Surova snaga se oslobađa preko asfalta i želite samo jedno: da nikada ne siđete. Nije ni čudo, jer sedite na M XR-u – najlakšem i najmoćnijem serijskom crossover motociklu na svetu. Otkrijte sve što čini ovo tehničko remek-delo, sa M trkačkom DNK i XR izdržljivošću, upravo na ovoj stranici.
148 kW (201 KS) pri 12.750 o/min
Četvorocilindrični, četvorotaktni redni motor sa uljno-vodenim hlađenjem i četiri ventila po cilindru
80 mm x 49,7 mm
999 cc
113 Nm pri 11.000 o/min
13.3 : 1
Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev
EU 5
14.600 o/min
preko 275 km/h
6,5 l
152 g/km
Premijum bezolovni benzin (maks. 5% etanol, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI
450 W
Litijum-ion baterija 12 V / 5 Ah
Višestruko lamelno kvačilo u uljnoj kupki, protiv proklizavanja, sa samopojačanjem
Šestostepeni menjač sa zupčastim prebacivanjem, integrisan u kućište prenosa
Lanac 525 17/47
BMW Motorrad DTC
Mostni tip rama, liveni aluminijum sa nosačem motora.
Teleskopska viljuška Ø 45 mm, s podesivim stepenom kompresije, DDC, podesivo opterećenje
Aluminijumska dvostrana njihajuća viljuška, DDC Dynamic Damping Control (centralni amortizer), podesiv preload, rebound i kompresija elektronski podesivi
138 mm / 138 mm
1.548 mm
117,4 mm
64,9°
Alu točkovi
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR17
200/55 ZR17
Dupla disk kočnica, 4-klipa fiksna klešta, prečnik 320 mm
Disk kočnica, prečnik 220 mm, plivajući disk sa 1 klipom
BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni, može se isključiti)
BMW Motorrad ABS Pro (postavke za Rain, Road, Dynamic, Race modove)
850 mm
1,905 mm
približno 20 l
približno 4 l
2,170 mm (iznad zadnjeg točka)
1,382 mm (iznad ogledala, po DIN masi bez tereta)
850 mm (bez dodataka)
223 kg
450 kg
227 kg
211 kg
Standardna oprema
Dodatna oprema