Za sve kupce novog motocikla obezbeđujemo 5 godina garancije i BMW Motorrad SMART moto trening.
BMW M 1000 RR
Za sve one vođene svojom strašću koji su spremni da prihvate izazove. Za sve one koji odbijaju da odustanu od jednog jedinog milimetra ili milisekunde: BMW M RR je motocikl optimizovan za trke. Usavršen je u i dalje razvijan na stazi. Ima optimizovanu aerodinamiku, što rezultira značajno većom maksimalnom brzinom od 314 km/h. Njegov motor i šasija ostavljaju snažan utisak i jasnu poruku moći. M RR predstavlja primer performansi i ekskluzivnosti do poslednjeg detalja.
Čak i kod ovog motocikla, uvek imamo nešto više: naša BMW Motorrad Motorsport podrška za trke. Uvek vođeni porukom: #NeverStopChallenging.
Vozite novi BMW motocikl na najlakši način putem jedinstvene BMW Financial Services 3ASY RIDE ponude za finansiranje BMW motocikala.
SPEKTAR DETALJA
Brzi kao planinska reka
Brzi kao planinska reka
Optimizovane prednje i bočne obloge napravljene su od karbona kako bi se obezbedile bolje performanse i povećala maksimalna brzina za 8 km/h. Pored toga, nova aerodinamika oslobađa vozača od opterećenja tako što smanjuje snagu vetra: za dugotrajnu, brzu, fokusiranu vožnju. S druge strane, novodizajnirani M spojleri napravljeni od karbona povećavaju potisnu silu prednjeg točka do 6,3 kg – čak i kada se naginjete i pružaju 22,6 kg potisne sile pri 300 km/h, dajući vozačima više samopouzdanja tokom ekstremnih nagiba i pri velikim brzinama u krivinama.
Vetar može biti prijatelj
Vetar može biti prijatelj
M spojleri i opcioni M aero poklopci točkova kreirani su u saradnji sa BMW Motorsport stručnjacima. M kočioni sistemi su direktno integrisani u nove blatobrane prednjih točkova, koji su zauzvrat optimizovani za poboljšani protok vazduha oko nogu viljuške i kočionih čeljusti. M kočni kanali smanjuju temperaturu kočionih čeljusti. M aero poklopci točkova, takođe napravljeni od ugljenika, smanjuju turbulenciju na prednjem točku i oslobađaju puni potencijal vašeg motocikla na dugim pravcima pri brzinama većim od 250 km/h.
Kada se svaki milimetar računa
M RR agregat ima maksimalnu brzinu rotacije od 15.100 o/min čime se dokazao u WSBK-u. Nivo performansi na kome je svaki milimetar bitan: Ističemo nekoliko detalja: potpuno CNC mašinski obrađeni usisni otvori, lagani kovani klipovi sa 2 prstena optimizovanim za značajno smanjenu potrošnju ulja, uske i lagane klackalice, titanijumski ventili, optimizovane bregaste osovine i Pankl titanijumska klipnjača koja je 340 g lakša od S 1000 RR i obezbeđuje smanjeno trenje. Pored toga, tu su i: BMW ShiftCam tehnologija za podizanje ventila, kao i usisni sistem sa kraćim usisnim levcima koji isporučuju optimizovan ciklus punjenja pri velikim brzinama motora.
Jasna poruka– najbolji trkački osećaj
Najbolji mogući osećaj i zadivljujuća, izuzetna preciznost na prednjim i zadnjim točkovima: Srce šasije je aluminijumsko, uključuje okrenutu viljušku i centralni opružni podupirač sa Full Floater Pro kinematikom, što znači još bolju šasiju i performanse. Dosledno i beskompromisno usmereno, da se postignu najbolja vremena trke, njegova šasija takođe impresionira sve perfekcioniste koji kreću na put u potrazi za adrenalinom.
Visoke performanse – imperativ
Ono što istinskog pobednika izdvaja je njihova sposobnost da se fokusiraju tokom tih kritičnih milisekundi: M RR Launch Control vam daje savršen početak trke, a Pit Lane Limiter zna kada treba da kontrolišete snagu. Dijagram promene stepena prenosa se može jednostavno aktivirati za trke. Pored toga, ukupno 7 režima vožnje, dve podesive karakteristike gasa i tri opcije podešavanja za obrtni moment motora pomažu vam da savršeno prilagodite svoju vožnju stazi. 6,5" TFT ekran čini sve informacije lakim za čitanje.
Beskompromisno ubrzanje i kočenje
Posle godinu dana korišćenja u WorldSBK-u i na svetskim trkačkim stazama, za M kočnicu još uvek važi sledeće: Najbolja u klasi. U stvari, čak i bolja od toga. To je zato što novorazvijeni M kočioni kanali hlade kočione čeljusti do 10 stepeni tokom trke – u zavisnosti od trkačke staze – za još veće performanse i konstantniju tačku otpora. Savršeno usklađeni radni element znači maksimalnu stabilnost kočnice, jasnu povratnu informaciju i najbolje prilagođavanje Race ABS-u.
IZGLED POBEDNIKA
Dve verzije, jedan cilj: pobeda
M RR je dostupan u dve verzije: osnovnoj varijanti i M RR sa M Competition paketom. Svaki M RR je dizajniran sa jednom jasnom porukom: pobeda. To je upravo ono što obe varijante predstavljaju, uz dodatak posvećenosti i motivacije.
Spremni za lidersku poziciju
Prednji deo je aerodinamički optimizovan i ima vidljivu karbonsku oblogu i M specifičnu dizajn traku kao i novodizajnirani nosač oklopa napravljen od karbona. Zadnji deo čini M RR još dinamičnijim. Nosač registarske tablice sa integrisanim svetlom je takođe postao još kompaktniji. Zahvaljujući novom sistemu kablova i senzoru ugla upravljanja na zadnjim i prednjim pokazivačima pravca, M RR je sada spreman za trkačku stazu još više.
Broj trka veći nego ikad
M Competition paket
M Competition paket
Mesto gde se trke susreću sa estetikom: M Competition paket uključuje M GPS i odgovarajući kod za aktiviranje, M Aero poklopce točkova, anodiziranu pokretnu ruku zadnjeg točka koja je 220 g lakša i M Endurance lanac koji ne zahteva održavanje, DLC presvučen. Takođe dostupno: M Carbon paket sa visokokvalitetnim vidljivim karbonskim i prozirnim komponentama, M Billet paket sa novim 150 g lakšim M osloncem za noge, i Carbon presvlakom suvozačkog sedišta ili paketom za putnike.
Ostala sportska oprema
Ostala sportska oprema
Brojne opcije posebne opreme i originalni BMW Motorrad dodaci omogućavaju vam da dodatno usavršite svoj M RR, precizno ga prilagođavajući zahtevima vaše vožnje ili rute. Dakle, M Carbon poklopac za zadnji deo može da se koristi za držanje vašeg GPS miša ili akcione kamere. M sistem oslonca za noge podesiv u 6 smerova je takođe uključen u M Competition paket, koji vam pomaže da postignete pravi trkački stil. Baš kao M Endurance klupa za jedno sedište, koja vam omogućava da se krećete po dubokim nagibima uz zadržavanje veće kontrole.