* Standardna serijska oprema, neobavezujuća preporučena cena, bez troškova transfera, sa 20% PDV-a.

Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

BMW S 1000 RR

Supermotocikl u superlativu

Uvek ide do krajnjih granica i u potragu za idealnom linijom - ispod sebe imate 152 kW (207 KS). Neobuzdana snaga tera vaš RR do maksimuma - sa momentom od 113 Nm pri 11.000 rpm i krivom obrtnog momenta od najmanje 100 Nm u opsegu od 5.500 do 14.500 [o / min]. Deset godina nakon što je prva generacija RR-a prvi put očarala moto svet, sada idemo na sledeći nivo performansi. Izmenili smo gotovo sve komponente RR - od početka do kraja. Rezultat: manja težina i primetno veće performanse. Da li ste spremni za pol poziciju i pobedu? RR čeka vas.

Dizajn RR-a

Koja je vaša boja?

Karakter vašeg RR-a se uz nove boje sada oseća jasnije nego ikada. Birajte neku od novih nijansi Hockenheim silver metalik i poznatu Racing red i Light white/Racing blue metalik/Racing red.

Light white/Racing blue metalik/Racing red

Posvećeni trkačkoj tradiciji. Pošaljite signal iz daleka pomoću naših boja: izaberite da vozite uz paket visokih performansi sportskog, agilnog, dinamičnog dizajna.

Racing red nemetalik

Nijansa atrkaktivne crvene boje govori ono što svi razumeju: Ova super mašina ima trkačke gene i sme na crtu svakom protivniku.

Hockenheim silver metalik

Ime samo kaže: Hokenhajm silver metalik reflektuje svašu ljubav prema stazi i potrebu da se uvek ostvari najbolje vreme.

Dizajniran za pol poziciju

Jedan pogled je dovoljan i sve postaje jasno: ispred vas je motocikl vrhunskih performansi. Svaki deo RR-a je osmišljen tako da se na najbolji način iskoristi. Uzmimo za primer raspored rama sa novom tehnologijom oslanjanja koja čini RR lakšim i preciznijim. Pored toga, tu je i ergonomski savršen položaj za sedenje, koji nema premca zahvaljujući izmenjenom ramu i dizajnu panela. Standardna LED prednja svetla daju apsolutno dinamičan i agresivan izgled. Prednji indikatori se protežu od prednje oplate do retrovizora, što ne samo da izgleda estetski, već pruža i unapređuje vidljivost. Gledan otpozadi, RR dominira u pogledu dizajna i funkcionalnosti: "All-in-one" bio je moto kojim smo se vodili. Pored osvetljenja registarske tablice, držač tablice sada integriše i LED pokazivače pravca, zadnja svetla i stop svetla.

+ Pročitaj više

Spreman za stazu

Pored osvetljenja registarske tablice, držač tablice sada integriše i LED pokazivače pravca, zadnja svetla i stop svetla.

Opciono dostupni M Paket pretvara vaš RR u vrhunsku trkačku mašinu. Ovde se težina još jednom smanjuje za oko 3,5 kg, na samo 193,5 kg. Pored trobojne kolorne opcije Light White / Racing Blue metalik / Racing Red, M karbonskih točkova, M laganog akumulatora, M sportskog sedišta, M šasije (podesivi zadnji kraj i nosač točka), dobijate Pro režime vožnje sa podešavanjima Race Pro 1–3 i elektronske sisteme asistencije, poput DTC +/- birača, ABS podešavanja, remapiranog motora, wheelie funkcije i kontrole proklizavanja i još mnogo toga.

+ Pročitaj više

4-CILINDRIČNI LINIJSKI MOTOR

152
kW (207 KS) na 13,500 rpm
100
Nm (min.) pri 5,500 to 14,500 rpm
193.5
DIN masa praznog vozila u kg, mereno uz M Paket
14,600
Maks. o/min.
Hlađeni četvorocilindrični četvorotaktni linijski motor

Četiri cilindra i neverovatne performanse

Četiri cilindra i neverovatne performanse

Projektovan iznova, četvorocilindrični motor je novi pogonski sistem u RR-u. Maksimalna snaga je povećana na 152 kW (207 KS) i 13.500 o / min, a kriva obrtnog momenta optimizovana. Zahvaljujući novoj BMW ShiftCam tehnologiji, koja bira vreme otvaranja i podizanja ventila pomoću bregastog vratila, čak i pri malim i srednjim opsezima brzine motora isporučuje se znatno veći obrtni moment i snaga.

Pored toga, brojne druge komponente prilagođene su da dalje optimizuju težinu, prostor i dizajn. Tu je novi sistem kontrole ventila, usisni ventil od titanijuma i unapređeno višeslojno kvačilo sa funkcijom protiv trzaja (-20N). Motor je sada lakši i manji za 4 kg, što utiče na bolju upravljivost i ergonomiju. To ćete primetiti odmah čim krenete.

