Motor

Nominalna snaga

107 kW (145 KS) pri 7.750 o/min

Tip

Četvorotaktni bokser motor hlađen vazduhom i tečnošću, sa dvostrukim bregastim osovinama (BMW ShiftCam) i balansirajućim zupčanicima

Prečnik/hod klipa

106.5 mm x 73 mm

Zapremina

1,300 cc

Maks. obrtni moment

149 Nm pri 6.500 o/min

Kontrola mešavine

Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev

Standardi emisije izduvnih gasova

EU 5

Performanse / potrošnja goriva

Maksimalna brzina

preko 200 km/h

Potrošnja na 100 km na osnovu WMTC-a

4.9 l

Emisija CO2 na osnovu WMTC-a

113 g/km

Vrsta goriva

Super bezolovni (maks. 15% etanola, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI

Ubrzanje 0–100 km/h

3.4 s

Električni sistem

Alternator

Trofazni alternator sa 650 W (nominalna snaga)

Baterija

12 V / 14 Ah, bez održavanja, AGM baterija

Sistem prenosa

Kvačilo

Višelamelna spojka u uljnoj komori, protivproklizna spojka, hidraulički pokretana

Menjač

Šestostepeni menjač sa zupčastim prebacivanjem, integrisan u kućište prenosa

Pogon

Kardan

Kontrola proklizavanja

BMW Motorrad DTC

Pokaži svetu od čega si napravljen

#SpiritOfGS

Šasija / Kočnice

Ram

Dvodelni koncept rama koji se sastoji od glavnog rama i zadnjeg rama pričvršćenog vijcima, s motorom kao nosećim delom

Prednji točak / vešanje

BMW Motorrad EVO-Telelever, upravljač odvojen nagibom preko fleksibilnog elementa, centralni DSA amortizer

Zadnji točak / vešanje

BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostruka aluminijumska viljuška, poprečno povezani ležajevi viljuške, centralni DSA amortizer sa oprugom, kompenzacija opterećenja

Hod vešanja, prednji / zadnji

210 mm / 220 mm

Međuosovinsko rastojanje

1,534 mm

Nagib prednje osovine

118.8 mm

Ugao upravljačke osovine

63.8 °

Točkovi

Kovani, aluminijumski točkovi

Točak, prednji

3.00 x 19“

Točak, zadnji

4.50 x 17“

Guma, prednja


120/70 R19

Guma, zadnja


170/60 R17

Prednje kočnice

Dvostruke disk kočnice, poluplutajući diskovi prečnika 310 mm, radijalne čeljusti sa 4 klipa

Zadnje kočnice

Jednostruka disk kočnica, pričvršćena na obod diska, prečnik 285 mm, plutajuća čeljust sa 2 klipa

ABS


BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimizovana za nagib)

Dimenzije / težine

Visina sedišta pri neopterećenom vozilu

870 mm / 890 mm

Unutrašnja krivina nogu pri neopterećenom vozilu

1,840 mm / 1,980 mm

Upotrebljiv kapacitet rezervoara

30 l

Rezerva

oko 4l

Dužina

2.280 mm (preko štitnika od prskanja)

Visina

1.588 mm (iznad vetrobrana, pri DIN neopterećenoj težini)

Širina

1.012 mm (preko štitnika za ruke)

Dozvoljena ukupna težina


485 kg

Nosivost (sa standardnom opremom)

217 kg

Neopterećena težina, spremna za vožnju, sa punim rezervoarom

269 kg 1)

1)

1) 1) Prema smernici (EU) 168/2013, sa svim radnim tečnostima, standardnom opremom i najmanje 90% napunjenim rezervoarom korisnog kapaciteta.

OPREMA

Standardna oprema

  • Grejači ručki
  • Tempomat DCC
  • TPM (sistem za praćenje pritiska u gumama)
  • Keyless Ride (sistem bez ključa)
  • Produženi štitnici za ruke sa integrisanim pokazivačima pravca
  • Dodatni far
  • Elektronsko ogibljenje DAS sa kompenzacijom opterećenja
  • Različite opcije za montažu dodatne opreme


Dodatna oprema

  • Adaptivna kontrola visine vozila
  • Automatski pomoćnik za menjanje brzina
  • Asistent vožnje sa radar senzorima
  • Kovane enduro felne
  • Enduro paket Pro
  • Nosač za topcase sa električnim interfejsom
  • Udobni upravljač
  • Dupli prigušivač


Opcionalni dodaci

  • Aluminijumski koferi
  • Proširenje zapremine za aluminijumske kofere
  • Aluminijumski topcase sa električnim interfejsom
  • Ploča za prtljag umesto sedišta suvozača
  • Torba za rezervoar
  • Različite torbe za prtljag
  • Zaštita za far
  • Spojler za dodatak vetrobranu
+ Pročitaj više

Avantura čeka na tebe

Spreman za pokret: Konfiguriši svoj BMW R 1300 GS Adventure prema sopstvenim željama i potrebama i uživaj u beskrajnim avanturama zajedno.

Spreman za pokret: Konfiguriši svoj BMW R 1300 GS Adventure prema sopstvenim željama i potrebama i uživaj u beskrajnim avanturama zajedno.

spinner