BMW Motorrad Srbija

R 18

SVE JE U DUŠI.

Ovde izbliza možete videti R 18 sa nalepnicom „First Edition“.

Novi R 18 poziva se na istoriju i sve čuvene oznake našeg brenda na kojem smo vredno radili. Rezultat se vidi: kruzer koji odiše osobenošću i karakterom svojstvenim za jedan pravi bokser motor najveće zapremine koju smo do sada napravili i spojili ga sa vanvremenskim odlikama dizajna; treba li podsećati na dvostruku belu traku prvog izdanja R 18?

Kruzer na prvi pogled.

Obrisna linija ga spušta i izdužuje. Dupli cevasti ram okružuje moćni izvajani agregat koji daje puni pečat ovom impresivnom motociklu. Vozačima je na raspolaganju veliki broj opcionala za prilagođavanje: R 18 je ogoljen do koske kako bi omogućio kompletnu individualizaciju.

PROVERITE KAKO ZVUČI R 18

Na bokser motore računamo još od 1923  – ne samo iz ubeđenja. Dvocilindrični bokser motor zapremine od 1802 ccm u novom R 18, agregat je s najvećom zapreminom koji smo do sada napravili. Isporučiće maksimalni obrtni moment od 158 Nm pri 3000 min-1. Od 2000 do 4000 min-1, uvek će garantovati više od 150 Nm, a to znači konzistentan obrtni moment sa voznim karakteristikama tipičnim za jednog boksera. Na 4750 min-1, veliki bokser agregat isporučiće 67 kW (91 KS). To je definicija u kojoj se prepliću tradicija i moderne tehnologije. Za čistu emociju na drumu.

PODACI I OPREMA

R 18

R 18 kombinuje mnoge čuvene odlike iz prošlosti a pomenućemo otvoreno pogonsko vratilo. Preradili smo mu karakteristike iz prošlosti i potpuno ih modernizovali. U nastavku saznajte više o svim tehničkim podacima i standardnoj opremi.

Agregat
Dizajn Dvocilindrični četvorotaktni bokser motor hlađen vazduhom i uljem s dve bregaste osovine s pogonom na lanac iznad pogonskog vratila.
Hod x prečnik klipa 107.1 mm x 100 mm
Zapremina 1802 cm³
Nominalna snaga 67 kW (91 KS) pri 4750 o/min
Maksimalni obrtni moment 158 Nm pri 3000 o/min
Stepen kompresije 9.6 : 1
Dovod goriva Elektronsko ubrizgavanje u dovod, BMS-K+ elektronska kontrola agregata sa zaštitom, twin-spark paljenje: BMS-O uz e-gas
Emisija gasova Trosmerni katalizator
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 180 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana na WMTC ciklusu 5,6 l/100km
Vrsta goriva Super bezolovni (maks. 15% etanola, E15) ROZ 95 90 AKI
Napajanje
Alternator Permanentni magnetni generator 600 W (nominalni kapacitet)
Akumulator 12 V / 26 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Suvo kvačilo sa jednim diskom
Menjač Šestostepeni menjač sa odvojenim kućištem/zvonom menjača
Sekundarni pogon Pogonska osovina
Šasija / Kočnice
Ram Dupli čelični cevasti ram sa ojačanjima
Prednje oslanjanje / opružni elementi Teleskopska viljuška
Zadnje oslanjanje / opružni elementi Čelična viljuška sa centralnim oprugom i amortizerom
Hod opruge napred / pozadi 120 mm / 90 mm
Međuosovinsko rastojanje 1731 mm
Zatur 150 mm
Ugao upravljanja 57,3 °
Točkovi Spoke (samo napred)
Dimenzije točka, napred 3.5″ x 19″
Dimenzije točka, pozadi 5.0″ x 16″
Guma, napred 120/70 R 19
Guma, pozadi 180/65 R 16
Prednja kočnica Dupla disk kočnica, prečnika 300 mm, kočiona klješta sa četiri klipa
Zadnja kočnica Disk kočnica, prečnika 300 mm, kočiona klješta sa četiri klipa
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integrisano)
Dimenzije / težina
Visina sedišta, prazno vozilo 690 mm
Dužina gazišta za vozača, prazno vozilo 1630 mm
Korisna zapremina rezervoara pribl. 16 l
Rezerva Pribl. 4 l
Dužina 2.440 mm
Visina (isključujući retrovizore) 1.126 mm
Visina (preko retrovizora, DIN težina praznog vozila) 1.232 mm
Širina (sa retrovizorima) 964 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1)  345 kg
Maks. dozvoljena težina 560 kg
Maks. nosivost (sa standardnom opremom) 215 kg

Tehnički podaci se odnose na neopterećenu masu (DIN)
1) U skladu sa odredbama direktive EU broj 93/93/EEC, napunjeno svim radnim tečnostima, rezervoarom sa bar 90% goriva