Specijalne edicije
F 750 GS - Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

F 750 GS – edicija “40 godina GS-a”

Budite deo legendarne istorije

Uspeh priče o GS-u počinje 80-ih: Od tada je bio simbol znatiželje i bezgranične avanture. F 750 GS edicija “40 godina GS-a” slavi ovakav odnos prema životu: to je omaž istoriji GS-a i nosi upečatljiv crno-žuti dizajn legendarnog R 100 GS. Danas, kao i nekada pre, ostaje prepoznatljiv po svom moćnom GS flajlajnu. Tehničke karakteristike F 750 GS-a – kao što su Pro i DTC režimi vožnje – pružaju dodatnu kontrolu i čine Vašu vožnju udobnijom. Ništa ne može stati na put avanturi: Kreirajte sopstvenu istoriju, budite deo zajednice i živite #SpiritofGS

Najbolje od edicije “40 godina GS-a”

Jedinstveni dizajn za godišnjicu: inspirisan R 100 GS-om i nazvan “Bumblebee”, njegov crno-žuti dizajn je jednostavno očarava. Elementi zapanjujuće izrade pretvaraju legendarni izgled u pravi melem za oči i dopuštaju motoru da blista pod svetlom preko 40 godina GS istorije.

+ Pročitaj više
Natpis 40 godina GS-a u žutoj boji
We see the 40 Years GS lettering in yellow.
Visoko kvalitetni Brembo kočioni sistem
We see the black Brembo brake system.
Legendarni crno-žuti dizajn
We see the black-yellow colour scheme in three-quarter view.
Žuti štitnik za ruke kao vizuelni detalj
Vidimo žuti štitnik za ruke
Upečatljiv GS natpis na sedištu
Vidimo žutu GS nalepnicu na sedištu
GS poklopac od hladnjaka
Vidimo poklopac od hladnjaka sa detaljnim GS logotipom
Crne felne
Vidimo crnu felnu
Crno-žuto sedište
Vidimo crno-žuto sedište

F 750 GS – sve počinje od dobre osnove

F 750 GS – sve počinje od dobre osnove

“40 godina GS-a” edicija spolja, potpuno F 750 GS iznutra: poći u avanturu postalo je još lakše zahvaljujući raznim tehničkim karakteristikama. Dynamic Traction Control (DTC), ABS Pro i Pro režim vožnje garantuju sigurno rukovanje u svakoj situaciji. Moćni dvocilindrični redni motor daje Vam sav pogon koji Vam treba. Naučite sve što ima da se zna o brojnim opcijama i varijantama F 750 GS-a.

+ Pročitaj više

40 godina avanture

Od Afrike do Centralne Azije: GS je bio po celom svetu za 40 godina. Motor koji je ukrotio svaki teren i svaku ulicu – moćan i odvažan prkosi elementima. GS je pionir medju dvonamenskim motociklima.

+ Pročitaj više
1980
Izlazak prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija sa brojnim varijantama modela
40
godina jedinstvenog iskustva sa GS legendom
1.2
više od 1,2 miliona GS modela je napravljeno do danas

Već 40 godina, GS ostaje simbol avanture, želje da otkrijemo nepoznato i zajednice koja živi #SpiritofGS kroz svaki kilometar. Priča o njegovom uspehu počinje 1980-e sa izlaskom R 80 G/S-a: Brzo je postao omiljeni motor za izazove, kako na putu tako I van njega.

+ Pročitaj više
Sa off-road sporta na put

od 1978. do 1980:

Godine 1978. BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom takmičenju Six Days Enduro. Motor je razvio tim stručnjaka koji su radili od kuće na svoju ruku. Međutim njegov uspeh dokazao je da su inženjeri i mehaničari bili u pravu: Njihov motor činio je vožnju ugodnom kako van puta tako i na njemu. Izbačen je na tržište 1980. pod malo drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Uspon počinje

1980. do 1987:

Uz GS, BMW Motorrad stvorio je savršen spoj između vožnje po asfaltu i po terenu: Bez obzira na tip površine, vozači imaju kontrolu nad svojim motorima u svakoj situaciji dok usput uživaju maksimalnu udobnost u toku vožnje. Vrhunac je Monolever, viljuška sa jednim krakom, što čini ovaj motor prvim takvim na svetu. Ovim se smanjuje težina vozila i omogućuje se brže menjanje zadnjeg točka. Sa R 80 G/S-om, BMW Motorrad je započeo pravac velikih, udobnih, dvonamenskih motora – pravac koji dominira i dan danas.

