Prolećno čišćenje.
Kada Džef Rajt iz Church of Choppers radi preradu, ostavlja samo suštinske delove. Njegova verzija the R nineT iznova dokazuje kakav je neverovatan talenat.
Opis profila
CoC R nineT
Church of Choppers (CHVRCH)
Džef Rajt
R nineT
2014/2015
Streetfighter
Džef, za sve.
Džef, za sve.
Koji je to najvažniji alat za preradu motora? Tačno, set za varenje i...Google. Makar kad se čuveni majstor Džef rajt dohvati alata Church of Choppers (CHVRCH). A Džef sigurno zna; rasklopio je svaki mogući model na svetu i ponovo ga sastavio kako je on to zamislio. Za svu plejadu modifikovanih klasika, čopera, stritfajtera i dirt trackers-a, iznenađenje je da se do 2015 nije pojavio nijedan model iz BMW-a. Ali kada mu se ukazala prilika sa R nineT, bio je oduševljen. "Živim u centralnom delu SAD, udaljen više od 3000 km do Kalifornije i preko 2000 km od Njujorka, i prava je sreća da se nekom poput mene ukaže ovakva prilika", kaže Džef, koji živi sa ženom i troje dece u De Moinu.
Džef Rajt
Church of Choppers
Džef je svestran i raznovrstan poput njegovih motocikala. Odeća koju dizajnira nosi modnu etiketu FTWCO, dokazani je umetnik, piše blog i vlasnik je paba. Sebe je opisao kao mrzovoljnog, umetnika i strastvenog pušača. Neko jedinstven poput Džefa sasvim prirodno će praviti jedinstvene modele. " Svima kažem: ako vam se sviđa to što sam napravio, dajte neku ponudu. Nikad ne bih napravio motocikl za drugog već samo za sebe.
Postupak modifikacije podseća na prolećno čišćenje. Džef to zove "sređivanje", čim se reši svih delova koji, po njemu, nisu više bitni. Kod R nineT, skinuo je elektroniku. Kleme akumulatora sada su smeštene u grbu sedišta. Lako su dostupne i staraju se da sirena i pokazivači pravca rade svoje. Sistem ubrizgavanja takođe je morao da ide; Džef ga je zamenio klasičnim karburatorom. Umesto paljenja u slučaju nužde, ugradio je tradicionalni magnet za paljenje, što se jasno vidi, jer donja polovina rezervoara funkcioniše kao vrsta nivokaznog stakla. Ovo je samo primer Džefovih zanatskih sposobnosti.
Svi detalji
Serijski deo
Modifikovani rezervoar, ručno izrađeno sedište sa pristupom akumulatoru, lični dizajn zadnjeg kraja, prednji deo izrađen u radionici
Showa fork, milled Triple Tree, BlackStone Tek carbon rims
Serijski deo
Kućna izrada, Racefit amortizeri i sedište su pod uglom od 30-stepeni jedno prema drugom
Silver sa crno-crveno-zlatnom dekoracijom na rezervoaru, pozadi je trkačka šara
U boji ili bez?
R nineT kog je Džef ogolio premijerno je prikazan na sajmu "Naked Truth Show". Mašina je bila potpuno ogoljena, bez boje "gola". Posetioci su mogli da se usredsrede na modifikacije i zaista su bili impresionirani. Dva meseca kasnije, kada je Džef otkrio R nineT na sajmu The Only Motorcycle Show u crno-crveno-zlatnom odelu, fanovi nisu mogli da sakriju svoje oduševljenje. "Mnogo čestitanja i bacanja koske", priseća se Džef. Za sve one koji bi da vide Džefov rad, Google ih je prepun.
Disklejmer
Vozila prikazana ovde mogu biti modifikovana i opremljena prilagođenim delovima treće strane i/ili samostalnim komponentama koje nisu ni proizvedene, distribuirane ni testirane od strane BMW-a. BMW ne prihvata nikakvu odgovornost za takve modifikacije (uključujući instalaciju, karakteristike i korišćenje prikazanih prilagođenih delova/komponenti). PAŽNJA: Modifikacija vozila serije (uključujući instalaciju i korišćenje prilagođenih delova trećih lica i/ili samostalnih komponenti) može narušiti karakteristike vožnje! Vožnja modifikovanih BMW vozila je na sopstvenu odgovornost.