Specijalne edicije
R 1250 GS – Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

The R 1250 GS – „40 Years GS“ izdanje

Dokazane performanse, legendarni dizajn

BMW GS je pionir, kombinujući svestranost i jedinstveno iskustvo vožnje tokom 40 godina. Proslavljamo ovo izdanjem „40 Years GS“ modela R 1250 GS. Upečatljivim crno -žutim izgledom legendarnog modela R 100 GS, istorija GS -a je oživljena. Jedinstveni dizajn kombinovan je u modelu R 1250 GS sa savremenim karakteristikama, kao što su produženi režimi vožnje Pro i ShiftCam bokser motor. Imate koristi od vrhunske snage i neograničenog užitka tokom vožnje preko bilo kog terena. Bez obzira da li ste na putu ili van njega, zajedno doživite #SpiritOfGS.

Izdvajamo izdanje „40 godina GS“

Jedinstven dizajn za godišnjicu: Inspirisan modelom R 100 GS i nadimkom „Bumbar“, njegov crno-žuti izgled zaista je upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna pretvaraju legendarni izgled u istinsku atrakciju i ostavljaju bicikl da zablista u sjaju više od 40 godina istorije GS-a.

+ Pročitaj više
Prednji deo sa „40 years GS“ nalepnicom
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Štitnik za ruke u žutoj boji kao vizualni naglasak
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Crno-žuti poklopac glave cilindra Opcije 719
We see the 40 Years GS edition with a black and yellow Option 719 cylinder head cover .
Cisterna sa natpisom „1250“ i logotipom „Opcija 719“
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Sedište u crno-žutoj boji
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Robustan oblik sa moćnim bokserskim motorom
We see the R 1250 GS from in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers of the Option 719 billet parts.
Sportski vetrobran u žutoj boji
We see the sporty windscreen in yellow on the 40 Years GS edition.
Zlatni upravljač
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

R 1250 GS - uvek dobra osnova

R 1250 GS - uvek dobra osnova

Spoljnji deo „40 Years GS edicije“, ceo unutrašnji deo R 1250 GS-a: Svojom savremenom tehničkom opremom, ovaj GS je vaš idealan partner za avanturu. Njegovi opcionalni Pro režimi vožnje sa novom dinamičkom kontrolom kočnice motora obezbeđuju vrhunski užitak u svakoj situaciji, dok savremena tehnologija osvetljenja garantuje najbolje moguće osvetljenje i optimalnu vidljivost. Saznajte sve što je potrebno o mnogobrojnim karakteristikama i varijantama R 1250 GS-a.

+ Pročitaj više

40 godina avanturističke vožnje

Od Afrike do Srednje Azije: GS se već 40 godina vozi svugde po svetu. Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar uprkos svim prirodnim elementima. GS je pionir dualno-sportskog motocikla.

+ Pročitaj više
1980
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija s brojnim varijantama modela
40
Godina jedinstvenih iskustava s GS legendom
1.2
Do danas je proizvedeno preko 1,2 miliona GS modela

Svaka priča o uspehu ima svoj početak:  priča o GS-u počinje 1980. godine kada je BMW Motorrad predstavio R 80 G/S.  Robustan je, svestran i lak za upravljanje u bilo kojoj situaciji:  postao je prvi veliki sportski motocikl na svetu. I još uvek se vozi 40 godina kasnije.  Nezaustavljiv - i pogodan za svaku avanturu. 

+ Pročitaj više
Od off-road sporta do kolovoza

1978. do 1980: 

1978. godine je BMW Motorrad privukao pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbine. Ali je njegov uspeh dokazao da su inženjeri i mehaničari bili u pravu: njihov je motocikl zaista učinio vožnju i po kolovozu i izvan istog ugodnim. Na tržištu je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon počinje

1980. do 1987: 

S motorom GS, BMW Motorrad je stvorio savršenu sintezu drumske i terenske vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama. Glavni detalj je jednostrana oscilujuća viljuška sa monoručicom, koja je prva koja je ikada montirana na motociklu. Ovo smanjuje težinu i omogućava brzu promenu zadnjeg točka. S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad je stvorio segment za velike, udobne dual-sportske motocikle - koji dominira i danas.

GS dobija zamah: veća zapremina, više snage

1987. do 1996: 

Novi top model, R 100 GS, usredsređen je na veliku zapreminu: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Oscilujuća viljuška sa pararučicom dvostrukog zakretanja na zadnjem točku obezbeđuje lako upravljanje van i na putu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebni izdanje „40 Years GS“ modela.

Novo poglavlje kada je reč o sportskim motociklima

1994. do 2003: 

GS je na putu da postane ikona koja se kontinuirano menja: 1994. godine se sa R 1100 GS pojavljuje prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se izvanredno ponaša na drumu i savršeno vozi kada prelazite velike razdaljine. Koncept se namerno dalje razvija s putovanjem na umu, a 2002. godine se još više prilagođava potrebama putnika koji prelaze velike razdaljine s modelom R 1150 GS Adventure - čime je rođena serija Adventure. 

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000. do 2008.: 

Vrlo popularnim modelima „Funduro“, F 650 i F 650 ST, koji su prilagođeni novajlijama, su prerađeni motori početkom novog milenijuma. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i tipičan enduro osećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tečno hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači da vam je obezbeđen osećaj prave avanture, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Bokser motor sa vazdušnim i vodenim hlađenjem

2004. do 2017: 

BMW Motorrad ponovno je 2004. godine lansirao R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kom terenu, dok istovremeno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada ranije nije učinjeno. Takođe ima poluaktivno oslanjanje s Dynamic ESA (elektronsko podešavanje oslanjanja), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novi nivo.

GS postaje još jači

Sledećih godina je BMW Motorrad nastavio da nadograđuje GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modifikovanom šasijom.

#spiritofgs

Više od 40 godina #SpiritOfGS okuplja motocikliste i njihovu zajednicu, koji dele ovaj duh širom sveta. Jednostavno počnite da vozite, da doživljavate nove avanture i otkrivate nepoznato - zajedno uvek pišemo nove priče. Neka vas GS zajednica inspiriše da steknete nova iskustva. Doživite #SpiritOfGS.

+ Pročitaj više

Doživite avanturu GS zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritOfGS

spinner