* Standardna serijska oprema, neobavezujuća preporučena cena, bez troškova transfera, sa 20% PDV-a.
Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.
BMW S 1000 RR.
Uvek ide do krajnjih granica i u potragu za idealnom linijom - ispod sebe imate 152 kW (207 KS). Neobuzdana snaga tera vaš RR do maksimuma - sa momentom od 113 Nm pri 11.000 rpm i krivom obrtnog momenta od najmanje 100 Nm u opsegu od 5.500 do 14.500 [o / min]. Deset godina nakon što je prva generacija RR-a prvi put očarala moto svet, sada idemo na sledeći nivo performansi. Izmenili smo gotovo sve komponente RR - od početka do kraja. Rezultat: manja težina i primetno veće performanse. Da li ste spremni za pol poziciju i pobedu? RR čeka vas.
Dizajn RR-a
Koja je vaša boja?
Karakter vašeg RR-a se uz nove boje sada oseća jasnije nego ikada. Birajte neku od novih nijansi Hockenheim silver metalik i poznatu Racing red i Light white/Racing blue metalik/Racing red.
Dizajniran za pol poziciju.
Jedan pogled je dovoljan i sve postaje jasno: ispred vas je motocikl vrhunskih performansi. Svaki deo RR-a je osmišljen tako da se na najbolji način iskoristi. Uzmimo za primer raspored rama sa novom tehnologijom oslanjanja koja čini RR lakšim i preciznijim. Pored toga, tu je i ergonomski savršen položaj za sedenje, koji nema premca zahvaljujući izmenjenom ramu i dizajnu panela. Standardna LED prednja svetla daju apsolutno dinamičan i agresivan izgled. Prednji indikatori se protežu od prednje oplate do retrovizora, što ne samo da izgleda estetski, već pruža i unapređuje vidljivost. Gledan otpozadi, RR dominira u pogledu dizajna i funkcionalnosti: "All-in-one" bio je moto kojim smo se vodili. Pored osvetljenja registarske tablice, držač tablice sada integriše i LED pokazivače pravca, zadnja svetla i stop svetla.
Spreman za stazu.
Pored osvetljenja registarske tablice, držač tablice sada integriše i LED pokazivače pravca, zadnja svetla i stop svetla.
Opciono dostupni M Paket pretvara vaš RR u vrhunsku trkačku mašinu. Ovde se težina još jednom smanjuje za oko 3,5 kg, na samo 193,5 kg. Pored trobojne kolorne opcije Light White / Racing Blue metalik / Racing Red, M karbonskih točkova, M laganog akumulatora, M sportskog sedišta, M šasije (podesivi zadnji kraj i nosač točka), dobijate Pro režime vožnje sa podešavanjima Race Pro 1–3 i elektronske sisteme asistencije, poput DTC +/- birača, ABS podešavanja, remapiranog motora, wheelie funkcije i kontrole proklizavanja i još mnogo toga.
4-CILINDRIČNI LINIJSKI MOTOR
Četiri cilindra i neverovatne performanse.
Četiri cilindra i neverovatne performanse.
Projektovan iznova, četvorocilindrični motor je novi pogonski sistem u RR-u. Maksimalna snaga je povećana na 152 kW (207 KS) i 13.500 o / min, a kriva obrtnog momenta optimizovana. Zahvaljujući novoj BMW ShiftCam tehnologiji, koja bira vreme otvaranja i podizanja ventila pomoću bregastog vratila, čak i pri malim i srednjim opsezima brzine motora isporučuje se znatno veći obrtni moment i snaga.
Pored toga, brojne druge komponente prilagođene su da dalje optimizuju težinu, prostor i dizajn. Tu je novi sistem kontrole ventila, usisni ventil od titanijuma i unapređeno višeslojno kvačilo sa funkcijom protiv trzaja (-20N). Motor je sada lakši i manji za 4 kg, što utiče na bolju upravljivost i ergonomiju. To ćete primetiti odmah čim krenete.
