BMW Motorrad Srbija

G 310 R

Intenzivno zadovoljstvo u vožnji.

BMW G 310 R predstavlja suštinu zadovoljstva u vožnji. Napravljen je za guste gradske ulice i za sve one koji jednostavno vole da voze motocikle. Vrlo je pokretljiv, a u isto vreme lak za upravljanje i sportski. Bez obzira da li ste visok ili niži vozač – osećaćete se prijatno kao kod kuće na BMW G 310 R. Motocikl je lagan, a uz to poseduje vrlo moćan agregat od 313 kubika. Bezbedno i pouzdano ovaj motocikl će vas odvoziti do posla, do neke druge tačke ili izvan grada.

Dobri geni. Izgleda odlično.

Dobar izgled pruža nepogrešiv izbor – G 310 R sa ponosom nosi gene S 1000 R. Sportski farovi čine put ispred vas široko osvetljenim, dinamični rezervoar za gorivo sa ukrasima i tipične roadster proporcije dovode do toga da svi koji ga vide ostanu bez daha. G 310 R je lagan, ali i jak u isto vreme, zahvaljujući dinamičnom prednjem i karakterističnom zadnjem delu. Kratko sedište naglašava dinamičnost roadstera u zadnjem delu i čini da ovaj motocikl, posebno u beloj boji, ima nepogrešivi sportski izgled. Zlatna eloksirana viljuška i kočioni disk naglašavaju visok kvalitet izrade.

Još jedna od karakteristika je detaljna aluminijumska pokretna viljuška. Finoća izrade osigurava laganost, a opruge pružaju stabilnost. I široke gume obezbeđuju pravilno prijanjanje na put – zadovoljstvo u vožnji je zagarantovano.

Lakši, snažniji i pokretljiviji.

G 310 R ne zauzima drugo mesto ni kada su tehničke karakteristike u pitanju. Naprotiv, sa sofisticiranim i nekonvencionalnim tehničkim detaljima nećete pratiti, već ćete predvoditi. Četvorotaktni agregat sa jednim cilindrom i 313 kubika, pored ostalog, osigurava odličnu vožnju. Neobičan nagib cilindra ka zadnjem delu i glava agregata koja je rotirana za 180° smanjuju centar gravitacije i pomera ga ka prednjem točku i pravcu kretanja. Zbog ovoga, G 310 R je još više agilan i lak za upravljanje. Niža i duža pokretna viljuška obezbeđuje više stabilnosti, bez nepotrebnog povećavanja međuosovinskog rastojanja. Nijedan BMW motocikl nije bez standardnog ABS sistema, još od 2013. godine. To takođe važi i za G 310 R i na taj način podiže bezbednost na viši nivo u toku svake vožnje. Lep izgled, snažan motor i manje od 160 kg kada je pun rezervoar, sa G 310 R jednostavno ćete uživati u vožnji.

Svi žele da ga voze.

Vozite ulicama bez stresa i opušteni sa G 310 R. Čak i u velikim gradovima sa gužvom u saobraćaju, uvek možete da vozite opušteni zahvaljujući dobroj izbalansiranosti svih upravljačkih elemenata. Odlična ergonometrija upravljača,  oslonaca za noge i upravljačkih elemenata osigurava neponovljiv osećaj u vožnji. G 310 R nudi odgovarajuće sedište za sve vozače, podstičući na taj način vašu stabilnost na motociklu. Koju god podlogu da izaberete, geometrija, amortizeri i podesivost poskakivanja čine ovaj motocikl aglinom krstaricom kroz gradske ulice. Bez obzira da li vozite kroz gradsku gužvu, žureći na posao ili se vozikate van grada vikendom – sa G 310 R uvek ćete želeti da vozite!

Agregat
Tip Jednocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 80 mm x 62,1 mm
Kubikaža 313 ccm
Nominalna snaga 25 kW (34 KS) na 9500 obrtaja/min (ECE verzija)
Maksimalni obrtni moment 28 Nm na 7500 obrtaja/min
Odnos kompresije 10,6 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje, BMS-E2
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisioni standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 143 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 3.33 l
Vrsta goriva Super bezolovni sa minimum 95 oktana
Električni sistem
Alternator Alternator 330 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Sinhroni šestostepeni menjač integrisan u kućište agregata.
Pogon Neprekidni O-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka
Šasija / Kočnice
Ram Pričvršćen čelični ram, samonosive pogonske jedinice, cevasti čelični zadnji deo rama.
Pozicija prednjeg točka / vešanje Viljuška naopako, Ø 41 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Pokretna viljuška izlivena od punog aluminijuma, direktno pričvršćen monoshock (jedan amortizer), podesiva opruga
Prenos vešanja prednji / zadnji 140 mm / 131 mm
Međuosovinsko rastojanje 1374 mm
Nagnutost upravljača 102,3 mm
Ugao upravljanja 64,9°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.0 x 17″
Ram, pozadi 4.0 x 17″
Guma, napred 110/70 R 17
Guma, pozadi 150/60 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 300 mm, 4-piston fixed caliper, radially bolted
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 240 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2.005 mm
Širina (uključujući retrovizore) 820 (849) mm
Visina (bez retrovizora) 1.080 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 785 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1760 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 158,5 kg
Dozvoljena ukupna masa 345 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 186,5 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 11 l
Rezerva prosečno 1 l

 

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla