BMW Motorrad Srbija

R nine T Racer

Nepokolebljiv. Dinamičan. Sa vazdušnim hlađenjem.

R nine T Racer vam omogućava da oživite eru legendarnih supermotora. Daleko udaljen od opsesivnog retro romantizma, motocikl koji možete da prilagodite vašim potrebama za inovativnim tehnologijama i uobičajnim kvalitetom BMW Motorrad-a. Smeštene iza upadljive prednje maske, obe ručice pričvršćene na niskom upravljaču, čine da možete lako osetiti moćan rad agregata i čuti njegov nepogrešiv zvuk. I već znate: samo jak karakter može održati trkačku liniju ovog modela. Na putu, kao i u životu.

Sa stilom i u brzoj traci.

Dizajn R nine T Racer-a nesumnjivo preuzima inspiraciju iz motosportova 70-ih. Izdužene proporcije prolaze kroz ceo dizajn i obećavaju čisto ubrzanje. Karakteristična prednja maska kojom je zaštićen upravljač, rezervoar i sedište oblikuju tanku siluetu. Dugo međuosovinsko rastojanje i niski upravljač koji su postavljeni u prednjem delu, kompletiraju nizak sportski položaj sedišta. Dok visoko postavljeni nasloni za noge čine da kao vozač bukvalno ležite na motociklu. Okružen belom karoserijom, koja se jasno ističe u odnosu na tamne delove i tehnologiju. Čak i traka koja se kreće od prednjeg do zadnjeg dela u bojama BMW motorsport-a izgleda tako da od vas stalno zahteva sledeće ubrzanje.

Moćan agregat koji ističe trkački karakter.

Tehnologija R nine T Racer je jednako pouzdana i snažna kao i dizajn: vozač i električni sistem motocikla su oduševljavali još od BMW R nine T-a. Kao delo najsavremene tehnologije, R nine T Racer takođe zadovoljava standarde EU-4. Moćno vazdušno hlađenje, dvocilindrični agregat ima kapacitet od 1170 ccm i 81 kV (110 KS) za veoma veliku isporuku izlazne snage, čak i pri malim brzinama. Jednostavno tipičan roadster. Zahvaljujući karakterističnoj prednjoj masci i niskom položaju sedišta, možete neprekidno uživati, čak i pri velikim brzinama. Standardni ABS i opcioni ASC osiguravaju vašu bezbednost kada ste u pokretu. Pored toga, izduvni sistem 2-u-1 tipičnog café racer dizajna, pokazuje da se tehnologija ne mora sakriti.

Vozite kao što sedite.

Sportski i dinamičan: upravljač R nine T Racer-a je postavljen nisko na gornjem mostu prednje viljuške. Umereni ofset štiti ručne zglobove. Nasloni za noge, sa druge strane, su okrenuti u nazad i ka gore kao podrška sportskom položaju sedišta. Pored toga, sedište vozača je opciono podesivo i možete menjati visinu sedišta od 805 mm do 795 mm. Jastuk na vozačevom sedištu je blago podignut u zadnjem delu. Ovo obezbeđuje primetno olakšanje za leđa kod dugih vožnji. Baš kao i dinamički dizajnirana prednja maska – naročito pri brzinama preko 90 km / h.

Prilagodljiv prema vašoj želji.

R nine T Racer preuzima inspiraciju od motosporta iz prošlih vremena. Zbog toga, kao standard, ima prostor samo za vas – potpuno solo. Fokusiran je i to pokazuje. Ugradiv okvir sedišta brzo može učiniti ovaj motocikl vozilom za dvoje. Samo jedna od mnogih mogućnosti da vaš motocikl izgleda kako god želite. Opseg opcione dodatne opreme koji je na raspolaganju sadrži, između ostalog, dva aluminijumska rezervoara i niže (spuštenije) točkove. Možete da dodate originalnu BMW Motorrad dodatnu opremu, kao što su HP karbonski delovi i HP sportski prigušivač. R nine T Racer je takođe optimalno pripremljen za specijalno proizvedene montirane delove, kao što su novi Machined Parts. Zato što voli pritisak ruku isto koliko i sigurno dodavanje gasa.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin (‘Boxer’) agregat sa važdušnim/uljanim hlađenjem, 4 radijalno poravnjana ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine, jedno centralno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 81 kW (110 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 116 Nm na 6000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 5,3 l
Vrsta goriva Bezolovni benzin sa 95-98 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (720 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 14 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Jednoslojno kvačilo, hidraulično
Menjač Šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram od tri dela, koji se sastoji od jednog prednjeg i dva zadnja dela, samonoseći deo za agregat-menjač, mogućnost uklanjanja manjeg dela sedišta (za suvozače) u slučaju vožnje samo jedne osobe (vozača)
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška sa fiksiranom cevkom Ø 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć kukastog ključa, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm / 120 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.491 mm
Nagnutost upravljača 103,9 mm
Ugao upravljanja 63,6°
Točkovi Liveni točkovi (cast)
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 5,50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, 4-piston callipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2.105 mm
Širina (uključujući retrovizore) 920 mm
Visina (bez retrovizora) 1.105 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 805 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.785 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 220 kg
Dozvoljena ukupna masa 430 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 210 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17 l
Rezerva prosečno 3,5 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

SKLADIŠNI PROSTOR

Putna torba za rezervoar – kožna putna torba koja se postavlja na rezervoar

Praktična i elegantna putna torba u jednom – vodootporna torba za rezervoar od platna, obezbeđuje 11l kapaciteta za skladištenje. Dostupna u dve varijante materijala i boje.

  • Vodootporni glavni odeljak, približno 11l
  • Spoljni džep na vrhu, vodootporni,
  • Prozirni džep, visoko vodootporan,
  • Mali džep sa mrežicom u unutrašnjem poklopcu
  • Optimalno sedenje zahvaljujući precizno podešenom podnom panelu
  • Praktična ručka za nošenje na prednjoj strani

Kaiševi kojima se pričvršćuje za rezervoar bez mogućnosti da proklizavaju i sa posebnim izrezom za poklopac rezervoara (može se naručiti posebno).

ERGONOMIJA I KOMFOR

Sedište vozača po meri

Za još više individualnosti, sedište vozača po meri je sada dostupno sa naznačenim rebrastim delovima i Alcantara izgledom.

  • Ekskluzivan dizajn za optičku nadogradnju i personalizaciju
  • Atraktivan pogled sa strane sa neprekidnom dizajnerskom linijom od rezervoara do sedišta
  • Visoko kvalitetna presvlaka sedišta sa naznačenim rebrastim delovima, kao i Alcantara izgledom
  • Crno sa belim dvostrukim dekorativnim šavovima
  • Izvezeno nine T u zlatnoj boji
  • Visina sedišta: 795 mm (standardno: 805 mm)
  • Dužina dela: 1775 mm (standardno: 1785 mm)

DIZAJN

Nosač za startni broj, bele boje

  • Ovalni nosač za startni broj napravljen od obojenog čeličnog lima (debljina 1 mm)
  • Može se postaviti desno i levo ispod pozicije sedišta
  • Klasičan dizajnerski element za postavljanje startnog broja (kao onaj na trkama)

Nasloni za kolena

Ovi ergonomski oblikovani gumeni podmetači štite obe strane rezervoara od ogrebotina. A njihov stilski dizajn naglašava nasleđe R nine T-a.

  • Ergonomski oblikovane gumene podloge sa desne i leve strane rezervoara
  • Elegantan dizajnerski element naglašava nasleđe
  • Sprečava grebanje rezervoara

BEZBEDNOST

Plastični zaštitni poklopac glave cilindra

Zaštitni poklopac glave cilindra od plastike, ojačan staklenim vlaknima štiti poklopce glave cilindra od oštećenja.

  • Zaštita od plastike ojačane staklenim vlaknima, otpornim na udarce i UV zrake
  • Štiti poklopce glave cilindra od ogrebotina i oštećenja uzrokovanih padom
  • Naglašava dizajn i liniju agregata

Zaštitni šraf za poklopac za dodavanje motornog ulja

Ovaj mali zaštitni šraf je izrađen od brušenog aluminijuma i ima za cilj da zaštiti neovlašćeno uklanjanje poklopca za dodavanje motornog ulja.

  • Poklopac za dodavanje motornog ulja, zaključan sa specijalnim Allen ključem
  • Štiti poklopac od krađe i sprečava da strane stvari dospeju u otvor za dodavanje motornog ulja.
  • Brušeni aluminijum, površina srebrno anodizirana
  • BMW Boxer – utisnut naziv

* Specijalna oprema ili opciona dodatna oprema koja je navedena na ovoj stranici predstavlja samo izvod iz najnovijeg asortimana BMW Motorrad- a. Sva specijalna oprema, dodatna oprema i paketi mogu se pronaći u BMW Motorrad konfiguratoru.

Konfigurator motocikla