težine motora
Lokacija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Telelever; stub prečnika 37 mm, centralna opružna noga
Lokacija zadnjeg točka / vešanje Viljuška od livenog aluminijuma jednostrana sa BMW Motorrad Paralever sistemom; WAD podupiračem (amortizovanje u zavisnosti od kretanja), hidraulično podesivo prethodno opterećenje (kontinuirano varijabilno) kod volana, amortizovanje odskoka podesivo kod volana
Pomeranje vešanja napred / nazad 120 mm / 136 mm
Osovinski razmak 1.485 mm
Zatur 99,6 mm
Ugao glave upravljača 64,1°
Točkovi Točkovi od livenog aluminijuma
Felna, prednja 3,50” x 17”
Felna, zadnja 5,50” x 17”
Guma, prednja 120/70 ZR 17
Guma, zadnja 180/55 ZR 17
Kočnica, prednja Kočnica sa dva diska, pokretnim kočionim diskovima, prečnika 320 mm, 4-klipne radijalne kočione čeljusti
Kočnica, zadnja Kočnica sa jednim diskom, prečnika 276 mm, dvoklipne pokretne kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralan)
Dimenzije / težina
Visina sedišta 805 / 825 mm (OE nisko sedište: 760 / 780 mm; OE visoko sedište: 830 / 850 mm)
Unutrašnja kriva noge, bez težinskog opterećenja 1.810 / 1.850 mm (OE nisko sedište: 1.740 / 1.780 mm; OE visoko sedište: 1.875 / 1.915)
Upotrebljiva zapremina rezervoara oko 25 l
Rezerva oko 4 l
Dužina 2.222 mm
Visina (isklj. ogledala) min. 1.405 mm; max. 1.570 mm
Širina (uklj. ogledala) 985 mm
Neopterećena težina, spreman za put, sa punim rezervoarom 1) 279 kg
Dozvoljena ukupna težina 505 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 226 kg

Tehnički podaci odnose se na neopterećenu težinu (DIN)
1) U skladu sa smernicom VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara.

HP DELOVI.

HP sportski prigušivač

Najsavremenije savršenstvo: visokokvalitetni prigušivač za namicanje od titanijuma, sa završnom kapom od karbona, obezbeđuje robustan zvuk i sportski izgled. Pored toga, sportski prigušivač proizvođača Akrapoviča lakši je od standardnog prigušivača.

PRTLJAŽNIK.

Laka bela aluminijumska gornja kutija za putovanja

Velika, nepromočiva gornja kutija, zapremine 49 l, nudi mnogo prostora i opremljena je standardno jastučlćem za naslon. Može se montrirati direktno na standardni nosač prtljaga samo jednim brzim potezom.

Unutrašnje bisage za kutiju za putovanja i gornju kutiju za putovanja.

  • Odgovarajuće unutrašnje bisage za kutije za putovanja i gornje kutije za putovanja unose red u vaš prtljag i olakšavaju stavljanje i vađenje stvari.
  • Zahvaljujući ručici za nošenje i remenu za rame, bisage se mogu brzo i lako nositi u ruci.
  • Praktični detalji uključuju dodatne spoljne džepove, trostrani patent-zatvarač na unutrašnjoj bisagi za kutije i širom otvoreni poklopac unutrašnje bisage za gornju kutiju.

Bisaga za rezervoar, 11 l

  • Bisaga za rezervoar sa unutrašnjošću koja se može zaključati (zapremina približno 11 l) i džepom za mape veoma je nepromočiva.
  • U spoljnom džepu koji odbija vodu može se bezbedno držati polietilenska boca od 0,5 l.
  • Sa ručicom za nošenje i remenom koji se može ukloniti.

DIZAJN.

Hromirane lajsne za kutije

Visokokvalitetne i lepe ukrasne lajsne za kutije hromirane su i daju motociklu osoben i elegantan izgled.

Gornja kutija za putovanja sa hromiranim poklopcem

Gornja kutija za putovanja može imati i hromirani finiš na poklopcu, koji u kombinaciji sa hromiranim ukrasnim lajsnama za rezultat ima harmoničan ukupni utisak.

Hromirani upravljač i tegovi

Hromirani upravljač i tegovi savršeno su usklađeni s ostalim akcentima kao što je elegantna hromirana ukrasna traka za kutiju i gornju kutiju.

ERGONOMIČNOST I KOMFOR.

Komforni vetrobran

Viši i širi komforni vetrobran obezbeđuje maksimalni komfor putovanja u svim vremenskim uslovima. Ističe se zahvaljujući izuzetnoj aeroakustici i premazu koji ga čini otpornim na grebanje i obezbeđuje trajnu providnost.

Nisko sedište vozača sa grejanjem, crno

  • Crno sedište vozača je za 45 mm niže od standardnog sedišta, omogućava lakše sedanje na motocikl i poboljšava pristup tlu.
  • Sedište se može ugraditi u dva položaja, tako da obezbedi visinu sedišta od 760 ili 780 mm.
  • Pored toga, daje vozaču odličnu udobnost za mnogo kilometara bezbriužne vožnje.

NAVIGACIJA I KOMUNIKACIJA.

BMW Navigator VI

  • Sa multifunkcionalnim Navigatorom VI planiranje rute je dečja igra.
  • Sistem sa fleš memorijom od 16 GB i tačskrinom dijagonale pet inča uvek vam je pouzdani vodič.
  • Zahvaljujući cirkularnom polarizujućem filteru (CPOL), nepromočivi ekran može se lako čitati čak i pod direktnim svetlom sunca. Ekran visoke rezolucije u kućištu nalik na smartfon pruža sve najvažnije informacije i neophodni pregled u svakoj situaciji.
  • Brojne dodatne funkcije čine planiranje i putovanje uzbudljivim iskustvom. To omogućava stvaranje ruta u skladu sa ličnim sklonostima kako bi se uživalo u vožnji krivudavim sporednim putevima sa malo saobraćaja. Na nepoznatom terenu, opcija „tamo i nazad“ posebno je korisna, jer ćete uvek pouzdano završiti na mestu polaska.
  • Bluetooth veza sa komunikacionim sistemomBMW Motorrad i opcionalna aplikacija Smartphone Link omogućavaju multimedijalnu zabavu u vožnji: navigacione objave, telefonske pozive i strimovanje muzike, kao i dobijanje vremenske prognoze ili informacija o saobraćajnoj gužvi bez ikakvih problema.
  • Zajedno sa pripremom navigacije, dodatne funkcije kao što je „My Motorcycle“ takođe su dostupne, i mogu se kontrolisati takođe korišćenjem multikontrolera na ručici upravljača.
  • Svako ko se odluči za prethodno ugrađene mape ostaju uvek u toku zahvaljujući doživotnom ažuriranju mapa.

BEZBEDNOST.

Štitnik glave cilindra.

U svakom slučaju, štitnik glave cilindra od nerđajućeg čelika pruža potpunu zaštitu od oštećenja.

Bezbednosni zavrtanj za poklopac za dopunu ulja, crni.

Mali ali elegantan: ovaj bezbednosni zavrtanj može se zaključati upotrebom specijalnog Allen ključa i izrađen je od brušenog aluminijuma i sprečava neovlašćeno uklanjanje poklopca za dopunu ulja.

Pomoćni LED farovi.

  • Jaki pomoćni LED farovi u kompaktnom aluminijumskom kućištu garantuju da možete bolje videti i biti bolje viđeni čak i po magli, kiši ili snegu.
  • Istovremeno, oni olakšavaju diferencirano osvetljavanje puta i služe kao savršen dodatak glavnim farovima svojom belom bojom nalik na svetlost dana.
  • LED tehnologija obezbeđuje rad gotovo lišen habanja.