Nova BMW Motorrad superbike porodica 2025
Novi BMW M 1000 RR, BMW S 1000 RR, BMW M 1000 R i BMW S 1000 R: Supermotocikli i unapređeni naked motocikli su spremni za predstojeću sezonu!
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
Novi M 1000 RR sada postaje još dinamičniji zbog značajnog povećanja snage linijskog četvorocilindričnog motora za 4 kW (6 KS) na 160 kW (218 KS). Novodizajnirani prednji poklopac obezbeđuje ovom modelu optimizovanu aerodinamiku. Novokonstruisani M Winglets 3.0 sa povećanom silom pritiska osiguravaju još brže krugove na trkačkoj stazi. Fleksibilan okvir je dodatno razvijen i sada uključuje novi nosač motora na levoj strani.
BMW Motorrad je takođe unapredio kontrolne sisteme. Dinamička kontrola vuče (DTC) sada ima novu funkciju kontrole klizanja zahvaljujući tehnologiji senzora ugla upravljanja. Ovo je rezultiralo novom podelom DTC-a na kontrolu proklizavanja i kontrolu klizanja. Uvođenjem tehnologije senzora ugla upravljanja je obezbeđena i nova funkcija podrške vozaču pri kočenju u krivinama (Brake Slide Assist) u okviru BMW Race ABS Pro-a. U kombinaciji sa M kratkohodnim gasom, ovo je rezultiralo značajno poboljšanim performansama i kontrolom.
Kao i ranije, novi M RR je dostupan u dve verzije: M 1000 RR osnovna varijanta u primarnoj boji bela uni i M 1000 RR M Competition u primarnoj boji Blackstorm metalik (svaka u kombinaciji sa grafikom u M bojama).
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
S 1000 RR je značajno unapređen, posebno za trkačke pohode. M kratkohodni gas omogućava modelu S 1000 RR još direktniju reakciju na svaku komandu na gasu, nova krilca obezbeđuju povećanu potisnu silu, novi poklopac prednjeg točka sa integrisanim kočionim kanalima poboljšava hlađenje kočnica, dok su novi bočni paneli karakteristični po svojim izuzetno upečatljivom dizajnu.
Pored toga, standardne karakteristike modela BMW S 1000 RR su značajno unapređene. Pro režimi vožnje su sada standardni i dolaze sa dodatnim „Race Pro“ režimima; dodate su još dve kombinacije za odziv gasa i obrtni momenta motora, kao i funkcije motornog kočenja (Engine Brake) i profesionalne kontrole pri vožnji uzbrdo (Hill Start Control Pro), podesivi ABS u pet nivoa u „Race Pro“ režimima i ABS postavka „Slick“. Dinamička kontrola kočenja (DBC) je takođe nova standardna funkcija.
Novi S 1000 RR u ponudi ima tri atraktivne kombinacije boja: osnovna varijanta Blackstorm metalik; varijanta Sport modela u Bluestone metalik mat boji sa grafičkim aplikacijama; i M Motorsport varijanta u Svetlo beloj uni/M Motorsport u kombinaciji sa M paketom.
BMW M 1000 R
BMW M 1000 R
Za predstojeću sezonu M 1000 R dobio je dinamičniji dizajn sa novim LED farovima sa dvostrukim protokom koji su izvedeni iz RR modela i M logotipom u okviru usisniku vazduha između farova.
Novi M 1000 R dostupan je kao osnovna varijanta u šemi boja Svetlo belo uni/M Motorsport i u novoj boji beli aluminijum metalik mat. U varijanti opreme M Competition, ova boja je takođe dostupna uz kombinaciju boja Blackstorm metalik/M Motorsport.
U svim kombinacijama boja, zadnji okvir i klackalica ovogodišnjeg modela su u metalik platinasto sivoj boji. Krila su obrađena crnom teksturiranom bojom, a poklopci kvačila i generatora su takođe presvučeni crnom bojom.
