R nine T
BMW R nineT.
Nepogrešivo prepoznatljiv. Originalan. Vazdušno hlađen.
Vožnja motocikla je simbol čiste slobode: pejzaža, krivina, pravih deonica. Svaki metar se računa. Ovo je upravo vaš put.
R nineT je savršeni saputnik koji gotovo ne poznaje granice ličnog ispunjenja – a takođe zahvaljujući bezbrojnim mogućnostima personalizacije. Karakter njegovog vazduhom prohlađenog bokser motora vas neodoljlivo vuče napred tako da jasno možete osetiti celu krivu obrtnog momenta – kao i vrhunsku tehnologiju.
Od samog početka, R nineT je očarao ljubitelje motociklizma širom sveta. On će vas stimulisati, nadahnuti i zaraziti.
Nepogrešivo prepoznatljiv R nineT.
R nineT ima svedeniji stil ali je svejedno momentalno prepoznatljiv. On je otelotvorenje strasti i inovacije posle 90 godina konstruisanja motora – naravno, uz klasične BMW Motorrad proporcije: izvanredni bokser motor, kompaktan rezervoar, tanak zadnji deo. Svi materijali su visokog kvaliteta; sve površine su pažljivo obrađene. Ovome treba dodati i pažnju posvećenu detaljima i izvanrednu veštinu izrade. Na primer, branik je zašrafljen za nožice viljuške pomoću dva prikovana nosača. Takođe je nosač za glavno svetlo izrađen od aluminijuma.
Klasični bokser.
Njegov moćni, vazduhom hlađeni dvocilindrični bokser motor ima zapreminu od 1170 ccm i prenosi izuzetno dinamičnu snagu od 81 kW (110 ks), čak i pri niskim brzinama. Rezultat: svako putovanje postaje novo iskustvo, i u gradskoj i u vangradskoj vožnji. Istovremeno, R nineT je usklađen sa važećim EU-4 standardom.
Standardni BMW Motorrad ABS i opcioni ASC (automatic stability control) omogućavaju da se uvek osećate bezbedno i prenose prepoznatljivu dinamiku na tle. Okrenuta viljuška može da se ručno podešava za individualnu koordinaciju: predopterećenje opruge, faza pritiska i faua kompresije prilagođene su vašem stilu vožnje. Novodizajnirani dupli instrument sa brzinomerom I obrtomerom pouzdano vas obaveštava o svemu što treba da znate tokom uživanja u vožnji.
Opušteno sedenje, bezbrižna vožnja.
Čak je i ergonomija motocikla R nineT prilagođena tako da održi njegov prepoznatljiv izgled i dinamične vozne karakteristike. Zvuči gotovo kao paradoks, ali uprkos performansama motora, cilj je opušteno usporavanje uz potpuno uživanje. Balansirani ergonomski trougao i donekle plići ugao upravljača omogućavaju vam da otkrijete nove puteve dok uspravno sedite, a istovremeno ostajete opušteni. To znači da ergonomija i izvanredne vozne karakteristike doslovno idu ruku pod ruku sa motociklom R nineT.
Rođen da bude jedinstven.
Od samog početka razvoja motocikla R nineT, fokus je bio na njegovom modularnom konceptu radi kreiranja što više opcija personalizacije. Bezbroj profesionalnih i privatnih modifikacija svedoče o tome koliko mogućnosti pruža ovaj model.
Otvoreni interfejs za elektroniku olakšava i umanjuje instalaciju elektronskih komponenti. Tome je dodat i dobro osmišljen odvojivi okvir. Završni deo zadnjeg okvira se lako može rastaviti: za čiste i stilizovane solo performanse, ili za alternativne opcije za sedenje.
Da bi vaš R nineT dobio novi izgled sa drugim farbanim delovima, možete birati između mnogobrojnih varijanti rezervoara: na primer, aluminijumski rezervoar sa vidljivim ili uglačanim spojevima može da se kombinuje sa dvodelnim standardnim vozačkim sedištem. Takođe možete zameniti zadnji deo sa aluminijumskim sedištem.
Sada su u ponudi tri jedinstvena finiša: Black storm metallic/Vintage, Pllux metallic/Aluminium I Mars red metallic matt/Cosmic blue metallic matt.
Uz rezervoar, vaš R nineT dobija desno aluminijumsko sedište i ratkapne u boji po vašem izboru.
Takođe je uključeno i putničko sedište. Motocikl se isporučuje sa standardnim, rastavljivim putničkim podokvirom, kao i odgovarajućim pedalama. Jedinstveni finiš u Black storm metallic/Vintage boji pruža vašem motociklu unikatan izgled zbog ručnog farbanja.
