Večernja vožnja u planini i nedeljno popodne na trkačkoj stazi – Japanac Širo Nakadžima ima posebnu ideju šta želi da uradi sa svojim R nineT. Poput ovog Clubman Racer-a, stvorio je univerzalca po svom ukusu. I potpuno ih uskladio sa scenografijom.
Clubman Racer
46Works
Širo Nakadžima
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Njegova reputacija mu prethodi. Širo Nakaždima je odavno izgradio ime kao muzičar, mnogo pre trenutka kada je počeo da se bavi preradama. Sa Label Ritmo Sereno, otvara radionicu u Tokiju za evropske modele i primarno vrši konverzije klasičnih BMW motora. 2014, Širo se seli iz milionskog grada u unutrašnjost Japana i otvara radionicu u podnožju planinskog masiva Jatsugatake: 46Works. Četiri na japanskom je shi, šest je ro. Osim prerada, školovani inženjer pravi delove za klasične automobile i nameštaj. U slobodno vreme muva se po planini ili učestvuje na vintage trkama. Širova tajna je umeće i ručni rad. U planini Jatsugatake, nalazi mir i tišinu potrebne za stvaranje motora jedinstvenih do poslednjeg gena;
Širo Nakadžima
46Works
Uz Clubman Racer-a, Širo je radio na novom BMW Motorrad modelu po prvi put. rad je postao deo projekta R9T Japan, u kojem su četiri majstora za prerade iz Japana, svaki za sebe izvršili konverziju modela R nineT. Specifikacija: nije bilo. Savršen preduslov da mašina ostavi svoj pečat na trkačkoj stazi. "Bio mi je to prvi međunarodni ugovor. Dosta sam putovao i susreo mnogo veoma interesantnih ljudi sa scene. Bilo je veoma uzbudljivo", Širo se s ponosom priseća. Njegov pečat je jasan i rezultat je svetao i funkcionalan motor. Karoserija je od aluminijuma i ručne je izrade. Zadnji kraj podseća na klasične trkačke mašine. Širo jako dobro razume kombinaciju performansi i upečatljivih detalja i stvara savršen balans između relaksirajućeg i trkačkog.
Aluminijumski rezervoar ručne izrade, klupa iz Razzle Dazzlea, odmorišta iz kućne radinosti
Viljuške iz Öhlinsa, Magtan točak je JB-Power, One-off Top Bridge, Clip-on ručice, opruga viljuške sa S 1000 RR
Oslanjanje iz Öhlinsa, Magtan točak je JB-Power
Titanijumski izduv ručne izrade
boja iz Stupid Crown
Vozila prikazana ovde mogu biti modifikovana i opremljena prilagođenim delovima treće strane i/ili samostalnim komponentama koje nisu ni proizvedene, distribuirane ni testirane od strane BMW-a. BMW ne prihvata nikakvu odgovornost za takve modifikacije (uključujući instalaciju, karakteristike i korišćenje prikazanih prilagođenih delova/komponenti). PAŽNJA: Modifikacija vozila serije (uključujući instalaciju i korišćenje prilagođenih delova trećih lica i/ili samostalnih komponenti) može narušiti karakteristike vožnje! Vožnja modifikovanih BMW vozila je na sopstvenu odgovornost.