+ Pročitaj više

DOŽIVITE ZVUK RR-a

NAJINTERESANTNIJI DETALJI O RR

Zadnje svetlo.
Zadnji kraj novog BMW RR-a
Dinamička kontrola oslanjanja (DDC) sledeće generacije.
BMW RR novi DDC (Dynamic Damping Control)
TFT displej od 6.5".
BMW RR TFT displej od 6.5"
Multi-kontroler.
BMW RR multi-kontroler na upravljaču
M karbon točkovi.
M karbon točkovi za novi BMW RR
LED svetla.
Svi detalji o BMW RR
M sportsko sedište.
M sportsko sedište za novi BMW RR
Truss zadnji nosač.
BMW RR zadnji nosač u serijskoj proizvodnji

Pregled tehničkih detalja

BMW ShiftCam tehnologija: kombinacija optimozovanog momenta i vrhunskih performansi.

Već sa prvi ubrzavanjem, odmah ćete primetiti: odlična kriva obrtnog momenta ove mašine moćna je čak pri malim i srednjim brzinama. To je uglavnom zbog BMW ShiftCam tehnologije. Ovde se usisni ventili kontrolišu pomoću kontrolnog bregastog vratila. U zavisnosti od brzine, vreme otvaranja ventila i podizanje ventila se podešava kako bi se obezbedile najbolje performanse za vaš RR.

ABS i ABS Pro: od maksimalne stabilnosti do najviših mogućih performansi.

RR ima ABS i ABS Pro, i u zavisnosti od vašeg režima vožnje: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE ili RACE Pro-1 do 3. Na vama je da odredite kada vam je potrebna maksimalna stabilnost ili najbolje moguće performanse.

Switch Assistant Pro: menja brzine u milisekundi uz maksimalnu stabilnost i performanse.

Na putu ili na stazi: Ova funkcija je obavezna. Budući da uz standardnu funkciju Shift Assistant Pro sa funkcijom blipper brzine menjate bez pritiskanja kvačila gore-dole. Tako se možete potpuno koncentrisati na put. Istovremeno, uticaj opterećenja na karoseriju i zadnji točak smanjen je na minimum. Rezultat: brži ste, stabilniji i možete uživati u još većim performansama i većem zadovoljstvu u vožnji.

Potpuno nova Dynamic Damping Control (DDC): savršeno oslanjanje za lošije podloge i stazu u svakom trenutku.

RR je opciono opremljen i DDC sistemom sledeće generacije. Sada je elektronski ventil uparen sa mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, hod amortizera se smanjuje ili povećava za 10 ms. Za autoput ili stazu uvek se možete pouzdati u savršeno oslanjanje. Opruga se takođe može ručno podesiti.

Dizajn svetala: LED, vidljivi, dinamični, agresivni.

Standardna LED prednja svetla daju RR-u novi jedinstveni sportsko-agresivni izgled. Ovo se odnosi ne samo na prednja svetla, koja su premeštena sa obloge na retrovizor u novom RR-u, već i na zadnji deo, gde su indikator, stop i zadnje svetlo spakovani u istu svetlosnu grupu.

TFT displej od 6.5" : sve pregledno i pod kontrolom.

Standard u segmentu super motocikala: TFT displej - RR. Ekran od 6.5" za savršenu preglednost. Birajte između opcije Pure Ride svedene na osnovno ili jedan od tri Core Ride koji sadrže ostale važne informacije. Sve je pod kontrolom uz multi-kontroler: jednostavn skrolujte kroz meni vašeg 6.5" TFT displeja da pristupite raznim funkcijama i podešavanjima - bez pomeranja ruku sa upravljača. Tako uvek sve imate pod kontrolom.

Ergonomija: više komfora, podrške i slobode pokreta.

Ne samo da je novi RR mnogo lakši od 197 kg, ima i savršenu ergonomiju. Ram, rezervoar, sedište, zadnji kraj i oslonci su modifikovani za bolju podršku, veću slobodu pokreta, bolji odziv i lepši položaj kolena uz telo motocikla.

Kombinacija obrađenih oslonaca i nova ergonomija upravljača i M sedišta, pored boljeg odziva manje zamara vozača i olakšava duže vožnje i mogućnost obaranja rekorda po krugu, svaki put. .

Opruga i nosač točka: Performanse, osetljivost i podesivost – sve što vam treba za pobedu.

Novi RR je opremljen aluminijumskim nosačem i nudi još bolju raspodelu snage i manje reakcije šasije pri ubrzanju, kao u moto-sportu. Tako štedi gume. Standardni amortizer novog RR sada je dalje od motora i zbog toga je manje izložen toploti. Pored toga, ugrađen je i veći prigušni klip. To rezultira stalnim stepenom prigušenja u svim situacijama u vožnji.

Standard sedište i specijalna oprema: uvek čvrsto smešteni u sedištu.

Pored standardnog sedišta, tu je i Opciono M sportsko sedište za novi RR. Njegov poklopac otporan na klizanje i tvrđa pena štede energiju pri ubrzavanju ili snažnom kočenju i donose veću stabilnost. M sportsko sedište je deo M paketa. Dostupno je u tri visina (814 mm, 824 mm i 849 mm) kao specijalna dodatna oprema.

Nosač registarske tablice: praktično nosi sve a lako se skida.

Vaš RR se lako i brzo pretvori iz motocikla za krstarenje u trkačku mašinu: zadnje svetlo integrisano u LED pokazivače pravca i svetlo tablice pričvršćeno je na držač registarske tablice. Velika prednost ovde je što u samo nekoliko lakih koraka možete ukloniti nosač tablice i osvetljenje i spremiti se za najbolje vreme po krugu.

4 standard režimi vožnje / Race Pro 1-3 režima vožnje: pitanje stava.

Kod RR-a četiri režima vožnje su standardna: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE. Sva četiri su savršeno prilagođena odgovarajućim uslovima i pružaju više performansi ili veću stabilnost i sigurnost, po želji. Trkači posebno vole Pro režime vožnje. RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 kojima se mogu pojedinačno prilagoditi kontrola gasa, motorna kočnica, kontrola prianjanja (DTC), sistem Wheelie (DTC), ABS i ABS Pro - tako da u svakom krugu možete postići najbolje moguće vreme.  Na raspolaganju su vam i dodatne funkcije Launch Control, Pit Lane Limiter, Hill Start Control Pro (HSC Pro), i Dynamic Brake Control (DBC). Dodatni sistem za asistenciju u vožnji je DDC.

Tehnologija za maksimalne performanse u svakoj situaciji

RR je tehnička zver sa odličnim prianjanjem na drumu: četiri standardna režima RAIN, ROAD, DINAMIC i RACE već pokrivaju brojne stilove vožnje u različitim uslovima. Pro režim kao posebna dodatna oprema približava svet moto trka uz tri dodatna režima RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, sa Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC. Uz multi-kontroler možete konfigurisati sledeća podešavanja na kolor TFT displeju od 6.5": odziv gasa sa kontrolom motora, momentom, kontrola prianjanja (DTC) i Wheelie kontrola proklizavanja zadnjeg točka, ABS i DDC. Sva podešavanja su dostupna na dodir dugmeta DTC +/- Shift. Zahvaljujući najnovijoj senzorskoj tehnologiji i kontroli obrtnog momenta, DTC podrška je posebno rafinirana i moćna. Postupak se odvija bez obzira na stepen prenosa, brzinu i nagib.

Uz DTC sledeće generacije, dobijate efikasniju, snažniju i bezbedniju kontrolu prianjanja i još bolji momentum.

+ Pročitaj više

Veća stabilnost i bolja iskorišćenost snage

Veća stabilnost i bolja iskorišćenost snage

Novi RR ima, kao jedini ulični legalni superbike, aluminijumsko podvozje, koje se ranije koristilo samo na trkačkom stazama. Težina niža za 0,3 kg značajno smanjuje ukupnu masu i rezultira znatno manjom reakcijom šasije pri ubrzanju. Pored toga, amortizer, koji se može podesiti, kao i oslanjanje, postavljen je dalje od motora i time je manje izložen toploti. Ovo ima značajne prednosti. Promenom odnosa opruge sa 1,9: 1 na 1,65: 1 i većim klipom amortizera, smanjen je hod opruge. Ovim se minimizira trenje i povećava komfor i performanse jer se nagomilavanje snage u opruzi događa brzo i tačno. Čitav sistem je tako obazriviji prema gumama.

+ Pročitaj više

Savršeno oslanjanje na svim stazama

Savršeno oslanjanje na svim stazama

U paketu dodatne opreme siostem DDC, kao filozofija upravljanja elektronskom šasijom i mehanička komponenta prigušivanja su razvijeni od nule. Bez obzira da li ste na seoskom putu ili na stazi - elektronski ventil uvek pruža maksimalno prigušivanje, zavisno od režima vožnje i namene. Sada je uparen sa mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, prigušenje se smanjuje ili povećava za 10 ms. Nova, anodizirana plutajuća klip je izuzetno osetljiv. Ako je potrebno, Shim paket mogu prilagoditi i stručnjaci za šasiju.

Hod viljuške je regulisan fazama prianjanja i kompresije. Faze se pojedinačno kontrolišu u viljušci pomoću senzora linearnog položaja. Po potrebi se oslanjanje može ručno podesiti.

+ Pročitaj više

Podaci & oprema

Performanse koje vidite

RR se ne boji izazova. To je sasvim jasno na osnovu njegovog sportskog dizajna i tehnologija koje je sakrio unutra.

Podaci & oprema

DODATNI MODELI

spinner