Sportski HP prigušivač koji je dostupan među originalnim BMW Motorrad aksesoarima takođe može da se postavi visoko ili nisko da bi u potpunosti doprineo fantastičnom izgledu motocikla.
Opcioni aksesoari ex works su takođe impresivni – na primer, zagrejane ručke i LED opcioni aksesoari su takođe impresivni – na primer, zagrejane drške i LED pokazivači brzine obrtaja. R nineT je čak spreman i za izražajne opcione aksesoare, kao što su naši novi Mašinski delovi koje je dizajnirao Roland Sends – bilo da je posredi cilindar, kaciga, far ili poklopac za motor. Sa motociklom R nineT ne dobijate samo vrhunsku vožnju, već i vrhunsku mašinu.
Agregat | |
---|---|
Tip | Vazdušno/uljno hlađeni flat twin četvorotaktni ‘Bokser’ motor, dve bregaste osovine, četiri kružno raspoređena ventila po cilindru, centralna osovina za kontraravnotežu |
Prečnik x cilindar | 101 mm x 73 mm |
Kubikaža | 1170 ccm |
Nominalna snaga | 81 kW (110 ks) na 7550 rpm |
Maksimalni obrtni moment | 116 Nm na 6000 rpm |
Odnos kompresije | 12.0 : 1 |
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom | Elektronsko ubrizgavanje / digitalno upravljanje motorom sa isključenjem lera, paljenje dvostrukom svećicom |
Kontrola emisije izduvnih gasova | Kontrolisani katalitički trostruki konvertor, standard emisije izduvnih gasova EU-4 |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | preko 200 km/h |
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC | 5,3 l |
Vrsta goriva | Bezolovni super (premium), oktanski broj 95-98 (RON) (rangirana izlazna snaga pri 98 RON) |
Električni sistem | |
Alternator | trofazni alternator 720 W |
Akumulator | 12 V / 14 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Kvačilo sa jednom suvom pločom, hidraulično |
Menjač | Kandžasti šestobrzinski menjač sa helikoidnim splajnovima |
Pogon | Poluosovinski pogon |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Četvorodelni koncept sa jednim prednjim i trodelnim zadnjim ramom, motor sa ležajevima, menjač, ram zadnjeg sedišta koje može da se skine za vožnju jednog vozača |
Pozicija prednjeg točka / menjač | Prevrnute teleskopske viljuške, fiksna cevastaa viljušk prečnika 46 mm |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | Liveni aluminijumski singl krak sa BMW Motorrad Paralever; centralna greda opruge, prethodno sabijanje opruge potpuno podesivo upravljačem, prilagodljivi amrotizeri |
Prenos vešanja prednji / zadnji | 120 mm / 120 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 1487 mm |
Nagnutost upravljača | 107,9 mm |
Ugao upravljanja | 63,2 ° |
Točkovi | Točkovi sa kracima |
Ram, napred | 3.50 x 17″ |
Ram, pozadi | 5.50 x 17″ |
Guma, napred | 120/70 ZR 17 |
Guma, pozadi | 180/55 ZR 17 |
Prednja kočnica | Kočnica sa dva diska, prečnik 320 mm, četvoroklipne fiksne čeljusti |
Zadnja kočnica | Kočnica sa jednim diskom, prečnik 265 mm, dvoklipna čeljust kočnice |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2.110 mm |
Širina (uključujući retrovizore) | 900 mm |
Visina (bez retrovizora) | 1.265 mm |
Visina sedišta, bez težine tereta | 805 mm |
Dužina prostora za noge, bez težine tereta | 1.785 mm |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 222 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 430 kg |
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) | 208 kg |
Iskoristiva zapremina rezervoara | 18 l |
Rezerva | prosečno 3 L |
Oprema (u delovima) | |
Standardna oprema | Lako rasklopivi putnički ram, novi dualni brzinomer i senzorni instrument racionalne brzine sa sadržinom računara u voziiu i crnim konačnim pogonom, naopaka prednja viljuška potpuno podesiva (prethodno opterećenje opruge, amortizer) |
Opciona oprema (OE) | Aluminijumski rezervoar za gorivo 1, aluminijumski rezervoar za gorivo 2, zagrejane drške, alarmni sistem protiv krađe, ASC, LED migavci, farbe (Blackstorm metallic / vintage, Blueplanet metallic / aluminium) |
Opcioni aksesoari (OA) | „Mašinski obrađen“ poklopac glave cilindra, „Mašinski obrađen“ prsten za far, „Mašinski obrađen“ poklopac za motor, drške upravljača, i više isprobanih i testiranih delova derivata R nineT |
Tehnički podaci se odnose na neopterećenu masu (DIN)
1) Prema uputstvu 93/93/EWG sa svim tečnostima i napunjen gorivom do najmanje 90% iskoristivog kapaciteta.