DTC kontrola vuče je takođe revidirana. Strategija upravljanja je izvedena iz BMW M 1000 RR modela, koja u kombinaciji sa M kratkohodnim gasom, osigurava primetno poboljšanje, posebno u Race režimu koji je namenjen za trke.
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
Hyper naked motocikl S 1000 R sada dolazi sa još snažnijim četvorocilindričnim motorom, koji obezbeđuje 125 kW (170 KS). Optimizovani standardni Shift Assistant Pro podržava još lakšu promenu stepena prenosa. U kombinaciji sa novim M kratkohodnim gasom, ovo rezultira znatno dinamičnijim podešavanjem i primetno boljim ubrzanjem u svim situacijama. Novi BMW S 1000 R ima nova LED prednja svetla sa dvostrukim protokom koja su izvedena iz RR modela, što pruža upečatljiviji izgled.
Proširene standardne karakteristike S 1000 R uključuju kontrolu obrtnog momenta otpora motora (MSR) sa konfigurabilnom „motornom kočnicom“, kratkim držačem registarskih tablica, USB-C utičnicom za punjenje ispod sedišta i inteligentnim e-pozivom za hitne slučajeve. Novi S 1000 R dostupan je u tri atraktivne kombinacije boja: osnovna varijanta Blackstorm metalik boje, varijanta Sport modela u Bluefire/Mugiallo žutoj boji i u kombinaciji sa M paketom varijanta Svetlo bela uni/M Motorsport.
Pregled svih novih standardnih funkcija:
BMW M 1000 RR
- 218 ks (+6 ks)
- Usklađenost sa Euro 5+ standardima emisije
- Unapređenja na agregatu: Glava cilindra sa novim dizajnom otvora, novim oblikom komore za sagorevanje, titanijumskim ventilima sa punim vratilom i novom geometrijom i sedišta na usisnoj i izduvnoj strani, kao i novim nosačem motora
- Titanijumski izduvni sistem sa modifikovanim prirubnicama glave cilindra, ovalnim otvorima glave i modifikovanim prigušivačem
- M kratkohodni gas (ugao rotacije od 58 stepeni)
- Okvir sa novim nosačem motora sa leve strane i modifikovanim fleksom u oblasti glave upravljača
- Dinamička kontrola vuče (DTC) sa novom funkcijom kontrole klizanja preko senzora ugla upravljača za zanošenje prilikom ubrzanja
- ABS Pro sa novom funkcijom Brake Slide Assist preko senzora ugla upravljača za kontrolu zanošenja pri kočenju i ABS Pro podešavanjem „Slick“
- Novi M Winglets 3.0 (M krilca 3.0) od polimera ojačanim ugljeničnim vlaknima (CFRP)
- Novi dizajn oplate
- Aerodinamička konstrukcija, poklopac prednjeg točka i spojler motora su sada od plastike
- Uklanjanje M Aero poklopaca točkova
BMW S 1000 RR
- Nova krila
- Usklađenost sa Euro 5+ standardima emisije
- Pro režimi vožnje kao standard
- M kratkohodni gas (ugao rotacije od 58 stepeni)
- Bočna aerodinamička konstrukcija novog dizajna
- Novi poklopac prednjeg točka sa kočionim kanalima
BMW M 1000 R
- Dvostruki LED far
- Usklađenost sa Euro 5+ standardima emisije
- M kratkohodni gas (ugao rotacije od 58 stepeni)
- Krilca crne teksturirane boje
- Poklopci kvačila/generatora crne boje
- Zadnji okvir i ljuljaška u platinasto sivoj boji
BMW S 1000 R
- Dvostruki LED far
- Usklađenost sa Euro 5+ standardima emisije
- 170 ks (+5 ks)
- M kratkohodni gas (ugao rotacije od 58 stepeni)
- Kontrola obrtnog momenta otpora motora (MSR)
- Optimizovani pomoćnik za promenu brzina
- Kraći prenosni odnos
- USB-C utičnica za punjenje ispod sedišta
- Kratki držač registarskih tablica
- Inteligentni poziv za hitne slučajeve E-Call