BMW Motorrad Srbija

R nine T Scrambler

Pouzdan. Neukrotiv. Vazdušno hlađen.

Osetite vetar, nagnite se u svakoj krivini i iskusite slobodu u svakom metru vožnje – BMW R nineT Scrambler vam omogućava da radite sve ono što želite. Snažno, jedinstveno i kršeći sva pravila, on vas vodi kuda god poželite. Napravljen za motocikliste snažnog karaktera koji sanjaju o čistom, minimalističkom motociklu koji krši sva pravila.

Vidite, čujte, osetite.

Karakteristični zvuk modela R nineT Scrambler nepogrešivo privlači pažnju. Klasični bokser motor of 1200 ccm i visoko pozicionirani prigušivač daju ovom motociklu moćni pogon i staraju se o tome da se njegov glas čuje.
U odnosu na R nineT, drške su postavljene više, a udobno sedište je premešteno. To omogućava sigurnu i opuštenu sedeću poziciju za svakog motociklistu. U kombinaciji sa nešto dužim hodom opruge, sa lakoćom ćete preći sve neravnine na putu.

Bez granica.

Gume za terensku vožnju, visoko pozicionirani izduvni sistem, tipičan par mehova i opuštena, uspravljena pozicija za sedenje – čak na prvi pogled videćete da sa tipičnim Scrambler dizajnom, nijedno putovanje ne mora da se završi tamo gde se završava ulica. Prednji točak od 19 inča, analogni tahometar, rezervoar od čistog čelika u Stereo metallic matt boji i drugim jedinstvenim detaljima pretvaraju ovaj model u klasik vrhunskog kvaliteta. I sa samo nekoliko koraka, vaš R nineT Scrambler može dobiti individualnu notu.

Takođe je upadljivo kožno sedište koje je nepromočivo i vrhunski izrađeno sa fokusom na površinu i dizajn. Zato odeća kao što su tamne isprane pantalone mogu umrljati sedište. DIskoloracija i vizuelni efekti ove vrste poput patine su dobrodošli i ne predstavljaju oštećenje.

Tipični Scrambler. Tipični BMW Motorrad. R nineT Scrambler je na najvišem nivou u pogledu bezbednosti, pouzdanosti i kvaliteta. Standardni ABS i ASC garantuju vašu bezbednost.
Vožnja bez pravila. Pokažite svoj stav sa modelom R nineT Scrambler.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin (‘Boxer’) agregat sa važdušnim/uljanim hlađenjem, 4 radijalno poravnjana ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine, jedno centralno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 81 kW (110 ks) na 7550 rpm
Maksimalni obrtni moment 116 Nm na 6000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 4.5 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 5.9 l
Vrsta goriva Bezolovni benzin sa 95-98 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (720 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 14 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Jednoslojno kvačilo, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram od tri dela, koji se sastoji od jednog prednjeg i dva zadnja dela, samonoseći deo za agregat-menjač, mogućnost uklanjanja manjeg dela sedišta (za suvozače) u slučaju vožnje samo jedne osobe (vozača)
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška sa fiksiranom cevkom Ø 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć kukastog ključa, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm / 140 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.522 mm
Nagnutost upravljača 116.1 mm
Ugao upravljanja 61°
Točkovi Liveni točkovi (cast)
Ram, napred 3,00 x 19″
Ram, pozadi 4,50 x 17″
Guma, napred 120/70 R 19
Guma, pozadi 170/60 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, 4-piston callipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2.175 mm
Širina (uključujući retrovizore) 880 mm
Visina (bez retrovizora) 1.330 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 820 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.830 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 220 kg
Dozvoljena ukupna masa 430 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 210 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17 l
Rezerva prosečno 3,5 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla