Ustani i kreni.
Od svih stvari, BMW R 7 iz 1934 poslužio je za individualizaciju Kaičiro Kurosuu kao inspiracija za futuristički model naznvan Highway Fighter. R nineT u budućem izdanju, proizveden u Cherry's Company.
Opis profila
Highway Fighter
Cherry's Company
Kaičiro Kurosu
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Napred i nazad u 30-te
Spajanje vekova u jasno definisanoj viziji. Kaičiro Kurosu je Highway Fighterom svoju ideju o motociklu iz bliske budućnosti pretočio u stvarnost. BMW R 7 iz 1934. godine je korišćen kao inspiracija, zato postoji gotovo sto godina između modela i motocikla. Ono što je Kaičiroa fasciniralo kod klasika bio je urođeni BMW DNK, koji je zaista želeo da izrazi na ovoj svojoj prvoj BMW modifikaciji. Čak i ako je izuzetno zauzet projektima prilagođavanja i vodi prodaju u kompaniji Cherry’s u Tokiju od početka veka, među najboljima je u industriji jer nije ništa prepuštao slučaju kod konverzije R nineT-a. Kaičiro je poznat po svojoj posvećenosti apsolutnom savršenstvu, uz poneku krivinu i zaobljenu ivicu.
Kaičiro Kurosu
Cherry’s Company
Dugo je Kaičiro tražio pravu liniju za Highway Fighter-a. Ovo parče žice je pomoglo da dođe do konačnog oblika. "Uvek moram da imam konačnu sliku proizvoda pre no što počnem da radim," objašnjava. Centralni element kao deo celog dizajnerskog vokabulara je ručno oblikovana karoserija od aluminijuma koja spaja sve komponente u harmoniju. Bez obzira na harmoničnost elemenata, Kaičiro želi sportski, žestoi izgled. Trkač iz budućnosti, povezan sa prošlošću. Sve obloge, originalno prednje oslanjanje S 1000 RR, LED prednje svetlo ističe trkačku narav. Blješti kroz vetrobran. Kada se isključi, nestaje duboko iza crne obloge, i vizuelno pretvara mašinu u čistokrvnog trkača. Ustani i kreni!
Svi detalji
Standardni ram sa modifikovanim zadnjim krajem
Ručna prerada aluminijumskog rezervoara i nosača. LED prednje svetlo sakriveno iza vetrobrana, kod isključivanja se uvlači iza panela i ističe narav čistokrvnog trkača
Prednje oslanjanje S 1000 RR, hromirani točak iz RevTech-a,Metzeler ME880 Marahton, 130/70-18
hromirani točak iz RevTech-a, Metzeler ME880 Marahton 200/60-16
Ručno rađeni izduv sa kratkom srednjom sekcijom
Ram: Nljusseikiya, karoserija: Nomad Concept, svetleća crna sa belim elementom, trakom
Disklejmer
Vozila prikazana ovde mogu biti modifikovana i opremljena prilagođenim delovima treće strane i/ili samostalnim komponentama koje nisu ni proizvedene, distribuirane ni testirane od strane BMW-a. BMW ne prihvata nikakvu odgovornost za takve modifikacije (uključujući instalaciju, karakteristike i korišćenje prikazanih prilagođenih delova/komponenti). PAŽNJA: Modifikacija vozila serije (uključujući instalaciju i korišćenje prilagođenih delova trećih lica i/ili samostalnih komponenti) može narušiti karakteristike vožnje! Vožnja modifikovanih BMW vozila je na sopstvenu odgovornost.