BMW R nineT Scrambler
R nineT Scrambler ne poznaje konvencije: grub, neprilagođen, individualac. Rukovanje je uravnoteženo i jedinstveno. S bokserom se možete voziti uzdignute glave, dostupan je za svaku vrstu spontanosti. Štaviše, tipičan izgled Scrambler-a zajedno s opuštenim položajem sedenja je pre svega jako zabavan. Dizajnirajte svoj R nineT Scrambler tako da se savršeno uklapa u vaš život. Bez obzira šta ostali govorili. Tipičan #Soulfuel.
Vozite novi BMW motocikl na najlakši način putem jedinstvene BMW Financial Services 3ASY RIDE ponude za finansiranje BMW motocikala.
Divlja lepota - dizajn
Dopustite da vas oduševi
Svaka od četiri varijante boja naglašava karakter R nineT Scrambler-aa na svoj jedinstven način.
























Dizajn vas tera da želite još. Robustan, grub, buntovan - samo se vaša pravila računaju.
”Ulf Musekamp
Automobilski inženjer R nineT
Uradite šta god želite
Uradite šta god želite
Ono što rade ostali nikada vam nije bilo zanimljivo. Pa verojatno želite da radite stvari na vaš svojstven način? R nineT Scrambler je idealan za individualizaciju. Bilet paket Opcije 719 Shadow II proizveden je prema najvišim standardima izrade i kvalitete. Kratki stražnji kraj objedinjuje zadnje svetlo, svetlo kočnice i pokazivač pravca. Možda je to kraj vašeg motocikla ... ali to je zapravo samo početak vaših mogućnosti.
Krenite u nepoznato
Pokrenite snažan motor: s bokser Scrambler-om koji se hladi vazduhom/uljem to možete učiniti na razigran način. Optimizirali smo njegovu krivulju snage i okretnog momenta i osetno je povećali u rasponu od 4.000 do 6.000 o/min. Na taj način imate snagu tačno tamo gde vam treba što vam obezbeđuje snažnu i potpuno opuštenu vožnju na drumu. Maksimalni obrtni moment ostaje na 116 Nm pri 6000 okretaja u minuti. I naravno, bokser je u skladu s Euro 5 standardom.
Više zabave zagarantovano
Relaxed control doesn’t need to be a contradiction
Relaxed control doesn’t need to be a contradiction
U režimu rada Dirt u okviru režima vožnje Pro možete da se opustite: na labavom tlu, ASC i DTC kontrolni sistemi stupaju na snagu mnogo kasnije - za dinamične manevre koji pružaju još više zabave na motociklu. Istovremeno, prilagodljivi farovi poboljšavaju osvetljenje unutrašnjosti krivine između ugla nagiba od 7° i 25°: Gde god skrenete, vaše svetlo je već tamo.