Specijalne edicije
R nineT Urban G/S - Edition 40 Years GS
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

R nineT Urban G/S-a erziji „40 Years GS Edition“

Legendaran dizajn

Crno-žuti dizajn „40 Years GS Edition“ je odavanje počasti legendarnim prvim touring endurima iz BMW Motorrad-a.  Tu prednjači R 100 GS.  Upečatljivi naglasci jasno podsećaju na mašinu koja je tada brzo dobila nadimak „Bumbar“.  U današnjem R nineT Urban G/S „40 Years GS Edition“, brušeni poklopci glave motora Opcije 719 i žuti štitnik za ruke demonstriraju pažnju koja je data svakom detalju.  Off-road pneumatici i podignuti izduvne sistem Scrambler-a dovršavaju izgled i vizualni su podsetnik na 40-godišnju bogatu istoriju GS-a. 

Glavne odlike „40 Years GS Edition“

Prepoznatljiv dizajn R nineT Urban G/S i legendarni izgled „Bumbara“: jedinstveni izgled prepun priča i uspeha. 

+ Pročitaj više
Nalepnica 40 Years GS na rezervoaru
We see the 40 Years GS sticker on the tank of the R nineT Urban G/S.
Crno-žuta klupa za sedenje s GS izvezenim logotipom
We see the black and yellow seat of the R nineT Urban G/S.
Opcija 719 poklopac glave cilindra
We see the cylinder head cover of the R nineT Urban G/S.
Natpis 1200 cc rezervoaru
We see the 1200 cc lettering on the tank of the R nineT Urban G/S.
Vetrobran sa GS logotipom
We see the windscreen of the R nineT Urban G/S incl. GS logo.
Izduvni sistem
We see the raised exhaust system of the R nineT Urban G/S.
Zlatni naplatak
We see the golden rims of the R nineT Urban G/S.
Žuti štitnici za ruke
We see the yellow hand protector of the R nineT Urban G/S.

R nineT Urban G/S – fascinantna osnova

R nineT Urban G/S – fascinantna osnova

R nineT Urban G/S je oduševljenje.  Njegov nepogrešiv izgled, moderan bokser motor, geometrija i dobro uravnotežena vožnja obećavaju čistu zabavu na putu.  A zahvaljujući brojnim mogućnostima individualizacije, možete stvoriti svoju sopstvenu mašinu.  Tako možete voziti jednako pouzdano glatkim gradskim ulicama kao što možete i makadamskim i zemljanim putevima usred nedođije.  Ime sve govori:  R nineT Urban G/S. 

+ Pročitaj više

40 godina avanturističke vožnje

R nineT Urban G/S je vizualni uzor: GS je u 40 godina bio gotovo svugde u svetu. Od Afrike do Centralne Azije: Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar uprkos svim prirodnim elementima. GS je pionir dualno-sportskog motocikla.

+ Pročitaj više
1980
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija s brojnim varijantama modela
40
Godina jedinstvenih iskustava s GS legendom
1.2
Do danas je proizvedeno preko 1,2 miliona GS modela

Već 40 godina se GS zalaže za avanturu, znatiželju za nepoznatim i zajednicu koja živi #SpiritofGS sa svakim kilometrom.  Njegova uspešna priča započinje 1980. godine s modelom R 80 G/S: brzo je postao popularan motocikl koji mogao da se izbori sa svim izazovima, kako na kolovozu, tako i na terenu.

+ Pročitaj više
Od off-road sporta do kolovoza

1978. do 1980: 

1978. godine je BMW Motorrad privukao pažnju prethodnikom prvog GS-a: GS 80 uzima dve zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službenog naloga. Ali je njegov uspeh dokazao da su inženjeri i mehaničari u pravu: njihov je motocikl zaista učinio vožnju po kolovozu i izvan istog ugodnim. Na tržištu je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon počinje

1980. do 1987: 

S motorom GS, BMW Motorrad je stvorio savršenu sintezu drumske i terenske vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama. Glavni detalj je jednostrana oscilujuća viljuška sa monoručicom, koja je prva koja je ikada montirana na motociklu. Ovo smanjuje težinu i omogućava brzu promenu zadnjeg točka. S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad je stvorio segment za velike, udobne enduro putničke motore - segment koji dominira i danas.

GS dobija zamah: veća zapremina, više snage

1987. do 1996: 

Novi top model, R 100 GS, usredsređen je na veliku zapreminu: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Oscilujuća viljuška sa pararučicom dvostrukog zakretanja na zadnjem točku obezbeđuje lako upravljanje van i na putu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom karoserije poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebno izdanje „40 Years GS“ ovog modela.

Novo poglavlje kada je reč o sportskim motociklima

1994. do 2003: 

GS je na putu da postane ikona uz kontinuirano menjanje: 1994. godine s R 1100 GS pojavljuje se prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se izvanredno ponaša na drumu i savršeno vozi kada prelazite velike razdaljine. 1999. godine R 1150 GS sledi njegove korake. Koncept se namerno dalje razvija s putovanjem na umu, a 2002. godine se još više prilagođava potrebama putnika koji prelaze velike razdaljine s modelom R 1150 GS Adventure - čime je rođena serija Adventure.

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000. do 2008: 

Vrlo popularnim modelima „Funduro“, F 650 i F 650 ST, koji su prilagođeni novajlijama, su prerađeni motori početkom novog milenijuma. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i tipičan enduro osećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tečno hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači da vam je obezbeđen osećaj prave avanture, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Bokser motor sa vazdušnim i vodenim hlađenjem

2004. do 2017: 

BMW Motorrad je 2004. godine ponovo lansirao R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kom terenu, dok istovremeno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada ranije nije učinjeno. Takođe ima poluaktivno oslanjanje s Dynamic ESA (elektronsko podešavanje oslanjanja), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novi nivo.

GS postaje još jači

Sledećih godina je BMW Motorrad nastavio da nadograđuje GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modifikovanom šasijom.

#SpiritOfGS

Više od 40 godina #SpiritOfGS okuplja motocikliste i njihovu zajednicu, koji dele ovaj duh širom sveta. Jednostavno počnite da vozite, da doživljavate nove avanture i otkrivate nepoznato - zajedno uvek pišemo nove priče. Neka vas GS zajednica inspiriše da steknete nova iskustva. Doživite #SpiritOfGS.

+ Pročitaj više

Doživite avanturu GS zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Pročitaj više

Više o #SpiritOfGS

spinner