Surova snaga se oslobađa preko asfalta i želite samo jedno: da nikada ne siđete. Nije ni čudo, jer sedite na M XR-u – najlakšem i najmoćnijem serijskom crossover motociklu na svetu. Otkrijte sve što čini ovo tehničko remek-delo, sa M trkačkom DNK i XR izdržljivošću, upravo na ovoj stranici.
148 kW (201 KS) pri 12.750 o/min
Četvorocilindrični, četvorotaktni redni motor sa uljno-vodenim hlađenjem i četiri ventila po cilindru
80 mm x 49,7 mm
999 cc
113 Nm pri 11.000 o/min
13.3 : 1
Elektronsko ubrizgavanje u usisnu cev
EU 5
14.600 o/min
preko 275 km/h
6,5 l
152 g/km
Premijum bezolovni benzin (maks. 5% etanol, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI
450 W
Litijum-ion baterija 12 V / 5 Ah
Višestruko lamelno kvačilo u uljnoj kupki, protiv proklizavanja, sa samopojačanjem
Šestostepeni menjač sa zupčastim prebacivanjem, integrisan u kućište prenosa
Lanac 525 17/47
BMW Motorrad DTC
Mostni tip rama, liveni aluminijum sa nosačem motora.
Teleskopska viljuška Ø 45 mm, s podesivim stepenom kompresije, DDC, podesivo opterećenje
Aluminijumska dvostrana njihajuća viljuška, DDC Dynamic Damping Control (centralni amortizer), podesiv preload, rebound i kompresija elektronski podesivi
138 mm / 138 mm
1.548 mm
117,4 mm
64,9°
Alu točkovi
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR17
200/55 ZR17
Dupla disk kočnica, 4-klipa fiksna klešta, prečnik 320 mm
Disk kočnica, prečnik 220 mm, plivajući disk sa 1 klipom
BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni, može se isključiti)
BMW Motorrad ABS Pro (postavke za Rain, Road, Dynamic, Race modove)
850 mm
1,905 mm
približno 20 l
približno 4 l
2,170 mm (iznad zadnjeg točka)
1,382 mm (iznad ogledala, po DIN masi bez tereta)
850 mm (bez dodataka)
223 kg
450 kg
227 kg
211 kg
1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.
Standardna oprema
Dodatna oprema