G 310 R
Intenzivno zadovoljstvo u vožnji.
BMW G 310 R predstavlja suštinu zadovoljstva u vožnji. Napravljen je za guste gradske ulice i za sve one koji jednostavno vole da voze motocikle. Vrlo je pokretljiv, a u isto vreme lak za upravljanje i sportski. Bez obzira da li ste visok ili niži vozač – osećaćete se prijatno kao kod kuće na BMW G 310 R. Motocikl je lagan, a uz to poseduje vrlo moćan agregat od 313 kubika. Bezbedno i pouzdano ovaj motocikl će vas odvoziti do posla, do neke druge tačke ili izvan grada.
Dobri geni. Izgleda odlično.
Dobar izgled pruža nepogrešiv izbor – G 310 R sa ponosom nosi gene S 1000 R. Sportski farovi čine put ispred vas široko osvetljenim, dinamični rezervoar za gorivo sa ukrasima i tipične roadster proporcije dovode do toga da svi koji ga vide ostanu bez daha. G 310 R je lagan, ali i jak u isto vreme, zahvaljujući dinamičnom prednjem i karakterističnom zadnjem delu. Kratko sedište naglašava dinamičnost roadstera u zadnjem delu i čini da ovaj motocikl, posebno u beloj boji, ima nepogrešivi sportski izgled. Zlatna eloksirana viljuška i kočioni disk naglašavaju visok kvalitet izrade.
Još jedna od karakteristika je detaljna aluminijumska pokretna viljuška. Finoća izrade osigurava laganost, a opruge pružaju stabilnost. I široke gume obezbeđuju pravilno prijanjanje na put – zadovoljstvo u vožnji je zagarantovano.
Lakši, snažniji i pokretljiviji.
G 310 R ne zauzima drugo mesto ni kada su tehničke karakteristike u pitanju. Naprotiv, sa sofisticiranim i nekonvencionalnim tehničkim detaljima nećete pratiti, već ćete predvoditi. Četvorotaktni agregat sa jednim cilindrom i 313 kubika, pored ostalog, osigurava odličnu vožnju. Neobičan nagib cilindra ka zadnjem delu i glava agregata koja je rotirana za 180° smanjuju centar gravitacije i pomera ga ka prednjem točku i pravcu kretanja. Zbog ovoga, G 310 R je još više agilan i lak za upravljanje. Niža i duža pokretna viljuška obezbeđuje više stabilnosti, bez nepotrebnog povećavanja međuosovinskog rastojanja. Nijedan BMW motocikl nije bez standardnog ABS sistema, još od 2013. godine. To takođe važi i za G 310 R i na taj način podiže bezbednost na viši nivo u toku svake vožnje. Lep izgled, snažan motor i manje od 160 kg kada je pun rezervoar, sa G 310 R jednostavno ćete uživati u vožnji.
Svi žele da ga voze.
Vozite ulicama bez stresa i opušteni sa G 310 R. Čak i u velikim gradovima sa gužvom u saobraćaju, uvek možete da vozite opušteni zahvaljujući dobroj izbalansiranosti svih upravljačkih elemenata. Odlična ergonometrija upravljača, oslonaca za noge i upravljačkih elemenata osigurava neponovljiv osećaj u vožnji. G 310 R nudi odgovarajuće sedište za sve vozače, podstičući na taj način vašu stabilnost na motociklu. Koju god podlogu da izaberete, geometrija, amortizeri i podesivost poskakivanja čine ovaj motocikl aglinom krstaricom kroz gradske ulice. Bez obzira da li vozite kroz gradsku gužvu, žureći na posao ili se vozikate van grada vikendom – sa G 310 R uvek ćete želeti da vozite!
Agregat | |
---|---|
Tip | Jednocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom |
Prečnik x cilindar | 80 mm x 62,1 mm |
Kubikaža | 313 ccm |
Nominalna snaga | 25 kW (34 KS) na 9500 obrtaja/min (ECE verzija) |
Maksimalni obrtni moment | 28 Nm na 7500 obrtaja/min |
Odnos kompresije | 10,6 : 1 |
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom | Elektronsko ubrizgavanje, BMS-E2 |
Kontrola emisije izduvnih gasova | Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisioni standard EU-4 |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | 143 km/h |
Prosečna potrošnja na 100km | 3.33 l |
Vrsta goriva | Super bezolovni sa minimum 95 oktana |
Električni sistem | |
Alternator | Alternator 330 W |
Akumulator | 12 V / 8 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko |
Menjač | Sinhroni šestostepeni menjač integrisan u kućište agregata. |
Pogon | Neprekidni O-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Pričvršćen čelični ram, samonosive pogonske jedinice, cevasti čelični zadnji deo rama. |
Pozicija prednjeg točka / vešanje | Viljuška naopako, Ø 41 mm |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | Pokretna viljuška izlivena od punog aluminijuma, direktno pričvršćen monoshock (jedan amortizer), podesiva opruga |
Prenos vešanja prednji / zadnji | 140 mm / 131 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 1374 mm |
Nagnutost upravljača | 102,3 mm |
Ugao upravljanja | 64,9° |
Točkovi | Aluminijumski točkovi |
Ram, napred | 3.0 x 17″ |
Ram, pozadi | 4.0 x 17″ |
Guma, napred | 110/70 R 17 |
Guma, pozadi | 150/60 R 17 |
Prednja kočnica | Kočnica sa jednim diskom, prečnika 300 mm, 4-piston fixed caliper, radially bolted |
Zadnja kočnica | Kočnica sa jednim diskom, prečnika 240 mm, single-piston floating caliper |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2.005 mm |
Širina (uključujući retrovizore) | 820 (849) mm |
Visina (bez retrovizora) | 1.080 mm |
Visina sedišta, bez težine tereta | 785 mm |
Dužina prostora za noge, bez težine tereta | 1760 mm |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 158,5 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 345 kg |
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) | 186,5 kg |
Iskoristiva zapremina rezervoara | 11 l |
Rezerva | prosečno 1 l |
Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara