BMW Motorrad Srbija

S 1000 XR

BMW S 1000 XR: Avantura. Sport. Perfektnost.

Motor sa dinamičnim performansama trkačkog motora, visoko postavljenim sedištem motora, spremnog za avanturu sa izdržljivošću jednog turer motora. BMW S 1000 XR kombinuje najbolje aspekte svih elemenata kako bi stvorio prvi avanturističko sportski motor u BMW Motorrad ponudi: savršen za svakoga ko želi performanse i komfor u jednom motoru.

Dizajn: perfektna fuzija.

BMW S 1000 XR je izuzetan – i upravo tako i izgleda. Sintezom sportskog, turing i avanturističkog modela, takođe kombinuje i vizuelne karakteristike svakog od ovih elemenata, činivši ga motorom izuzetno impresivnog izgleda. Sportski oblik i tipični BMW S 1000 RR Splitface naglašava njegov sportski pedigre, dok njegov karatkeristični oblik rama, kljuna i relativno dugi amortizeri ukazuju na izgled i ergonomičnost GS serije. Gde god da se BMW S 1000 XR pojavi, sigurno neće ostaviti nikoga ravnodušnim.

Tehnologija: snaga se susreće sa inovacijama.

Snažni, četvorocilindrični motor ispostavlja velikih 118kW (160KS) na 11000 obrtaja u minuti i dostavlja maksimalni obrtni momenat od 112Nm na 9250 obrtaja u minuti. Nisu samo sportske karakteristike ono što impresionira kod BMW S 1000 XR – inovaciona tehnologija takođe nudi veliki nivo komfora i bezbednosti. BMW S 1000 XR dolazi sa dva načina vožnje – Rain i Road – koja dozvoljavaju vozaču da se optimalno adaptira na uslove puta. Standardni ASC (Automatska kontrola stabilnosti) obezbeđuje visoki nivo bezbednosti tokom vožnje zasnovan na optimalnom prianjanju na podlogu . Ukratko, BMW S 1000 XR može sve – od brze vožnje kroz krivudave puteve do dugih putovanja za dve osobe sa punim prtljagom.

Oprema: prilagođena i sveobuhvatna.

Avanturističko sportski motor, BMW S 1000 XR je svestran po svojoj prirodi, može da se isporuči sa različitom dodatnom opremom i dodacima koja perfektno odgovaraju vozačevim individualnim zahtevima. Šta više, Dynamic i Touring paketi opreme nude korisne dodatke koje mogu učiniti motor dinamičnijim i komfornijim, kako bi više odgovarale individualnim preferencama i načinima vožnje.

Agregat
Tip Četvorotaktni motor sa četiri cilindra u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri titanijumska ventila po cilindru, dve bregaste osovine
Prečnik x cilindar 80 mm x 49.7 mm
Kubikaža 999 ccm
Nominalna snaga 118 kW (160 hp) na 11000 rpm
Maksimalni obrtni moment 112 Nm na 9250 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, sa mešanjem cevi
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 90 km/h 5.4 l
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 120 km/h 5.8 l
Vrsta goriva Super (premijum) bezolovni sa 95 – 98 oktana
Električni sistem
Alternator 486 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje (hidraulično), kontrola protiv poskakivanja kvačila, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač sa ravnim zupčanicima
Pogon Lanac 17/45
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, delimično samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm, podesiva kompresija i poskakivanje
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, podesiv prigušivač poskakivanja
Prenos vešanja prednji / zadnji 150 mm / 140 mm
Međuosovinsko rastojanje 1548 mm
Nagnutost upravljača 117 mm
Ugao upravljanja 64,5°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 265 mm, 2- piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Race ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2183 mm
Širina (uključujući retrovizore) 940 mm
Visina (bez retrovizora) 1408 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 840 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.894 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 228 kg
Dozvoljena ukupna masa 434 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 206 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 20 l
Rezerva cca. 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla