BMW Motorrad Srbija

S 1000 XR

SVAKA KRIVINA I KILOMETAR – NOVI IZAZOV

Ne pravite ustupke, zahtevajte sve . Od sebe, ali i od svoje mašine . Uvek se borite za trkačku liniju: svaka krivina nekoliko stepeni dublje, nekoliko milimetara uže. Kilometar za kilometrom. Sa novim S 1000 XR-om, imate motocikl koji takođe ne pravi kompromise. Savršeno kombinuje sportski osećaj i performanse za daleka putovanja. Njegova sportska agresivnost dolazi od RR-a. Njegova neverovatna ergonomija sa uspravljenim, opuštenim položajem sedenja, vam dozvoljava da se borite za svaku krivinu i pravac tokom celog dana. Trkačka staza koja se završava kada vi želite. Onako kako i treba da bude. Ovako mi vidimo XR. A vi?

Na trkačkoj liniji – čak i po dizajnu.

Prednje plastike i svetlosne jednice definišu oštre ivice. Kombinovano sa upečatljivim zakrivljenjima, oblikuju celokupnu liniju – agresivno i dosledno do cilja: nije slučajno da vizuelno rep izgleda kratko i  podseća na sportski motocikl.

Istaknut prednji deo, visoka silueta, i udoban guvernal ukazuju na nezasitu glad za kilometrima. Kilometri puni zabave  a sve u položaju sedenja namenjenom za duga putovanja, čak i nakon nekoliko dana uzastopno – Takođe zahvaljujući revidiranim oplatama i aerodinamici. Pruža još bolju zaštitu protiv hladnoće , zvukova vožnje i vremenskih prilika. Podesivi vetrobran znači da možete zadržati pogled na putu, i instrument tabli, bez vibracija kacige.

Kriva koja vas čini zavisnim: obrtni momenat.

Agregat  S 1000 XR-a je baziran na agregatu visokih performansi novog RR-a i optimizovan za XR-a za beskompromisne performanse na dugim relacijama,između ostalog specijalan profil bregastog vratila i posebno dizajnirani razvodnici isporučuju impresivan obrtni momenat iz srednjeg broja obrtaja I največi raspon brzine u svojoj klasi. Duži prenos u većim brzinama omogućava uglađenu vožnju – što možete osetiti i čuti.

Još dinamičniji zahvaljujući smanjenoj masi.

Dinamičnost je pitanje mase. Čak i potpuno opremljen, S 1000 XR je 10kg lakši od svog prethodnika. U najlakšoj konfiguraciji , ovaj motocikl je spreman za vožnju sa samo 223 kg. Neće vam nedostajati ni jedan gram, ali ćete smanjenje svakog osetiti – na svakom metru. U formi boljeg ubrzanja, veće agilnosti, kraće zaustavne putanje, i lakšeg manevrisanja.

S 1000 XR ne pravi kompromise. Kombinuje sportsku vožnju i performanse za duga putovanja. Sa sportskom agresivnošću, XR vam omogućava da lovite kilometre dan za danom. Saznajte sve o tehničkim podacima i standardnoj opremi ovde.

Agregat
Tip Vodeno/vazdušno hlađeni četvorotaktni četvoricilindrični  linijski agregat, četii ventila po cilindru, dva bregasta vratila.
Prečnik x cilindar 80 mm x 49.7 mm
Kubikaža 999 cc
Maksimalna snaga 121 kW (165 ks) na 11,000 rpm
Maksimalni obrtni moment 114 Nm na 9,250 rpm
Odnos kompresije 12.5 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Regulisana trostrukim katalizatorom
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Potrošnja goriva na 100 km bazirana po WMTC 6.2 l/100km
CO2 emisija bazirana po WMTC 144 g/km
Tip goriva Premium bezolovni (max. 5% Ethanol, E5) / 98 RON / 93 AKI
Električni sistem
Alternator 493 W
Akumulator 12 V / 9 Ah, bez održavanja
Transmisija
Kvačilo Mnogostruko kvačilo potopljeno u ulju, proklizavajuće, samodržeće
Menjač Šestostepeni
Pogon Lanac, 17/45
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski kompozitni , parcijalno samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Obrnuta teleskopska viljuška, prečnika 45 mm, elektronski samopodesivo odskakivanje/kompresijsko prigušivanje (Dynamic ESA)
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Aluminijumska dvostrana oscilujuća viljuška, centralna opruga, elektronsko podešavanje opterećenja,  elektronski samopodesivo odskakivanje/kompresijsko prigušivanje (Dynamic ESA)
Prenos vešanja prednji / zadnji 150 mm / 150 mm
Međuosovinsko rastojanje 1522 mm
Nagnutost upravljača 116 mm
Ugao upravljanja 65.1°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Felna, napred 3.50 x 17″
Felna, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Dupli diskovi, prečnika 320 mm, plutajući diskovi, radialne četvoroklipne fiksne kočione čeljusti
Zadnja kočnica Jedan disk, prečnika 265 mm, dvoklipne plutajuće kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad trkački ABS, parcijalno integralan
Dimenzije / težina
Dužina 2333 mm
Širina ne uključujući bočne kofere (uključujući bočne kofere) 917 mm (967 mm)
Visina (bez retrovizora) 1411 mm
Visina sedišta 840 mm (790 mm sa opciono niskom suspenzijom)
Zakrivljenost noge 1,880 mm (1,809 mm sa opciono niskom suspenzijom)
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 226 kg
Dozvoljena ukupna masa 450 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 226 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 20 l
Rezerva prosečno 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) Prema smernicama VO (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, sa standardnom opremom i rezervoara napunjenog minimun 90%.

Standardna oprema

Pun LED far

Pro modovi vožnje (uključujući  HSC Pro(pomoć na uzbrdici) , MSR(kontrolu kočenja motorom), ABS Pro(unapređeni ABS sistem i DTC(dinamičku kontrolu trakcije))

Elektronsko ogibljenje

Integrisani nosači bočnih kofera

Pregrada za sitnice

Pregrada za sitnice ispod sedišta

 

Opcionalna oprema (OE)

Dinamičko elektronsko ogibljenje

Shift Assist Pro (menjanje stepena prenosa bez upotrebe kvačila)

Far Pro (prepoznatljiva poziciona svetla i adaptivna svetla za krivine)

Sistem paljenja bezkontaktnim ključem

Kontrola pritiska u gumama

E-poziv (gde je omogućeno)

M kovane felne

M akumulator smanjene mase

LED svetla za maglu

Nosač zadnjeg kofera

Karbonski paket i još mnogo toga

 

Opcionalni dodaci (OA)

Bočni koferi

Zadnji kofer

Meke torbe

Roll bar od karbona

niski/visoki/zatamljeni vetrobran

M ručno rađeni dodaci i još mnogo toga