BMW Motorrad Srbija

R nine T Urban G/S

Prepoznatljiv. Moćan. Sa vazdušnim hlađenjem.

Uživajte u sigurnom osećaju moćnog agregata sa uspravnim i opuštenim položajem u vožnji, uz savremenu tehnologiju. Izaberite bezbroj opcija kako biste prilagodili vaše jedinstvene ideje. R nine T Urban G/S daje jasnu izjavu: odaje počast ranim danima BMW Motorrad-ove G/S uspešne priče. Samo jedan pogled i jasno je da R nine T Urban G/S obuhvata off-road duh tog doba. Istovremeno, karakteristike vožnje čine ga istinskim članom današnje porodice R nine T. Odražava način života tog vremena: Ljudi su znali gde žele da idu, i znali su tačno kako će stići tamo.

Nepogrešiv izvor inspiracije.

R nine T Urban G/S je privlačnog dizajna. Karakteristike i stilski elementi čine ga moćnim robusnim motociklom koji odaje počast originalnom G/S dizajnu: 19-inčni prednji točak, teleskopska prednja viljuška sa prepoznatljivim donjim delovima, maska za farove sa vetrobranom i podignuti poklopac prednjeg točka definišu prednji deo motocikla. Profil je izrazito definisan horizontalnom linijom. Elementi bele boje i usko, malo duže crveno sedište oživljavaju duh legendarnog R 80 G/S iz 1980. Crni agregat i okvir ističu ovaj efekat. Nova klasična okrugla instrument tabla takođe pokazuju da je Urban G/S deo porodice R nine T.

R nine T Urban G/S takođe se prilagođava svim uslovima koji se pred njega postave, od neasfaltiranih staza do šljunkovitih puteva. Opcionalne gume sa kramponima i niži (spušteni) točkovi, Enduro nasloni za noge, zaštite od toplote i čelična stopica motora naglašavaju poseban efekat, kako funkcionalno tako i vizuelno.

Tehnologija za čistu zabavu u vožnji.

R nine T Urban G/S je veran tradiciji sa svojim izgledom, ali motocikl pokazuje i jednako poštovanje prema sadašnjosti i to svojom savremenom tehnologijom. Ima provereni agregat i električni sistem BMW R nine T-a. Urban G/S takođe zadovoljava trenutni standard emisije izduvnih gasove EU-4. Moćno vazdušno hlađen, dvocilindrični agregat ima kapacitet od 1170 ccm i 81 kV (110 KS) za veoma veliku isporuku izlazne snage, čak i pri malim brzinama. Sve za lako i moderno iskustvo u vožnji. Standardna ABS i opciona ASC (automatska kontrola stabilnosti) osiguravaju vašu bezbednost kada ste u pokretu, na put ili van njega. A tu je i još jedna vizuelna karakteristika koja vuče korene od Enduro modela: podignuti izduvni sistem napravljen od brušenog nerđajućeg čelika.

Uspravan i veličanstven.

Uravnoteženi ergonomski trougao Urban G/S-a održava vas okretnim i samouverenim na putu: neznatno viši upravljač, duga površina sedišta i blago dublji i širi zadnji nasloni za noge donose opušteno i sigurno iskustvo u vožnji. Standardna visina sedišta je 850 mm. Zahvaljujući opcionom zadnjem sedištu, R nine T Urban G/S nudi stabilnost za vozače skoro svih visina.

Još jedna posebna vizuelna karakteristika je sedište obloženo kožom. Nepropustljivo je sa visokim stepenom kvaliteta izrade, fokusiran na autentičnu površinu i boju. Dakle, nošenje odeće, poput tamnih farmerki, može dovesti do bojenja površine sedišta. Ovaj efekat se obično ne može eliminisati i ne predstavlja defekt, već poznatu stvar pod ovakvim okolnostima.

Prilagodljiv prema vašim željama, bez limita.

Bez obzira da li želite off-road izgled ili retro vibracije, R nine T Urban G/S izražava vaš stil života više nego bilo šta drugo. Dakle, kada je u pitanju prilagođavanje, mogućnosti su gotovo beskrajne, što se pokazalo toliko dobro u bezbrojnim avanturama tokom čitave istorije. R nine T Urban G/S se može brzo pretvoriti u jednosed zahvaljujući podesivom okviru sedišta. Takođe postoji i asortiman originalne BMW Motorrad dodatne opreme. Opcije uključuju: barijere za zaštitu pri sudaru (crash bar), zaštitu agregata ili zaštitnu rešetku prednjeg svetla. Motocikl takođe dolazi i sa nekoliko opcionih dodataka, uključujući i točkove, različite rezervoare, ASC (automatska kontrola stabilnosti), ručice upravljača sa grejanjem ili LED indikatori. R9T Urban G/S je takođe idealan za ugradnju specijalno proizvedenih dodatih komponenti kao što su naši novi Machined Parts. Ukratko: Vaša individualnost je jednako neograničena kao i zadovoljstvo u vožnji.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin (‘Boxer’) agregat sa važdušnim/uljanim hlađenjem, 4 radijalno poravnjana ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine, jedno centralno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 cc
Nominalna snaga 81 kW (110 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 116 Nm na 6000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 5,3 l
Vrsta goriva Bezolovni benzin sa 95-98 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (720 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 14 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Jednoslojno kvačilo, hidraulično
Menjač Šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram od tri dela, koji se sastoji od jednog prednjeg i dva zadnja dela, samonoseći deo za agregat-menjač, mogućnost uklanjanja manjeg dela sedišta (za suvozače) u slučaju vožnje samo jedne osobe (vozača)
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška sa fiksiranom cevkom Ø 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć kukastog ključa, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 125 mm / 140 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.527 mm
Nagnutost upravljača 110.6 mm
Ugao upravljanja 61,5°
Točkovi Liveni točkovi (cast)
Ram, napred 3,00 x 19″
Ram, pozadi 4,50 x 17″
Guma, napred 120/70 R 19
Guma, pozadi 170/60 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, 4-piston callipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2.175 mm
Širina (uključujući retrovizore) 870 mm
Visina (bez retrovizora) 1.330 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 850 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.890 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 221 kg
Dozvoljena ukupna masa 430 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 209 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17 l
Rezerva prosečno 3,5 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

SKLADIŠNI PROSTOR

Putna torba za rezervoar – kožna putna torba koja se postavlja na rezervoar

Praktična i elegantna putna torba u jednom – vodootporna torba za rezervoar od platna, obezbeđuje 11l kapaciteta za skladištenje. Dostupna u dve varijante materijala i boje.

  • Vodootporni glavni odeljak, približno 11l
  • Spoljni džep na vrhu, vodootporni,
  • Prozirni džep, visoko vodootporan,
  • Mali džep sa mrežicom u unutrašnjem poklopcu
  • Optimalno sedenje zahvaljujući precizno podešenom podnom panelu
  • Praktična ručka za nošenje na prednjoj strani

Kaiševi kojima se pričvršćuje za rezervoar bez mogućnosti da proklizavaju i sa posebnim izrezom za poklopac rezervoara (može se naručiti posebno).

Meka torba za postavljanje na zadnji deo / kožna meka torba

Spremni za putovanje – vodootporna meka torba za zadnji deo kapaciteta 40l obezbeđuje dosta prostora za vaš prtljag. Dostupna u dve varijante materijala i boje.

  • Vodootporni glavni odeljak, približno 40l
  • 2 bočna džepa, vodootporna
  • Optimalno sedenje zahvaljujući panelima sa donje strane koji se precizno podešavaju na dodatak za sedište suvozača
  • Kaiševi za nošenje na ramenu (podesivi, podesivi po dužini, postavljeni) i ručka za nošenje

Dve trake za podešavanje veličine prostora za prtljag, kao i mogućnosti dodavanja dodatnog prtljaga.

