Specijalne edicije
F 850 GS Adventure - Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

F 850 GS Adventure - „40 Years GS“ izdanje

Avantura u legendarnom dizajnu

Od 1980. godine, GS predstavlja jedinstven motocike koji je deo svake avanture.  Ovu godinu obeležavamo izdanjem „40 Years GS“ . Ovaj motor odaje čast istoriji GS-a oživljavanjem jedinstvenog izgleda legendarnog modela R 100 GS, uz upotrebu najnovije tehnologije.  Klasičan F 850 GS Adventure s upečatljivom bočnom linijom i uravnoteženom GS ergonomijom.  Ovim motociklom možete osvojiti bilo koji novi teren, započeti bilo koju avanturu, i možete postati deo jedinstvene zajednice i živeti #SpiritofGS.

Glavne karakteristike „40 Years GS“ izdanja

Jedinstveni dizajn za godišnjicu: Inspirisan modelom R 100 GS i nadimkom „Bumbar“, njegov crno-žuti izgled je zaista upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna legendarnog izgleda privlače veliku pažnju i omogućavaju motociklu da zablista u punom sjaju GS istorije koja traje već 40 godina. 

+ Pročitaj više
„40 Years GS“ natpis žute boje
We see the 40 Years GS lettering in yellow.
Visokokvalitetni Brembo kočioni sistem
We see the black Brembo brake system.
Legendarni crno-žuti izgled
We see the black-yellow colour scheme in three-quarter view.
Štitnik za ruke u žutoj boji kao vizualni naglasak
We see the yellow hand guard.
Upečatljiv GS natpis na sedištu
We see the yellow GS sticker on the saddle.
GS poklopac hladnjaka
We see the radiator cover with GS logo in detail.
Zlatno eloksirani naplatci
Zlatno eloksirani naplatci
Sedište u crno-žutoj boji
We see the seat in black-yellow

F 850 GS Adventure - uvek dobra osnova

F 850 GS Adventure - uvek dobra osnova

Izdanje „40 Years GS“  spolja, u potpunosti F 850 GS iznutra: moderne tehničke karakteristike i pametna ergonomija čine ga idealnim suputnikom vaših avantura.  Standardno je opremljen s ABS Pro i DTC, a uključuje i opcione Pro režime vožnje, koji osiguravaju stabilnu i ugodnu vožnju u bilo kojoj situaciji - kuda god vas putovanja odvela.  Naučite sve što treba da znate o mnogim karakteristikama i varijantama modela F 850 GS Adventure.

+ Pročitaj više

40 godina avanture

Od Afrike do Centralne Azije: GS je bio po celom svetu za 40 godina. Motor koji je ukrotio svaki teren i svaku ulicu – moćan i odvažan prkosi elementima. GS je pionir u dvonamenskim motociklima.

+ Pročitaj više
1980
Izlazak prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija sa brojnim varijantama modela
40
godina jedinstvenog iskustva sa GS legendom
1.2
više od 1,2 miliona GS modela je napravljeno do danas

Each success story has a beginning. The story of the GS begins in the year 1980 when BMW Motorrad introduces the R 80 G/S. It is robust, versatile and effortless to handle in any situation. The right partner for real adventure. From the beginning, the GS has been a perfect touring bike, and with the Adventure models it has been developed further and even better equipped for long tours in every corner of the world. For over 40 years, it has pushed the boundaries of what is possible. Take inspiration from the GS milestones.

+ Pročitaj više
Sa off-road sporta na put

od 1978. do 1980:

Godine 1978. BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom takmičenju Six Days Enduro. Motor je razvio tim stručnjaka koji su radili od kuće na sopstvenu ruku. Međutim njegov uspeh dokazao je da su inženjeri i mehaničari bili u pravu: Njihov motor činio je vožnju ugodnom kako van puta tako i na njemu. Izbačen je na tržište 1980. pod malo drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Uspon počinje

1980. do 1987:

Uz GS, BMW Motorrad stvorio je savršen spoj između vožnje po asfaltu i po terenu: Bez obzira na tip površine, vozači imaju kontrolu nad svojim motorima u svakoj situaciji dok usput uživaju maksimalnu udobnost u toku vožnje. Vrhunac je Monolever, viljuška sa jednim krakom, što čini ovaj motor prvim takvim na svetu. Ovim se smanjuje težina vozila i omogućuje se brže menjanje zadnjeg točka. Sa R 80 G/S-om, BMW Motorrad je započeo pravac velikih, udobnih, dvonamenskih motora – pravac koji dominira i dan danas.

GS hvata zalet, veća zapremina, veća snaga

od 1987. do 1996:

Novi top model, R 100 GS bazira se na većoj zapremini: postaje najsnažniji i najbrži enduro na tržištu. Paralever, viljuška sa dva kraka na zadnjem točku omogućuje lako upravljanje kako po asfaltu tako po terenu. Uz svoju upečatljivu cno-žutu boju, poznat je kao “Bubmlebee”. Boja je i danas vrlo popularna među ljubiteljima motora i krasi i ovogodišnji model edicije “40 godina GS-a”.

Novo poglavlje dvonamenskih motora

od 1994. do 2003:

GS prolazi kroz brojne promene na svom putu da postane ikona: 1994. izlazi R 100 GS kao prvi enduro sa bokser motorom sa četiri ventila. Motor je popularan zato što dobro podnosi grub teren i sjajno se pokazuje i na dugim putovanjima. Koncept je ciljano dalje razvijen u pravcu dugih putovanja i 2002. dodatno je prilagođen za putnike na duže staze sa R 1150 GS Adventure – tako je rođena Adventure serija.

Sa jednog na dva cilindra

od 2000. do 2008:

Veoma popularni i pogodni za početnike, “Funduro” modeli F 650 i F 650 ST dobijaju nadogradnje na motorima na početku novog milenijuma. Zahvaljujući jednocilindričnom motoru sa vodenim hlađenjem, F 650 GS i F 650 GS Dakar pružaju svojim vozačima mogućnost svakodnevne vožnje kao i klasičan enduro doživljaj. F 650 GS i F 800 GS, dva potpuno redizajnirana enduro modela, 2008. dobijaju i redni motor sa tečnim hlađenjem. To znači čistu avanturu, čak i u srednjoj klasi.

Sa vazdušnog na vodeno hlađenje boks motora

od 2004. do 2017:

BMW Motorrad 2004. izbacuje R 1200 GS. Motoru su dati veća zapremina, snaga i obrtni moment, čineći ga još dinamičnijim na bilo kom terenu dok je u isto vreme 30 kilograma lakši. Gotovo deset godina kasnije počinje nova epoha, kada inženjeri BMW Motorrad-a opremaju R 1200 GS sa bokser motorom na vodeno hlađenje – nešto što nikada ranije nije bilo učinjeno. Motor takođe ima i poluaktivno vešanje zahvaljujući Dynamic ESA (elektronsko podešavanje suspenzije), što uzdiže udobnost i rukovanje vozilom na novi nivo.

GS postaje još snažniji

Narednih godina, BMW Motorrad nastavlja rad na GS legendi. Popularni R 1250 GS se pojavljuje sa dorađenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj prilagodljivoj BMW ShiftCam kontroli bregaste osovine, pruža više snage u svakom opsegu brzine i dodatno olakšava rukovanje GS-om. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS su u konstantom razvoju i čine vožnju ugodnijom zahvaljujući svojoj velikoj zapremini i izmenjenoj šasiji.

#spiritofgs

Već više od 40 godina, #SpiritofGS okuplja ljubitelje dvotočkaša i širi duh njene zajednice celim svetom. Jednostavno počnite da vozite, iskusite nove avanture, otkrijte nepoznato – zajedno možemo da pišemo nove priče. Dopustite GS zajednici da Vas podstakne na nova iskustva. Osetite #SpiritofGS

+ Pročitaj više

Iskusite avanturu GS zajednice

Pođite na uzbudljivu GS avanturu sa našom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritofGS

spinner