BMW Motorrad Srbija

R nine T Scrambler

Iskren. Neukroćen. Sa vazdušnim hlađenjem.

Osetite vetar, iskoristite svaku krivinu i iskusite slobodu u svakom pređenom metru – BMW R nineT Scrambler vam omogućava da uradite šta god poželite. Iako, nekonvencijalno, i uprkos važećim standardima, može da ide gde god poželite. Napravljen za sve one koji žele da njihov motocikl bude blistav, minimalistični i da razbija sve granice.

Vidi, čuj, oseti.

Jedinstveni zvuk BMW R nineT Scrambler je ono što ga izdvaja. Klasični bokser motor od 1200 kubika i njegova dva visoko pozicionirana prigušivača daju mu snažan pogon i osiguravaju da se njegov zvuk postojano čuje.

U poređenju sa BMW R nineT, drške su postavljenje na viši nivo, a komotno sedište je postavljeno na udobniji način. To osigurava pouzdanu, ali i opuštenu vožnju za bilo kog vozača. U kombinaciji sa malo dužim amortizerima, svaka narevnina na putu je lako savladiva.

Bez limita.

Pneumatici namenjeni za vožnju van asfalta, visoko pozicionirani izduvni sistem i opušteni, uzdignuti način sedenja – čak i na prvi pogled, uvidećete da sa tipičnim Scrambler dizajnom vaš put ne mora da se završi tamo gde je kraj asfalta. Prednji točak od 19 inča, analogni tahometar, najsjajniji čelični rezervoar u monolith mat metalik boji, kao i ostali unikatni detalji pretvaraju Scrambler u visoko kvalitetni klasični motor. I u nekoliko dodatnih koraka možete dati svom BMW R nineT svoj lični pečat.

Još jedan vizuelni detalj kojim se ističe je kožno sedište. Sa fokusom na autentičnu površinu i jedinstveni dizajn, odiše visokim kvalitetom ručne izrade, nepropusnim u svim vremenskim uslovima. Stoga, noseći odeću, kao što su oprane tamne farmerke, može doći do promene boje na samom sedištu. Ovakvi vizuelni efekti u vidu patine na sedištu su dobrodošli i ne smatraju se defektom.

Tipičan Scrambler. Tipični BMW Motorrad. R nineT Scrambler je na najvišem nivou kad su u pitanju bezbednost, pouzdanost i kvalitet. Standardni ABS i ASC su tu da osiguraju vašu bezbednost.

Vožnja bez pravila. Pokažite svoj stav sa R nineT Scrambler.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin (‘Boxer’) agregat sa važdušnim/uljanim hlađenjem, 4 radijalno poravnjana ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine, jedno centralno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 81 kW (110 ks) na 7550 rpm
Maksimalni obrtni moment 116 Nm na 6000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 4.5 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 5.9 l
Vrsta goriva Bezolovni benzin sa 95-98 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (720 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 14 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Jednoslojno kvačilo, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram od tri dela, koji se sastoji od jednog prednjeg i dva zadnja dela, samonoseći deo za agregat-menjač, mogućnost uklanjanja manjeg dela sedišta (za suvozače) u slučaju vožnje samo jedne osobe (vozača)
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška sa fiksiranom cevkom Ø 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć kukastog ključa, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm / 140 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.522 mm
Nagnutost upravljača 116.1 mm
Ugao upravljanja 61°
Točkovi Liveni točkovi (cast)
Ram, napred 3,00 x 19″
Ram, pozadi 4,50 x 17″
Guma, napred 120/70 R 19
Guma, pozadi 170/60 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, 4-piston callipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2.175 mm
Širina (uključujući retrovizore) 880 mm
Visina (bez retrovizora) 1.330 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 820 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.830 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 220 kg
Dozvoljena ukupna masa 430 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 210 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17 l
Rezerva prosečno 3,5 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla