Specijalne edicije
G 310 GS - Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

G 310 GS - „40 Years GS“ izdanje

Avanturistička vožnja legendarnog izgleda

Već 40 godina BMW GS kombinuje svestranost i bezgraničnu avanturu.  To obeležavamo ove godine sa G 310 GS „40 Years GS“ modelom.  Crno-žuti izgled legendarnog R 100 GS oživljava istoriju GS-a: spontanu, vedru i opremljenu tipičnim GS linijama.  Zahvaljujući Ride by Wire, s pouzdanjem će vas provesti kroz grad i šire.  S ovim motociklom možete bez napora prevaliti kilometre, iskusiti čistu zabavu u vožnji od prvog okreta ručice gasa - i osetiti #SpiritOfGS na svakom kilometru.

Glavne odlike „40 Years GS“ edicije

Jedinstveni dizajn za godišnjicu:  Inspiriran modelom R 100 GS i nadimkom „Bumbar“, njegov crno-žuti izgled je zaista upečatljiv.  Upečatljivi elementi dizajna legendarnog izgleda privlače veliku pažnju i omogućavaju motociklu da zablista u punom sjaju GS istorije koja traje već 40 godina.

+ Pročitaj više
„40 Years GS“ natpis je upečatljivo žute boje
We see a close-up of the yellow 40 Years GS sticker.
Oscilujuća viljuška, štitnik za lanac i naslon za noge u crnoj boji
We see the swinging arm, chain guard and footrest of the G 310 GS in side view.
Tipična GS linija žute -crne boje
We see the side view of the front with a focus on the black and yellow paintwork.
Crni rezervoar i upravljač
We see the tank and handlebars of the G 310 GS from diagonally above in detail.
Crno vetrobransko staklo
We see the side view of the front of the G 310 GS with a focus on the black tinted windscreen.
Blok motora u crnoj boji
We see the completely black engine block with G 310 lettering.
Trake su upečatljivo žute boje
We see the GS lettering and the tape design on the black tank.
Crni naplatci
We see a detailed section of the black rims of the G 310 GS.

G 310 GS - uvek dobra osnova

Spoljnji deo „40 Years GS edicije“, unutrašnji deo svih G 310 GS-a: Sa svojim modernim tehničkim karakteristikama i udobnom GS ergonomijom, opušteno će vas odvesti do bilo koje destinacije. Podesive ručice kvačila i kočnice se sada još bolje prilagođavaju vašim individualnim potrebama. Saznajte sve što je potrebno o mnogobrojnim karakteristikama i varijantama G 310 GS-a.

+ Pročitaj više

40 godina avanturističke vožnje

Od Afrike do Srednje Azije, od Južnog Pola do Severnog Pola: možete naći GS-ove svuda u svetu već 40 godina.  Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar uprkos svim prirodnim elementima.  GS je pionir dualno-sportskog motocikla.

+ Pročitaj više
1980
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija s brojnim varijantama modela
40
Godina jedinstvenih iskustava s GS legendom
1.2
Do danas je proizvedeno preko 1,2 miliona GS modela

Već 40 godina GS se zalaže za spontanost, beg od svakodnevnog života - i jedinstvenu zajednicu koja sa svakim kilometrom živi #SpiritOfGS.  Njegova uspešna priča započinje 1980. godine s modelom R 80 G/S:  brzo je postao popularan motocikl koji mogao da se izbori sa svim izazovima, kako na kolovozu, tako i na terenu.

+ Pročitaj više
Od off-road sporta do kolovoza

1978. do 1980:

1978. godine je BMW Motorrad privukao pažnju prethodnikom prvog GS-a:  GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru.  Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbine.  Ali je njegov uspeh dokazao da su inženjeri i mehaničari bili u pravu:  njihov je motocikl zaista učinio vožnju i po kolovozu i izvan istog ugodnim.  Na tržištu je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon počinje

1980. do 1987:

S motorom GS, BMW Motorrad je stvorio savršenu sintezu drumske i terenske vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama.  Glavni detalj je jednostrana oscilujuća viljuška sa monoručicom, koja je prva koja je ikada montirana na motociklu. Ovo smanjuje težinu i omogućava brzu promenu zadnjeg točka. S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad je stvorio segment za velike, udobne dual-sportske motocikle - koji dominira i danas.

GS dobija zamah: veća zapremina, više snage

1987. do 1996: 

Novi top model, R 100 GS, usredsređen je na veliku zapreminu: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu.  Oscilujuća viljuška sa pararučicom dvostrukog zakretanja na zadnjem točku obezbeđuje lako upravljanje van i na putu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebni izdanje „40 Years GS“ modela.

Novo poglavlje kada je reč o sportskim motociklima

1994. do 2003: 

GS je na putu da postane ikona koja se kontinuirano menja:  1994. godine se sa R 1100 GS pojavljuje prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se izvanredno ponaša na drumu i savršeno vozi kada prelazite velike razdaljine. 1999. godine R 1150 GS sledi njegove korake. Koncept se namerno dalje razvija s putovanjem na umu, a 2002. godine se još više prilagođava potrebama putnika koji prelaze velike razdaljine s modelom R 1150 GS Adventure - čime je rođena serija Adventure.

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000. do 2008: 

Vrlo popularnim modelima „Funduro“, F 650 i F 650 ST, koji su prilagođeni novajlijama, su prerađeni motori početkom novog milenijuma.  Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i tipičan enduro osećaj.  U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tečno hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači da vam je obezbeđen osećaj prave avanture, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Bokser motor sa vazdušnim i vodenim hlađenjem

2004. do 2017: 

BMW Motorrad ponovno je 2004. godine lansirao R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kom terenu, dok istovremeno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada ranije nije učinjeno.  Takođe ima poluaktivno oslanjanje s Dynamic ESA (elektronsko podešavanje oslanjanja), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novi nivo.

GS postaje još jači

Sledećih godina je BMW Motorrad nastavio da nadograđuje GS legendu.  Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom:  zahvaljujući svojoj promenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim.  Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modifikovanom šasijom.

#spiritofgs

Više od 40 godina #SpiritOfGS okuplja motocikliste i njihovu zajednicu, koji dele ovaj duh širom sveta. Jednostavno počnite da vozite, da doživljavate nove avanture i otkrivate nepoznato - zajedno uvek pišemo nove priče. Neka vas GS zajednica inspiriše da steknete nova iskustva. Doživite #SpiritOfGS.

+ Pročitaj više

Doživite avanturu GS zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritOfGS

spinner