Tama koju treba otkriti.

Model 9 Tracker otvara oči.

elika količina crnog premaza nanesena je na 9 Tracker poput ogrtača. Svi koji žele da shvate koncept pristigao iz Blitz Motorcycles moraju pažljivo da pogledaju ovo remek-delo. 

Svi detalji

Motocikl

9 Tracker

Iskovano u

Blitz Motorcycles

Individualizacija

Fred Jourden i Hugo Jezegabel

Basic

R nineT

Konstrukcija/konverzija

2014/2014

Kategorija

Tracker

Nagrada za upornost

Potreban je trenutak da shvatite šta to stoji ispred vas. Kao noć bez zvezda, sve obavijeno tamom. Zenice se šire na svaki trag svetlosti. U početku malo mutni, naziru se detalji 9 Tracker sa Blitz Motorcycles. Sva ta količina crne izrazita je individualizacija motocikla dizajnera Freda Jourdena i Huga Jezegabela u mraku. Apsolutno svaki deo i komponenta motora su u crnoj boji. 

9 Tracker izaziva da ga istražite i upornost nagrađuje novim detaljima, poput nove nijanse koja se može nazreti tek ako ostanete zadubljeni u njega neko vreme. 

+ Pročitaj više
Prezadovoljni smo rezultatom. Agresivno izgleda, brutalno poput trkačkih modela. I dalje je to BMW, ali ne izgleda kao nineT. ”

Fred Jourden

Blitz Motorcycles

Očistite misli od svega i zagledajte se u 9 Tracker - trenutak kasnije sve će vam biti jasno. "Agresivno izgleda, brutalno poput trkačkih modela", Fred dodaje, opisujući mašinu. Sve su to sećanja na motocikle iz 70-tih, koji su harali ovalnim trkačkim stazama. "Od početka smo baš to želeli da stvorimo. Podloga nam je bio legendarni Harley Davidson Flat-Track Racer XR750", nastavlja Fred. Pasija koju Fred i Hugo gaje ka klasičnim modelima nije tajna. Za svaki projekat imaju svoju priču i istovremeno odaju počast nekom legendarnom modelu. Za konverziju R nineT modela, dvojica parižana koristila su istovetan pristup. "Ideja je bila da motocikl ne ostane isti kao R nineT, već da oduševi svakoga pored kog prođe", kaže Fred. On i Hugo su se odlučili za veće točkove (19 inča), šire ručice bez menjača i novi zadnji ram. Tako su došli i do trkačkog sedišta, podsećanja na stare dane.  

+ Pročitaj više

Detalji

Ram

Zadnji ram, posebno proizveden  

Karoserija

Rezervoar za gorivo je od poliamida, proizvod 3D štampača, specijalno zaštićen iznutra tako da ništa od goriva ne pobegne.

Prednje oslanjanje

Široke ručice bez menjača (dugme je u cilindru nožne kočnice prednje kočnice), prednje čelične hidraulične kočnice i kočioni cilindar za troja kočiona klješta

Zadnje oslanjanje

Širi zadnji točak

Izduv

2-1 Izduv i kompozitni kraj izduva 

Boja

Crna, Carmouche

R nine T zadržava svoj duh

Originalni rezervoar za gorivo samo je smetao. Morao je da ustupi mesto novom od poliamida koji je odštampao 3D štampač – moderna tehnologija omogućava povratak utiska iz prošlih vremena. Našlo se i mesta za novi K&N filter za vazduh. I baš su takvog R nineT Hugo i Fred želeli. Još je detalja našlo mesta u sjajnom crnom 9 Tracker-u. A detalje ćete primetiti ako se duboko zagledate.  

+ Pročitaj više

Pokreće dušu

R nineT najčuvenije modifikacije

R nineT najčuvenije modifikacije

Disklejmer

Vozila prikazana ovde mogu biti modifikovana i opremljena prilagođenim delovima treće strane i/ili samostalnim komponentama koje nisu ni proizvedene, distribuirane ni testirane od strane BMW-a. BMW ne prihvata nikakvu odgovornost za takve modifikacije (uključujući instalaciju, karakteristike i korišćenje prikazanih prilagođenih delova/komponenti). PAŽNJA: Modifikacija vozila serije (uključujući instalaciju i korišćenje prilagođenih delova trećih lica i/ili samostalnih komponenti) može narušiti karakteristike vožnje! Vožnja modifikovanih BMW vozila je na sopstvenu odgovornost.

Odgovarajući motocikli.

spinner