SVE JE U DUŠI.
Ovde izbliza možete videti R 18 sa nalepnicom „First Edition“.
Novi R 18 poziva se na istoriju i sve čuvene oznake našeg brenda na kojem smo vredno radili. Rezultat se vidi: kruzer koji odiše osobenošću i karakterom svojstvenim za jedan pravi bokser motor najveće zapremine koju smo do sada napravili i spojili ga sa vanvremenskim odlikama dizajna; treba li podsećati na dvostruku belu traku prvog izdanja R 18?
Kruzer na prvi pogled.
Obrisna linija ga spušta i izdužuje. Dupli cevasti ram okružuje moćni izvajani agregat koji daje puni pečat ovom impresivnom motociklu. Vozačima je na raspolaganju veliki broj opcionala za prilagođavanje: R 18 je ogoljen do koske kako bi omogućio kompletnu individualizaciju.
PROVERITE KAKO ZVUČI R 18
Na bokser motore računamo još od 1923 – ne samo iz ubeđenja. Dvocilindrični bokser motor zapremine od 1802 ccm u novom R 18, agregat je s najvećom zapreminom koji smo do sada napravili. Isporučiće maksimalni obrtni moment od 158 Nm pri 3000 min-1. Od 2000 do 4000 min-1, uvek će garantovati više od 150 Nm, a to znači konzistentan obrtni moment sa voznim karakteristikama tipičnim za jednog boksera. Na 4750 min-1, veliki bokser agregat isporučiće 67 kW (91 KS). To je definicija u kojoj se prepliću tradicija i moderne tehnologije. Za čistu emociju na drumu.
PODACI I OPREMA
R 18
R 18 kombinuje mnoge čuvene odlike iz prošlosti a pomenućemo otvoreno pogonsko vratilo. Preradili smo mu karakteristike iz prošlosti i potpuno ih modernizovali. U nastavku saznajte više o svim tehničkim podacima i standardnoj opremi.
Agregat | |
---|---|
Dizajn | Dvocilindrični četvorotaktni bokser motor hlađen vazduhom i uljem s dve bregaste osovine s pogonom na lanac iznad pogonskog vratila. |
Hod x prečnik klipa | 107.1 mm x 100 mm |
Zapremina | 1802 cm³ |
Nominalna snaga | 67 kW (91 KS) pri 4750 o/min |
Maksimalni obrtni moment | 158 Nm pri 3000 o/min |
Stepen kompresije | 9.6 : 1 |
Dovod goriva | Elektronsko ubrizgavanje u dovod, BMS-K+ elektronska kontrola agregata sa zaštitom, twin-spark paljenje: BMS-O uz e-gas |
Emisija gasova | Trosmerni katalizator |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | preko 180 km/h |
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC ciklusu | 5,6 l/100km |
Vrsta goriva | Super bezolovni (maks. 15% etanola, E15) ROZ 95 90 AKI |
Napajanje | |
Alternator | Permanentni magnetni generator 600 W (nominalni kapacitet) |
Akumulator | 12 V / 26 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Suvo kvačilo sa jednim diskom |
Menjač | Šestostepeni menjač sa odvojenim kućištem/zvonom menjača |
Sekundarni pogon | Pogonska osovina |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Dupli čelični cevasti ram sa ojačanjima |
Prednje oslanjanje / opružni elementi | Teleskopska viljuška |
Zadnje oslanjanje / opružni elementi | Čelična viljuška sa centralnim oprugom i amortizerom |
Hod opruge napred / pozadi | 120 mm / 90 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 1731 mm |
Zatur | 150 mm |
Ugao upravljanja | 57,3 ° |
Točkovi | Spoke (samo napred) |
Dimenzije točka, napred | 3.5″ x 19″ |
Dimenzije točka, pozadi | 5.0″ x 16″ |
Guma, napred | 120/70 R 19 |
Guma, pozadi | 180/65 R 16 |
Prednja kočnica | Dupla disk kočnica, prečnika 300 mm, kočiona klješta sa četiri klipa |
Zadnja kočnica | Disk kočnica, prečnika 300 mm, kočiona klješta sa četiri klipa |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (delimično integrisano) |
Dimenzije / težina | |
Visina sedišta, prazno vozilo | 690 mm |
Dužina gazišta za vozača, prazno vozilo | 1630 mm |
Korisna zapremina rezervoara | pribl. 16 l |
Rezerva | Pribl. 4 l |
Dužina | 2.440 mm |
Visina (isključujući retrovizore) | 1.126 mm |
Visina (preko retrovizora, DIN težina praznog vozila) | 1.232 mm |
Širina (sa retrovizorima) | 964 mm |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 345 kg |
Maks. dozvoljena težina | 560 kg |
Maks. nosivost (sa standardnom opremom) | 215 kg |
Tehnički podaci se odnose na neopterećenu masu (DIN)
1) U skladu sa odredbama direktive EU broj 93/93/EEC, napunjeno svim radnim tečnostima, rezervoarom sa bar 90% goriva