DOŽIVITE ZVUK RR-a
NAJINTERESANTNIJI DETALJI O RR
























Pregled tehničkih detalja.
Već sa prvi ubrzavanjem, odmah ćete primetiti: odlična kriva obrtnog momenta ove mašine moćna je čak pri malim i srednjim brzinama. To je uglavnom zbog BMW ShiftCam tehnologije. Ovde se usisni ventili kontrolišu pomoću kontrolnog bregastog vratila. U zavisnosti od brzine, vreme otvaranja ventila i podizanje ventila se podešava kako bi se obezbedile najbolje performanse za vaš RR.
RR ima ABS i ABS Pro, i u zavisnosti od vašeg režima vožnje: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE ili RACE Pro-1 do 3. Na vama je da odredite kada vam je potrebna maksimalna stabilnost ili najbolje moguće performanse.
Na putu ili na stazi: Ova funkcija je obavezna. Budući da uz standardnu funkciju Shift Assistant Pro sa funkcijom blipper brzine menjate bez pritiskanja kvačila gore-dole. Tako se možete potpuno koncentrisati na put. Istovremeno, uticaj opterećenja na karoseriju i zadnji točak smanjen je na minimum. Rezultat: brži ste, stabilniji i možete uživati u još većim performansama i većem zadovoljstvu u vožnji.
RR je opciono opremljen i DDC sistemom sledeće generacije. Sada je elektronski ventil uparen sa mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, hod amortizera se smanjuje ili povećava za 10 ms. Za autoput ili stazu uvek se možete pouzdati u savršeno oslanjanje. Opruga se takođe može ručno podesiti.
Standardna LED prednja svetla daju RR-u novi jedinstveni sportsko-agresivni izgled. Ovo se odnosi ne samo na prednja svetla, koja su premeštena sa obloge na retrovizor u novom RR-u, već i na zadnji deo, gde su indikator, stop i zadnje svetlo spakovani u istu svetlosnu grupu.
Standard u segmentu super motocikala: TFT displej - RR. Ekran od 6.5" za savršenu preglednost. Birajte između opcije Pure Ride svedene na osnovno ili jedan od tri Core Ride koji sadrže ostale važne informacije. Sve je pod kontrolom uz multi-kontroler: jednostavn skrolujte kroz meni vašeg 6.5" TFT displeja da pristupite raznim funkcijama i podešavanjima - bez pomeranja ruku sa upravljača. Tako uvek sve imate pod kontrolom.
Ne samo da je novi RR mnogo lakši od 197 kg, ima i savršenu ergonomiju. Ram, rezervoar, sedište, zadnji kraj i oslonci su modifikovani za bolju podršku, veću slobodu pokreta, bolji odziv i lepši položaj kolena uz telo motocikla.
Kombinacija obrađenih oslonaca i nova ergonomija upravljača i M sedišta, pored boljeg odziva manje zamara vozača i olakšava duže vožnje i mogućnost obaranja rekorda po krugu, svaki put. .
Novi RR je opremljen aluminijumskim nosačem i nudi još bolju raspodelu snage i manje reakcije šasije pri ubrzanju, kao u moto-sportu. Tako štedi gume. Standardni amortizer novog RR sada je dalje od motora i zbog toga je manje izložen toploti. Pored toga, ugrađen je i veći prigušni klip. To rezultira stalnim stepenom prigušenja u svim situacijama u vožnji.
Pored standardnog sedišta, tu je i Opciono M sportsko sedište za novi RR. Njegov poklopac otporan na klizanje i tvrđa pena štede energiju pri ubrzavanju ili snažnom kočenju i donose veću stabilnost. M sportsko sedište je deo M paketa. Dostupno je u tri visina (814 mm, 824 mm i 849 mm) kao specijalna dodatna oprema.