ERGONOMIJA I KOMFOR

Scrambler sedište za jednu osobu

Klasično sedište za jednu osobu – odličnog izgleda za sve one koji uživaju da budu sami.

  • Skraćeno sedište sa odgovarajućim zadnjim završetkom
  • Visoko kvalitetna presvlaka sedišta izrađena od veštačke kože (kao standard)
  • Atraktivni rebrasti delovi
  • Visina sedišta i dušina mesta za sedenje je ista kao i kod standardnog sedišta na serijskim modelima (820 mm / 1830 mm)
  • Plastični završeci na zadnjem delu, crni svileni sjaj, sa BMW natpisom
  • Samo za jednu osobu na motociklu
  • Dužina sedišta: 425 mm (standard: 615 cm)
  • Boja: braon, patirano

Sedište vozača po meri

Za još više individualnosti, sedište vozača po meri je sada dostupno sa naznačenim rebrastim delovima i Alcantara izgledom.

  • Ekskluzivan dizajn za optičku nadogradnju i personalizaciju
  • Atraktivan pogled sa strane sa neprekidnom dizajnerskom linijom od rezervoara do sedišta
  • Visoko kvalitetna presvlaka sedišta sa naznačenim rebrastim delovima, kao i Alcantara izgledom
  • Crno sa belim dvostrukim dekorativnim šavovima
  • Izvezeno nine T u zlatnoj boji
  • Visina sedišta: 795 mm (standardno: 805 mm)
  • Dužina dela: 1775 mm (standardno: 1785 mm)

Dodatno lako komforno sedište za suvozača

Udobno sedište suvozača optimalno odgovara izgledu motocikla, ali pruža veći komfor za sedenje.

  • Kombinuje povećanu udobnost suvozača sa ekskluzivnim dizajnom
  • Šire i snažnije od standardnog R nine T sedišta za suvozača
  • Kvalitetna presvlaka sedišta od veštačke kože
  • Sa sigurnosnim pojasom
  • Atraktivan dvostruki dekorativni šavovi u beloj boji
  • Izvezeno nine T u zlatnoj boji, pozadi
  • Izgled i materijal prilagođen sedištu vozača R nineT-a

DIZAJN

Nosač za startni broj, bele boje

  • Ovalni nosač za startni broj napravljen od obojenog čeličnog lima (debljina 1 mm)
  • Može se postaviti desno i levo ispod pozicije sedišta
  • Klasičan dizajnerski element za postavljanje startnog broja (kao onaj na trkama)

Nasloni za kolena

Ovi ergonomski oblikovani gumeni podmetači štite obe strane rezervoara od ogrebotina. A njihov stilski dizajn naglašava nasleđe R nine T-a.

  • Ergonomski oblikovane gumene podloge sa desne i leve strane rezervoara
  • Elegantan dizajnerski element naglašava nasleđe
  • Sprečava grebanje rezervoara

NAVIGACIJA I KOMUNIKACIJA

Nosač za navigacione sisteme

Funkcionalna konzola odgovara izgledu motocikla i omogućava da oprema za navigaciju BMW Motorrad i držač za smartfon budu pričvršćeni.

  • Funkcionalna konzola
  • Pogodna za BMW Motorrad Navigator VI (i starije), Navigator Street i kao držač za pametne telefone
  • Priključak je pričvršćen na blok za stezanje upravljača
  • Savršeno pozicioniranje u vidnom polju vozača

Navigator VI

Uživajte u najboljim vožnjama vašeg života.

