BMW Motorrad Srbija

R nine T

BMW R nineT. Čisto zadovoljstvo vožnje.

Vožnja motocikla je uvek bila strastvena razonoda. Za poslednjih 90 godina BMW Motorrad je učinio sve da tako ostane i u budućnosti. Za one koji vole motocikle na njihov originalni i jednostavan način, BMW Motorrad je sada razvio perfektnu mašinu: BMW R nineT. Motocikl čistih linija dizajna i brojnih načina prilagođavanja i personalizovanja.

BMW R nineT: Čista autentičnost.

Voziti motocikl i osećati se slobodno. BMW R nineT motor kombinuje ovo osećanje sa ležernim izgledom, i uprkos svim detaljima predstavlja deo BMW ponude. Ostali kriterijumi, kao što su osećaj tokom vožnje, dizajn i zvuk postavljaju temelje za nezavisan, autentičan stil života.

BMW R nineT: Nesebično prilagođavanje.

BMW R nineT pokreće dvocilindrični četvorotaktni motor sa kombinovanim vazdušno/uljanim hlađenjem. Instrument tabla se sastoji od brzinometra i obrtomera koji podsećaju na starije modele i naglašavaju minimalistički stil i vizuelni dodir koji se odlikuje malim detaljima. Multifunkcionalni displej je takođe integrisan i pruža vozaču korisne informacije.  BMW R nineT je opremljen obrnuto okrenutom viljuškom napred i BMW Motorrad Paralever pozadi. Međutim, BMW R nineT ne zaostaje za drugim motociklima zbog svog minimalističkog izgleda. BMW R nineT pruža odlične mogućnosti za individualna prilagođavanja. Nijedna vaša želja ne ostaje neispunjena kada je BMW R nineT u pitanju. Na primer, u mogućnosti ste da uklonite zadnji okvir, čime dobijate mesta za točkove od 6 inča i mnoge druge opcije. Iako BMW R nineT nudi mnoštvo mogućnosti modifikacije, i dalje je pravi BMW motocikl sa tehničke tačke gledišta. Standardni ABS obezbeđuje najviši stepen sigurnosti.

BMW R nineT: Način življenja.

Čista strast, čist dizajn, čisto zadovoljstvo vožnje. To je ono što BMW R nineT čini esencijalnim za klasične entuzijste. Izmenite, vozite, uživajte. Prilagodite svoj BMW R nineT prema svojim potrebama. Dizajnirajte svoj motocikl, dizajnirajte svoj život. Jedno ime, jedan način života: BMW R nineT.

Agregat
Tip Četvorotaktni ravni twin (‘Boxer’) agregat sa važdušnim/uljanim hlađenjem, 4 radijalno poravnjana ventila po cilindru, 2 gornje bregaste osovine, jedno centralno vratilo
Prečnik x cilindar 101 mm x 73 mm
Kubikaža 1170 ccm
Nominalna snaga 81 kW (110 ks) na 7550 rpm
Maksimalni obrtni moment 119 Nm na 6000 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-3
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 4,5 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 5,8 l
Vrsta goriva Bezolovni benzin sa 95-98 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (600 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 14 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo  Jednoslojno kvačilo, hidraulično
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Ram od četiri dela, koji se sastoji od jednog prednjeg i tri zadnja dela, samonoseći deo za agregat-menjač, mogućnost uklanjanja manjeg dela sedišta (za suvozače) u slučaju vožnje samo jedne osobe (vozača)
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Izlivena aluminijumska jednostrana viljuška slobodnog pokreta sa BMW Motorrad Paralever; centralni tunel sa oprugom, opruga hidraulično podesiva (kontinuirano promenjiva) uz pomoć kukastog ključa, prigušivač poskakivanja podesiv
Prenos vešanja prednji / zadnji 120 mm / 120 mm
Međuosovinsko rastojanje 1476 mm
Nagnutost upravljača 102,5 mm
Ugao upravljanja 64,5 °
Točkovi Točkovi sa krakovima (spoke)
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 5.50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320, floating brake discs, four-piston radial calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2.220 mm
Širina (uključujući retrovizore) 890 mm
Visina (bez retrovizora) 1.265 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 785 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.760 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 222 kg
Dozvoljena ukupna masa 430 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 208 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 18 l
Rezerva prosečno 3 L

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla