Opuštanje ili trka.
Večernja vožnja u planini i nedeljno popodne na trkačkoj stazi – Japanac Širo Nakadžima ima posebnu ideju šta želi da uradi sa svojim R nineT. Poput ovog Clubman Racer-a, stvorio je univerzalca po svom ukusu. I potpuno ih uskladio sa scenografijom.
Opis profila
Clubman Racer
46Works
Širo Nakadžima
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Ostvarenje sna u provinciji
Njegova reputacija mu prethodi. Širo Nakaždima je odavno izgradio ime kao muzičar, mnogo pre trenutka kada je počeo da se bavi preradama. Sa Label Ritmo Sereno, otvara radionicu u Tokiju za evropske modele i primarno vrši konverzije klasičnih BMW motora. 2014, Širo se seli iz milionskog grada u unutrašnjost Japana i otvara radionicu u podnožju planinskog masiva Jatsugatake: 46Works. Četiri na japanskom je shi, šest je ro. Osim prerada, školovani inženjer pravi delove za klasične automobile i nameštaj. U slobodno vreme muva se po planini ili učestvuje na vintage trkama. Širova tajna je umeće i ručni rad. U planini Jatsugatake, nalazi mir i tišinu potrebne za stvaranje motora jedinstvenih do poslednjeg gena;
Širo Nakadžima
46Works
Uz Clubman Racer-a, Širo je radio na novom BMW Motorrad modelu po prvi put. rad je postao deo projekta R9T Japan, u kojem su četiri majstora za prerade iz Japana, svaki za sebe izvršili konverziju modela R nineT. Specifikacija: nije bilo. Savršen preduslov da mašina ostavi svoj pečat na trkačkoj stazi. "Bio mi je to prvi međunarodni ugovor. Dosta sam putovao i susreo mnogo veoma interesantnih ljudi sa scene. Bilo je veoma uzbudljivo", Širo se s ponosom priseća. Njegov pečat je jasan i rezultat je svetao i funkcionalan motor. Karoserija je od aluminijuma i ručne je izrade. Zadnji kraj podseća na klasične trkačke mašine. Širo jako dobro razume kombinaciju performansi i upečatljivih detalja i stvara savršen balans između relaksirajućeg i trkačkog.
Detaljnije
Aluminijumski rezervoar ručne izrade, klupa iz Razzle Dazzlea, odmorišta iz kućne radinosti
Viljuške iz Öhlinsa, Magtan točak je JB-Power, One-off Top Bridge, Clip-on ručice, opruga viljuške sa S 1000 RR
Oslanjanje iz Öhlinsa, Magtan točak je JB-Power
Titanijumski izduv ručne izrade
boja iz Stupid Crown
Disklejmer
Vozila prikazana ovde mogu biti modifikovana i opremljena prilagođenim delovima treće strane i/ili samostalnim komponentama koje nisu ni proizvedene, distribuirane ni testirane od strane BMW-a. BMW ne prihvata nikakvu odgovornost za takve modifikacije (uključujući instalaciju, karakteristike i korišćenje prikazanih prilagođenih delova/komponenti). PAŽNJA: Modifikacija vozila serije (uključujući instalaciju i korišćenje prilagođenih delova trećih lica i/ili samostalnih komponenti) može narušiti karakteristike vožnje! Vožnja modifikovanih BMW vozila je na sopstvenu odgovornost.