* Standardna serijska oprema, neobavezujuća preporučena cena, bez troškova transfera, sa 20% PDV-a.

Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

Motocikli su opremljeni samo opremom predviđenom zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije su indikativnog karaktera.

BMW R 18 Classic

Iskonski. Nostalgičan. Gorivo za dušu

R 18 Classic je moderna krstarica s nostalgičnim osećajem BMW dizajna.  Podseća na početke, na prve krstarice pogodne za obilaske i putovanja. Takođe podseća na bezvremenske odlike naših motocikala, poput bele dvostruke obloge koja se nalazi na R 18 Classic First Edition.  Srce mašine je očito bokser s najvećom zapreminom koji smo ikad ponudili.  Motocikl je stvoren za opuštajuće ture i čisto uživanje.

We see the R 18 Classic.

Dizajn R 18 Classic-a

Krstarica nadahnuta ikonama

Jednostavna silueta, visokokvalitetni detalji: R 18 Classic mami sve poglede na sebe.

R 18 Classic

Čista Black storm (Crna oluja) metalik boja naglašava izduženu siluetu motocikla.

Mars Red metallic

Mars Red metallic paintwork emphasises the individual character of the R 18 Classic.

Manhattan metallic matt

Nürburg Silver, polished aluminium and high-gloss chrome form striking contrasting elements to the dark paintwork and the bike's dark seat.

Option 719 Galaxy Dust metallic/Titansilber 2 metallic

This effect paint shimmers blue to violet and makes the R 18 Classic sparkle spectacularly.

Glavne odlike na prvi pogled

Rezervoar u obliku kapljice ikona je našeg nasleđa i naglašava - isto kao i produženi zadnji prigušivač zvuka - tipičnu moderniziranu liniju R 18 Classic.  Njegov čelični okvir sa dvostrukim ležištem obavija ogroman motor koji svaki kilometar pretvara u iskustvo.

+ Pročitaj više
Sedište sa suvozačkim sedištem
We see the divided seat with pillion passenger seat.
Bokser sa potisnim klinovima
We see the impressive boxer including push rods.
Dodatni LED farovi
We see both of the smaller auxiliary headlights to the left and right of the main headlights.
Papučice
We see the step of the R 18 Classic.
Vetrobran
We see the windshield of the R 18 Classic.
Okrugli auspuh, otvorena pogonska osovina, okvir iz dva dela
We see the round exhaust pipe, the open drive shaft, and the double cradle frame.
Crni rezervoar s dvostrukim prugama i nakačenim logotipom
We see the black tank.
Mekane torbe
We see the softbags of the R 18 Classic.

Kreirajte vaš sopstveni motocikl

Kreirajte vaš sopstveni motocikl

Sveukupni fleksibilni koncept R 18 Classic-a i njegova široka paleta dodatne opreme pružaju vam svu slobodu potrebnu prilikom dizajniranja vlastitog motocikla.  To vam daje priliku da ga prilagodite prema sopstvenom ukusu.

+ Pročitaj više

Iskusite motor R 18 Classic-a

Visoki obrtni moment osigurava snažni odziv gasa:  dvocilindrični bokser motor R 18 Classic od 1802 ccm je bokser s najviše zapremnine koju smo ikad napravili.  Motor koji možete videti, čuti i osetiti:  isporučuje svoj najveći obrtni moment od 158 Nm pri 3.000 o/min.  Od 2.000 do 4.000 o/min, uvek isporučuje preko 150 Nm, što znači konstantno visok obrtni moment s tipičnim trkačkim karakteristikama boksera.  Pri 4.750 o/min, Big Boxer isporučuje 67 kW (91 KS). Započnite svaku vožnju startnije.

+ Pročitaj više
1802
ccm kapacitet
158
Nm maksimalni obrtni moment pri 3,000 rpm
690
mm visina sedišta
290
domet u km (min.)

Više o #Soulfuel

#Soulfuel znači da uvek zadržite svoju strast i znatiželju.  I da jedva čekate na sledeće putovanje.

+ Pročitaj više
spinner