Rođen na ostrvu.

R nineT Scrambler, Heiwa.

Prvi susret Kenga Kimure i R nineT Scrambler-a bio je poput trapavog spoja na slepo, ali motocikl je ubrzo stekao japančevu naklonost - a vlasnik iz Heiwe daje mu domaći izgled. 

Opis profila

Bike

R nineT Scrambler No 001    

Forge

Heiwa Motorcycle

Individualizacija

Kengo Kimura    

Basic

R nineT Scrambler    

Konstrukcija/konverzija

2016    

Kategorija

Scrambler

Kengo Kimura voli da mu motor bude tanak i kompaktan. Svi koji žive na ostrvu prilagođavaju se svom okruženju. Na Honšūu, Japanac pravi motocikle u skladu sa svojom postojbinom u Tihom okeanu – svi su tanki i kompatkni. Radionicu je otvorio prema sopstvenom shvatanju estetike Heiwa U septembru 2016, prvi put sreće BMW R nineT Scrambler. Rad na BMW-u je nešto sasvim novo za nejga. Nikad ranije nije prerađivao mašine iz Minhena i davao im Heiwa izgled. Sve je ličilo na trapav prvi spoj. "U početku me ponela snažna pojava bokser motora", Kengo objašnjava. Navikao je da radi na američkim, engleskim i japanskim mašinama. "Tako sam prvo vozio R nineT Scrambler – do posla, do grada, na izlete – samo da se potpuno upoznamo." Kengo je brzo zapažen na drumovima Hirošime: motor je najveća snaga ovog motocikla. "Scrambler se vozi mnogo lakše nego što sam očekivao. Iznenađujuće je agan a motor ima prijatnu, ravnu krivu momenta", dodaje nakon nekoliko izlazaka.  

+ Pročitaj više
My customers say the R nineT has the typical Heiwa look. I did my best to find shapes that look cool. ”

Kengo Kimura

Heiwa

Nakon upoznavanja, Kengo je imao ideju šta želi da uradi sa R nineT Scramblerom. Međutim, svoju ideju nije stavio na papir, a ni u Photoshopu ni na skici nije stvorio nijedan model. Japanski profesionalac nikada ne podnosi nacrt svojih projekata, koji bi mogao da bude prekopiran.

Jedno je bilo jasno i Kengou i njegovom timu: "Želimo da stvorimo motor koji će ljudi želeti da voze. Čak i da preradimo ram i izmenimo dve trećine, nismo otišli do daleko koliko bismo inače išli da se spremamo za neki sajam."  

+ Pročitaj više

Detaljnije

Ram

Izmene prednjeg i zadnjeg dela rama

Karoserija

Aluminijumski rezervoar kućne radinosti, brzinomer s leve strane rama iznad glava cilindra, kožno sedište     

Prednje oslanjanje

Tanke cevaste ručice sa mikro prekidačima i jednostavno okruglo ogledalo, ručno izrađeni blatobrani, cross-spoke točkovi sa GS modela, svetla i mini zadnje svetlo iz ponude Heiwa     

Zadnje oslanjanje

Cross-spoke točkovi sa GS modela

Izduv

2-u-2 izduvni sistem

Boja

boja Six Shooter, bež sa tradicionalnim crnim linijama, odgovarajući premaz rama

Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa

Kengove misli.

Kengo je počeo da radi, nekoliko puta je zastao, gledao svoje zamišljene nacrte koji su mu diktirali ispravljeniju liniju ispod rezervoara i klupe sedišta. Rezervoar je redizajniran - kompaktan i tanak (prirodno). Međutim, Kengo nije želeo da izgubi na dometu; njegov motocikl treba da bude pogodan za svakodnevnu upotrebu. Ugradio je pomoćni rezervoar ispod sedišta. Kako bi istakao tanku liniju struka, Heiwa napravila je izduvni sistem 2-u-2 koji skreće pažnju ka donjem delu motocikla. Atletska pojava postepeno se usađuje u Kengovu glavu. Njegove prve mušterije su ga više puta posećivale da provere kako posao napreduje. "Moji klijenti kažu da R nineT ima tipičan Heiwa izgled", Kengo says. "Hearing this makes me happy."     

+ Pročitaj više

Pokreće dušu.

R nineT najčuvenije modifikacije.

Saznaj više

Odgovarajući motocikli.

spinner