GS hvata zalet, veća zapremina, veća snaga

od 1987. do 1996:

Novi top model, R 100 GS bazira se na većoj zapremini: postaje najsnažniji i najbrži enduro na tržištu. Paralever, viljuška sa dva kraka na zadnjem točku omogućuje lako upravljanje kako po asfaltu tako po terenu. Uz svoju upečatljivu cno-žutu boju, poznat je kao “Bubmlebee”. Boja je i danas vrlo popularna među ljubiteljima motora i krasi i ovogodišnji model edicije “40 godina GS-a”.

Novo poglavlje dvonamenskih motora

od 1994. do 2003.

GS prolazi kroz brojne promene na svom putu da postane ikona: 1994. izlazi R 100 GS kao prvi enduro sa bokser motorom sa četiri ventila. Motor je popularan zato što dobro podnosi grub teren i sjajno se pokazuje i na dugim putovanjima. Koncept je ciljano dalje razvijen u pravcu dugih putovanja i 2002. dodatno je prilagođen za putnike na duže staze sa R 1150 GS Adventure – tako je rođena Adventure serija.

Sa jednog na dva cilindra

od 2000. do 2008:

Veoma popularni i pogodni za početnike, “Funduro” modeli F 650 i F 650 ST dobijaju nadogradnje na motorima na početku novog milenijuma. Zahvaljujući jednocilindričnom motoru sa vodenim hlađenjem, F 650 GS i F 650 GS Dakar pružaju svojim vozačima mogućnost svakodnevne vožnje kao i tipično enduro iskustvo. F 650 GS i F 800 GS, dva potpuno redizajnirana enduro modela, 2008. dobijaju i redni motor sa tečnim hlađenjem. To znači čistu avanturu, čak i u srednjoj klasi.

Sa vazdušnog na vodeno hlađenje bokser motora

od 2004. do 2017:

BMW Motorrad 2004. izbacuje R 1200 GS. Motoru su dati veća zapremina, snaga i obrtni moment, čineći ga još dinamičnijim po bilo kom terenu dok je u isto vreme 30 kilograma lakši. Gotovo deset godina kasnije počinje nova epoha, kada inženjeri BMW Motorrad-a opremaju R 1200 GS sa bokser motorom na vodeno hlađenje – nešto što nikada ranije nije bilo viđeno. Motor takođe ima i poluaktivno vešanje zahvaljujući Dynamic ESA (elektronsko podešavanje suspenzije), što uzdiže udobnost i rukovanje vozilom na novi nivo

GS postaje još snažniji

Narednih godina, BMW Motorrad nastavlja rad na GS legendi. Popularni R 1250 GS se pojavljuje sa prerađenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj prilagodljivoj BMW ShiftCam kontroli bregaste osovine, pruža više snage u svakom opsegu brzine i dodatno olakšava rukovanje GS-om. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS su u konstantom razvoju i čine vožnju ugodnijom zahvaljujući svojoj velikoj zapremini i izmenjenoj šasiji.

#spiritofgs

Već više od 40 godina, #SpiritofGS okuplja ljubitelje dvotočkaša i širi duh njene zajednice celim svetom. Jednostavno počnite da vozite, iskusite nove avanture, otkrijte nepoznato – zajedno možemo da pišemo nove priče. Dopustite GS zajednici da Vas podstakne na nova iskustva. Osetite #SpiritofGS

+ Pročitaj više

Iskusite avanturu GS zajednice

Pođite na uzbudljivu GS avanturu sa našom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritofGS

spinner