Dopustite novom Navigator VI da vas odvede na neke on najboljih vožnji u vašem životu. Veliki 5-inčni ekran, osetljiv na dodir, će vam pokazati put do neograničenog uživanja u vožnji. Na ekranu je prikazan kružni filter za polarizaciju (CPOL) koji minimizira refleksije i poboljšava kontrast i garantuje optimalnu čitljivost, čak i pri direktnom sunčevom svetlu. Iskusite nove rute i odredišta koristeći opciju planiranja “Curvy Roads“,”Avoid larger main roads“ funkcija, i “Round trip“ funkcija za rute sa informacijama o vremenu, daljini ili srednjem odredištu. Kako bi vam pomogao da uživate u najboljim pogledima na putu,  “Natural Guidance” uputstva vam pružaju precizan opis okoline. Podesite muziku za svoje putovanje: pomoću Bluetooth tehnologije i nove funkcije “Streaming Music” možete slušati muziku sačuvanu na vašem pametnom telefonu. Budite režiser i kontrolišite “Action Cams” direktno sa navigacije. Opciona aplikacija “Smartphone Link” će vam pružati informacije o saobraćaju u realnom vremenu i vremenskoj prognozi. “4-Button Mount” olakšava praktičan rad svih relevantnih funkcija tokom putovanja.  Takođe ćete dobiti nova besplatna ažuriranja prethodno instaliranih mapa.

Još jedna stvar: sa opcionom instalacijom auto kompleta, Navigator VI je takođe idealan saputnik u vašem automobilu.

Navigator V

Uživajte u najboljim vožnjama vašeg života.

Navigator V sa velikim 5-inčnim TFT displejem u boji je savršen elektronski osmatrač za posvećene motocikliste. Softver BaseCamp vam omogućava da planirate svoje omiljene rute do najsitnijih detalja. Izaberite najbrži ili najkraći put, ili idite na opciju “twisting roads”ako želite uzbudljivije putovanje. Opcija smartphone link aplikacije za informacije o saobraćaju u realnom vremenu i vremenskim prognozama, obaveštava vas o onome što treba znati, kada vam zatreba. TTS navigacija sa detaljnim opisima vašeg okruženja će vas obavestiti o svemu oko vas na odabranoj ruti. Bluetooth tehnologija i opcioni BMW Motorrad komunikacioni sistem prenose uputstva za usmeravanje direktno u vašu kacigu, pomoću bežične veze, a možete koristiti i funkciju handsfree za telefonske pozive.

Podaci o mapi se unapred instaliraju i imate besplatna ažuriranja.

BEZBEDNOST

Štitnici za ruke

Plasitčni stitnici za ruke – štite Vaše ruke od uticaja vetra i ostalih vremenskih prilika, takođe i od grmlja, granja i kamenja u situacijama kada vozite van puteva.

  • Štite vase ruke od uticaja vetra i ostalih vremenskih prilika, takođe i od grmlja, granja i kamenja u situacijama kada vozite van puteva
  • Plastika otporna na udarce, UV-otporna
  • Boja: crna

Zaštitna rešetka za farove

Zaštitna rešetka za farove je idealan dodatak za putovanja van grada. Upotreba je dozvoljena samo u vožnji van grada (bez obzira na tip vozila).

  • Efikasna zaštitna rešetka od čeličnog lima, obložena KTL
  • Samo za upotrebu van terena
  • Štiti farove od letenja kamenja , za upotrebu van grada
  • Boja: crna

Aluminijumski zaštitni limovi za donji deo motocikla

Aluminijumski zaštitni limovi koji se postavljaju sa donje strane, pružaju dodatnu zaštitu od oštećenja koja mogu nastati na donjem delu agregata.

  • Efektivna zaštita izrađena od aluminijuma, 2 mm debljine
  • Štiti donje delove agregata od kamenja sa puta i ostalih udaraca
  • Posebno primenjivo u uslovima vožnje van gradskih puteva
  • Držač izrađen od nerđajućeg čelika
  • Težina: oko 1 kg

* Specijalna oprema ili opciona dodatna oprema koja je navedena na ovoj stranici predstavlja samo izvod iz najnovijeg asortimana BMW Motorrad- a. Sva specijalna oprema, dodatna oprema i paketi mogu se pronaći u BMW Motorrad konfiguratoru.

Konfigurator motocikla