Specijalne edicije
R 1250 GS Adventure - Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

R 1250 GS Adventure - „40 Years GS“ izdanje

Legendarni dizajn na svetskim putevima

Pionir kroz vreme:  već četiri decenije GS teži nepreglednim i bezgraničnim avanturama.  R 1250 GS Adventure u izdanju 40 Years GS slavi #SpiritOfGS:  čime se odaje čast istoriji GS-a.  Upadljivo crno-žuto podseća na kultni R 100 GS i impresionira vrhunskom tehnologijom i opremom.  Pomoću R 1250 GS i njegovim snažnim bokser motorom BMW ShiftCam i novim karakteristikama, prevladaćete bilo koja ograničenja, bez napora doći do najudaljenijih odredišta i biti deo jedinstvene zajednice. 

Glavne karakteristike „40 Years GS“ izdanja

Jedinstveni dizajn za godišnjicu: Inspirisan modelom R 100 GS i nadimkom „Bumbar“, njegov crno-žuti izgled je zaista upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna legendarnog izgleda privlače veliku pažnju i omogućavaju motociklu da zablista u punom sjaju GS istorije koja traje već 40 godina.

+ Pročitaj više
Prednji deo sa „40 years GS“ nalepnicom
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Štitnik za ruke u žutoj boji kao vizualni naglasak
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Crno-žuti poklopac glave cilindra Opcije 719
We see the 40 Years GS edition with Option 719 cylinder head covers in black and yellow.
Rezervoar sa „1250“ natpisom i „Option 719“ logotipom
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Sedište u crno-žutoj boji
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Zlatni upravljač sa skladišnim prostorom
We see the golden handlebars with an integrated storage compartment.
Robusnog oblika s moćnim Bokser motorom
We see the R 1250 GS in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers in the Option 719 billet parts.
Zlatno eloksirani naplatci
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

R 1250 GS Adventure - uvek dobra osnova

R 1250 GS Adventure - uvek dobra osnova

Spoljnji deo „40 Years GS“ izdanja, unutrašnji deo svih G 1250 GS Adventure: Zahvaljujući ergonomiji tipičnoj za GS i modernim tehničkim karakteristikama, ništa neće stati na vašem putu oko sveta. Zahvaljujući dobro izbalansiranoj ergonomiji, uvek ćete sedeti udobno - bez obzira koliko dugo putovanje trajalo. Savremena LED tehnologija osvetljenja sa potpuno LED okretnim svetlima pruža vrhunsko osvetljenje - unoseći svetlost u svaki mrak. Pomoću istog možete hrabro da se suočite sa prašinom i blatom, vrućinom i kišom i bez napora osvojiti nepoznati teren. Naučite sve što treba da znate o mnogim karakteristikama i varijantama modela R 1250 GS Adventure.

+ Pročitaj više

40 godina vožnje do avanture

Od Afrike do centralne Azije: GS je svuda u svetu već 40 godina. Motocikl koji je savladao svaki teren i svaki put - moćan i hrabar uprkos elementima. GS je pionir motocikla sa dvostrukim sportom.

+ Pročitaj više
1980
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G / S
6
GS generacija sa brojnim varijantama modela
40
Godine jedinstvenog iskustva sa GS legendom
1.2
Do sada je izgrađeno preko 1,2 miliona GS modela

Nema suviše neprohodne staze, nema predaleko: GS predstavlja svet pun izazova i gladi za sledeću avanturu - napravljen je za prave istraživače. Bio je to savršen turistički bicikl od samog početka. Sa serijom „Avantura“, BMV nastavlja da pokreće inovacije napred, opremajući GS još bolje za duga putovanja širom sveta. Robustan je, svestran i jednostavan za rukovanje. Već 40 godina je pravi partner za prave izazove.

+ Pročitaj više
Od off-road sporta do kolovoza

1978. do 1980: 

1978. godine je BMW Motorrad privukao pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbine. Ali je njegov uspeh dokazao da su inženjeri i mehaničari bili u pravu: njihov je motocikl zaista učinio vožnju i po kolovozu i izvan istog ugodnim. Na tržištu je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon počinje

1980. do 1987: 

S motorom GS, BMW Motorrad je stvorio savršenu sintezu drumske i terenske vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama. Glavni detalj je jednostrana oscilujuća viljuška sa monoručicom, koja je prva koja je ikada montirana na motociklu. Ovo smanjuje težinu i omogućava brzu promenu zadnjeg točka. S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad je stvorio segment za velike, udobne dual-sportske motocikle - koji dominira i danas.

GS dobija zamah: veća zapremina, više snage

1987. do 1996: 

Novi top model, R 100 GS, usredsređen je na veliku zapreminu: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Oscilujuća viljuška sa pararučicom dvostrukog zakretanja na zadnjem točku obezbeđuje lako upravljanje van i na putu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebni izdanje „40 Years GS“ modela.

Novo poglavlje kada je reč o sportskim motociklima

1994. do 2003: 

GS je na putu da postane ikona koja se kontinuirano menja: 1994. godine se sa R 1100 GS pojavljuje prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se izvanredno ponaša na drumu i savršeno vozi kada prelazite velike razdaljine. Koncept se namerno dalje razvija s putovanjem na umu, a 2002. godine se još više prilagođava potrebama putnika koji prelaze velike razdaljine s modelom R 1150 GS Adventure - čime je rođena serija Adventure. 

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000. do 2008: 

Vrlo popularnim modelima „Funduro“, F 650 i F 650 ST, koji su prilagođeni novajlijama, su prerađeni motori početkom novog milenijuma. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i tipičan enduro osećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tečno hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači da vam je obezbeđen osećaj prave avanture, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Bokser motor sa vazdušnim i vodenim hlađenjem

2004. do 2017: 

BMW Motorrad ponovno je 2004. godine lansirao R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kom terenu, dok istovremeno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada ranije nije učinjeno. Takođe ima poluaktivno oslanjanje s Dynamic ESA (elektronsko podešavanje oslanjanja), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novi nivo.

GS postaje još jači

Sledećih godina je BMW Motorrad nastavio da nadograđuje GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modifikovanom šasijom.

#SpiritOfGS

Više od 40 godina #SpiritOfGS okuplja motocikliste i njihovu zajednicu, koji dele ovaj duh širom sveta. Jednostavno počnite da vozite, da doživljavate nove avanture i otkrivate nepoznato - zajedno uvek pišemo nove priče. Neka vas GS zajednica inspiriše da steknete nova iskustva. Doživite #SpiritOfGS.

+ Pročitaj više

Doživite avanturu GS zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritOfGS

spinner