Specijalne edicije
F 850 GS - Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

F 850 GS – edicija “40 godina GS-a”

Legendarni dizajn, moderne karakteristike

BMW GS je ikona, istinski pionir. Već više od 40 godina on kombinuje raznovrsnost sa jedinstvenim doživljajem vožnje. Proslavljamo jubilej uz F 850 GS ediciju “40 godina GS-a” . Njegov crno-žuti dizajn podseća na legendarni R 100 GS, vraćajući 40 godina GS istorije u život. Upečatljiv flajlajn prikazuje njegove GS gene. A zahvaljujući svojim preciznim I dinamičnim tehničkim karakteristikama, kao što su poboljšani Pro režimi vožnje, on je gospodar svake staze. Bilo na putu ili van njega, osetite #SpiritofGS zajedno.

Najbolje od edicije “40 godina GS-a”

Jedinstveni dizajn jubileja: Inspirisan R 100 GS-om i nazvan “Bumblebee”, njegov crno-žuti izgled je zaista upečatljiv. Elementi zapanjujuće izrade pretvaraju legendarni izgled u pravi melem za oči i dopuštaju motoru da blista pod svetlom preko 40 godina GS istorije.

+ Pročitaj više
Natpis 40 godina GS-a u žutoj boji
We see the 40 Years GS lettering in yellow.
Visoko kvalitetni Brembo kočioni sistem
We see the black Brembo brake system.
Legendarni crno-žuti dizajn
We see the black-yellow colour scheme in three-quarter view.
Žuti štitnik za ruke kao vizuelni detalj
We see the yellow hand guard.
Upečatljiv GS natpis na sedištu
We see the yellow GS sticker on the saddle.
GS poklopac od hladnjaka
We see the radiator cover with GS logo in detail.
Felne anodizovane zlatom
We see the rims in anodised gold.
Crno-žuto sedište
We see the seat in black-yellow.

F 850 GS – sve počinje od dobre osnove

F 850 GS – sve počinje od dobre osnove

Edicija “40 godina GS-a” spolja, potpuno F 850 GS iznutra: zahvaljujući svojim modernim tehničkim odlikama ovaj motor je pravo uživanje voziti i dopušta Vam da se vozite tamo gde drugi ne smeju. Prednja guma od 21-og inča i bogata standardna oprema provode Vas bezbedno po svakoj stazi – šta god da Vas na njoj čeka. Uz GS, spremni ste na svaki izazov. Naučite sve što ima da se zna o brojnim opcijama i varijantama F 850 GS-a.

+ Pročitaj više

40 godina avanture

Od Afrike do Centralne Azije: GS je bio po celom svetu za 40 godina. Motor koji je ukrotio svaki teren i svaku ulicu – moćan i odvažan prkosi elementima. GS je pionir u dvonamenskim motociklima.

+ Pročitaj više
1980
Izlazak prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija sa brojnim varijantama modela
40
godina jedinstvenog iskustva sa GS legendom
1.2
više od 1,2 miliona GS modela je napravljeno do danas

GS vuče svoje korene iz relija – što se samo nameće kada pogledate ovaj motor. Prvi prototipi bili su uspešno korišćeni na off-road trkama i motor se pojavljuje na ulicama 1980. kao R 80 G/S. Postaje prvi veliki dvonamenski motorcikl na svetu. Preko 40 godina, ovaj motor je nastavio da se vozi na mestima gde drugi odustaju. Ne postoji prepreka koja ga može zaustaviti.

+ Pročitaj više
Sa off-road sporta na put

od 1978. do 1980:

Godine 1978. BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom takmičenju Six Days Enduro. Motor je razvio tim stručnjaka koji su radili od kuće na sopstvenu ruku. Međutim njegov uspeh dokazao je da su inženjeri i mehaničari bili u pravu: Njihov motor činio je vožnju ugodnom kako van puta tako i na njemu. Izbačen je na tržište 1980. pod malo drugačijim imenom, BMW R 80 G/S

Uspon počinje

1980. do 1987:

Uz GS, BMW Motorrad stvorio je savršen spoj između vožnje po asfaltu i po terenu: Bez obzira na tip površine, vozači imaju kontrolu nad svojim motorima u svakoj situaciji dok usput uživaju maksimalnu udobnost u toku vožnje. Vrhunac je Monolever, viljuška sa jednim krakom, što čini ovaj motor prvim takvim na svetu. Ovim se smanjuje težina vozila i omogućuje se brže menjanje zadnjeg točka. Sa R 80 G/S-om, BMW Motorrad je započeo pravac velikih, udobnih, dvonamenskih motora – pravac koji dominira i dan danas.

GS hvata zalet, veća zapremina, veća snaga

od 1987. do 1996:

Novi top model, R 100 GS bazira se na većoj zapremini: postaje najsnažniji i najbrži enduro na tržištu. Paralever, viljuška sa dva kraka na zadnjem točku omogućuje lako upravljanje kako po asfaltu tako po terenu. Uz svoju upečatljivu cno-žutu boju, poznat je kao “Bubmlebee”. Boja je i danas vrlo popularna među ljubiteljima motora i krasi i ovogodišnji model edicije “40 godina GS-a”.

Novo poglavlje dvonamenskih motora

od 1994. do 2003:

GS prolazi kroz brojne promene na svom putu da postane ikona: 1994. izlazi R 100 GS kao prvi enduro sa bokser motorom sa četiri ventila. Motor je popularan zato što dobro podnosi grub teren i sjajno se pokazuje i na dugim putovanjima. Koncept je ciljano dalje razvijen u pravcu dugih putovanja i 2002. dodatno je prilagođen za putnike na duže staze sa R 1150 GS Adventure – tako je rođena Adventure serija.

Sa jednog na dva cilindra

od 2000. do 2008:

Veoma popularni i pogodni za početnike, “Funduro” modeli F 650 i F 650 ST dobijaju nadogradnje na motorima na početku novog milenijuma. Zahvaljujući jednocilindričnom motoru sa vodenim hlađenjem, F 650 GS i F 650 GS Dakar pružaju svojim vozačima mogućnost svakodnevne vožnje kao i klasičan enduro doživljaj. F 650 GS i F 800 GS, dva potpuno redizajnirana enduro modela, 2008. dobijaju i redni motor sa tečnim hlađenjem. To znači čistu avanturu, čak i u srednjoj klasi.

Sa vazdušnog na vodeno hlađenje boks motora

od 2004. do 2017:

BMW Motorrad 2004. izbacuje R 1200 GS. Motoru su dati veća zapremina, snaga i obrtni moment, čineći ga još dinamičnijim na bilo kom terenu dok je u isto vreme 30 kilograma lakši. Gotovo deset godina kasnije počinje nova epoha, kada inženjeri BMW Motorrad-a opremaju R 1200 GS sa bokser motorom na vodeno hlađenje – nešto što nikada ranije nije bilo učinjeno. Motor takođe ima i poluaktivno vešanje zahvaljujući Dynamic ESA (elektronsko podešavanje suspenzije), što uzdiže udobnost i rukovanje vozilom na novi nivo.

GS postaje još snažniji

Narednih godina, BMW Motorrad nastavlja rad na GS legendi. Popularni R 1250 GS se pojavljuje sa dorađenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj prilagodljivoj BMW ShiftCam kontroli bregaste osovine, pruža više snage u svakom opsegu brzine i dodatno olakšava rukovanje GS-om. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS su u konstantom razvoju i čine vožnju ugodnijom zahvaljujući svojoj velikoj zapremini i izmenjenoj šasiji.

#spiritofgs

Već više od 40 godina, #SpiritofGS okuplja ljubitelje dvotočkaša i širi duh njene zajednice celim svetom. Jednostavno počnite da vozite, iskusite nove avanture, otkrijte nepoznato – zajedno možemo da pišemo nove priče. Dopustite GS zajednici da Vas podstakne na nova iskustva. Osetite #SpiritofGS

+ Pročitaj više

Iskusite avanturu GS zajednice

Pođite na uzbudljivu GS avanturu sa našom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritofGS

spinner