R nineT Urban G/S-a erziji „40 Years GS Edition“
Crno-žuti dizajn „40 Years GS Edition“ je odavanje počasti legendarnim prvim touring endurima iz BMW Motorrad-a. Tu prednjači R 100 GS. Upečatljivi naglasci jasno podsećaju na mašinu koja je tada brzo dobila nadimak „Bumbar“. U današnjem R nineT Urban G/S „40 Years GS Edition“, brušeni poklopci glave motora Opcije 719 i žuti štitnik za ruke demonstriraju pažnju koja je data svakom detalju. Off-road pneumatici i podignuti izduvne sistem Scrambler-a dovršavaju izgled i vizualni su podsetnik na 40-godišnju bogatu istoriju GS-a.
Vozite novi BMW motocikl na najlakši način putem jedinstvene BMW Financial Services 3ASY RIDE ponude za finansiranje BMW motocikala.
Glavne odlike „40 Years GS Edition“
Prepoznatljiv dizajn R nineT Urban G/S i legendarni izgled „Bumbara“: jedinstveni izgled prepun priča i uspeha.
























R nineT Urban G/S – fascinantna osnova
R nineT Urban G/S – fascinantna osnova
R nineT Urban G/S je oduševljenje. Njegov nepogrešiv izgled, moderan bokser motor, geometrija i dobro uravnotežena vožnja obećavaju čistu zabavu na putu. A zahvaljujući brojnim mogućnostima individualizacije, možete stvoriti svoju sopstvenu mašinu. Tako možete voziti jednako pouzdano glatkim gradskim ulicama kao što možete i makadamskim i zemljanim putevima usred nedođije. Ime sve govori: R nineT Urban G/S.
40 godina avanturističke vožnje
R nineT Urban G/S je vizualni uzor: GS je u 40 godina bio gotovo svugde u svetu. Od Afrike do Centralne Azije: Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar uprkos svim prirodnim elementima. GS je pionir dualno-sportskog motocikla.
Već 40 godina se GS zalaže za avanturu, znatiželju za nepoznatim i zajednicu koja živi #SpiritofGS sa svakim kilometrom. Njegova uspešna priča započinje 1980. godine s modelom R 80 G/S: brzo je postao popularan motocikl koji mogao da se izbori sa svim izazovima, kako na kolovozu, tako i na terenu.
1978. do 1980:
1978. godine je BMW Motorrad privukao pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službenog naloga. Ali je njegov uspeh dokazao da su inženjeri i mehaničari u pravu: njihov je motocikl zaista učinio vožnju po kolovozu i izvan istog ugodnim. Na tržištu je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.
1980. do 1987:
S motorom GS, BMW Motorrad je stvorio savršenu sintezu drumske i terenske vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama. Glavni detalj je jednostrana oscilujuća viljuška sa monoručicom, koja je prva koja je ikada montirana na motociklu. Ovo smanjuje težinu i omogućava brzu promenu zadnjeg točka. S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad je stvorio segment za velike, udobne enduro putničke motore - segment koji dominira i danas.
1987. do 1996:
Novi top model, R 100 GS, usredsređen je na veliku zapreminu: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Oscilujuća viljuška sa pararučicom dvostrukog zakretanja na zadnjem točku obezbeđuje lako upravljanje van i na putu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom karoserije poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebno izdanje „40 Years GS“ ovog modela.
1994. do 2003:
GS je na putu da postane ikona uz kontinuirano menjanje: 1994. godine s R 1100 GS pojavljuje se prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se izvanredno ponaša na drumu i savršeno vozi kada prelazite velike razdaljine. 1999. godine R 1150 GS sledi njegove korake. Koncept se namerno dalje razvija s putovanjem na umu, a 2002. godine se još više prilagođava potrebama putnika koji prelaze velike razdaljine s modelom R 1150 GS Adventure - čime je rođena serija Adventure.
2000. do 2008:
Vrlo popularnim modelima „Funduro“, F 650 i F 650 ST, koji su prilagođeni novajlijama, su prerađeni motori početkom novog milenijuma. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i tipičan enduro osećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tečno hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači da vam je obezbeđen osećaj prave avanture, čak i u segmentu srednjeg ranga.
2004. do 2017:
BMW Motorrad je 2004. godine ponovo lansirao R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kom terenu, dok istovremeno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada ranije nije učinjeno. Takođe ima poluaktivno oslanjanje s Dynamic ESA (elektronsko podešavanje oslanjanja), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novi nivo.
Sledećih godina je BMW Motorrad nastavio da nadograđuje GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modifikovanom šasijom.
#SpiritOfGS
Više od 40 godina #SpiritOfGS okuplja motocikliste i njihovu zajednicu, koji dele ovaj duh širom sveta. Jednostavno počnite da vozite, da doživljavate nove avanture i otkrivate nepoznato - zajedno uvek pišemo nove priče. Neka vas GS zajednica inspiriše da steknete nova iskustva. Doživite #SpiritOfGS.
Doživite avanturu GS zajednice
Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.