Vaš RR se lako i brzo pretvori iz motocikla za krstarenje u trkačku mašinu: zadnje svetlo integrisano u LED pokazivače pravca i svetlo tablice pričvršćeno je na držač registarske tablice. Velika prednost ovde je što u samo nekoliko lakih koraka možete ukloniti nosač tablice i osvetljenje i spremiti se za najbolje vreme po krugu.
Kod RR-a četiri režima vožnje su standardna: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE. Sva četiri su savršeno prilagođena odgovarajućim uslovima i pružaju više performansi ili veću stabilnost i sigurnost, po želji. Trkači posebno vole Pro režime vožnje. RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 kojima se mogu pojedinačno prilagoditi kontrola gasa, motorna kočnica, kontrola prianjanja (DTC), sistem Wheelie (DTC), ABS i ABS Pro - tako da u svakom krugu možete postići najbolje moguće vreme. Na raspolaganju su vam i dodatne funkcije Launch Control, Pit Lane Limiter, Hill Start Control Pro (HSC Pro), i Dynamic Brake Control (DBC). Dodatni sistem za asistenciju u vožnji je DDC.
Tehnologija za maksimalne performanse u svakoj situaciji.
RR je tehnička zver sa odličnim prianjanjem na drumu: četiri standardna režima RAIN, ROAD, DINAMIC i RACE već pokrivaju brojne stilove vožnje u različitim uslovima. Pro režim kao posebna dodatna oprema približava svet moto trka uz tri dodatna režima RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, sa Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC. Uz multi-kontroler možete konfigurisati sledeća podešavanja na kolor TFT displeju od 6.5": odziv gasa sa kontrolom motora, momentom, kontrola prianjanja (DTC) i Wheelie kontrola proklizavanja zadnjeg točka, ABS i DDC. Sva podešavanja su dostupna na dodir dugmeta DTC +/- Shift. Zahvaljujući najnovijoj senzorskoj tehnologiji i kontroli obrtnog momenta, DTC podrška je posebno rafinirana i moćna. Postupak se odvija bez obzira na stepen prenosa, brzinu i nagib.
Uz DTC sledeće generacije, dobijate efikasniju, snažniju i bezbedniju kontrolu prianjanja i još bolji momentum.
Veća stabilnost i bolja iskorišćenost snage.
Veća stabilnost i bolja iskorišćenost snage.
Novi RR ima, kao jedini ulični legalni superbike, aluminijumsko podvozje, koje se ranije koristilo samo na trkačkom stazama. Težina niža za 0,3 kg značajno smanjuje ukupnu masu i rezultira znatno manjom reakcijom šasije pri ubrzanju. Pored toga, amortizer, koji se može podesiti, kao i oslanjanje, postavljen je dalje od motora i time je manje izložen toploti. Ovo ima značajne prednosti. Promenom odnosa opruge sa 1,9: 1 na 1,65: 1 i većim klipom amortizera, smanjen je hod opruge. Ovim se minimizira trenje i povećava komfor i performanse jer se nagomilavanje snage u opruzi događa brzo i tačno. Čitav sistem je tako obazriviji prema gumama.
Savršeno oslanjanje na svim stazama.
Savršeno oslanjanje na svim stazama.
U paketu dodatne opreme siostem DDC, kao filozofija upravljanja elektronskom šasijom i mehanička komponenta prigušivanja su razvijeni od nule. Bez obzira da li ste na seoskom putu ili na stazi - elektronski ventil uvek pruža maksimalno prigušivanje, zavisno od režima vožnje i namene. Sada je uparen sa mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, prigušenje se smanjuje ili povećava za 10 ms. Nova, anodizirana plutajuća klip je izuzetno osetljiv. Ako je potrebno, Shim paket mogu prilagoditi i stručnjaci za šasiju.
Hod viljuške je regulisan fazama prianjanja i kompresije. Faze se pojedinačno kontrolišu u viljušci pomoću senzora linearnog položaja. Po potrebi se oslanjanje može ručno podesiti.